Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні матеріали
Очікувана вартість
9 200,00 UAH
UA-2021-11-17-002985-b d3fdf678766c418e9cbfcf990ca727f4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панасенко Сергій Анатолійович

+380675830947 dszn@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41336065
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, просп. Миру, 70
Контактна особа: Панасенко Сергій Анатолійович
+380675830947
dszn@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2021 15:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2021 15:18
Очікувана вартість: 9 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Листівка А6, цифровий друк, папір крейдований матовий 4+4 , плотность 150 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
20000 шт
Листівка 70 х 100 цифровий друк, папір крейдований матовий 4+4 ламінований, плотность 150 г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
250 шт
Плакат А4, цифровой друк, папір крейдовий матовий, 4+4, плотность 150г. Альбомна орієнтація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
350 шт
Плакат А4, цифровой друк, папір крейдовий матовий, 4+4, плотность 150г. Книжкова орієнтація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2021 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 15:14
Додаток _3.docx
17 листопада 2021 15:13
договір Додаток _4.docx
17 листопада 2021 15:13
1_ 2. Оголошення технічне обслуговування автомоб логан _ копия (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШЕБЕДА ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 8 759,50
UAH з ПДВ
8 759,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2021 13:53
Електронний підпис
29 листопада 2021 13:52
07 Відомості про Учасника.pdf
29 листопада 2021 13:52
03 Інформація щодо ліцензії.pdf
29 листопада 2021 13:52
договір Додаток _4.pdf
29 листопада 2021 13:52
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2021 13:52
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2021 13:52
Паспорт і ІПН.pdf
29 листопада 2021 13:52
06 Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШЕБЕДА ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШЕБЕДА ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3199002112
Переможець 8 759,50
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 10:06

Документи

03 грудня 2021 10:05
Електронний підпис
03 грудня 2021 10:02
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2021 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШЕБЕДА ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3199002112
8 759,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2021 10:05
Електронний підпис
03 грудня 2021 10:02
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:01
Додаткова 1 до договору 697-1 (2).pdf зміни до договору
20 грудня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 10:17
договір укладений
14 грудня 2021 10:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Листівка А6, цифровий друк, папір крейдований матовий 4+4 , плотность 150 г 1000 шт 0,91
UAH
Листівка 70 х 100 цифровий друк, папір крейдований матовий 4+4 ламінований, плотность 150 г. 20000 шт 0,15
UAH
Плакат А4, цифровой друк, папір крейдовий матовий, 4+4, плотность 150г. Альбомна орієнтація 250 шт 7,68
UAH
Плакат А4, цифровой друк, папір крейдовий матовий, 4+4, плотность 150г. Книжкова орієнтація 350 шт 8,37
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки
Номер договору про закупівлю: 697/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Листівка А6, цифровий друк, папір крейдований матовий 4+4 , плотность 150 г 1000 шт 0,91
UAH
Листівка 70 х 100 цифровий друк, папір крейдований матовий 4+4 ламінований, плотность 150 г. 20000 шт 0,15
UAH
Плакат А4, цифровой друк, папір крейдовий матовий, 4+4, плотность 150г. Альбомна орієнтація 250 шт 7,68
UAH
Плакат А4, цифровой друк, папір крейдовий матовий, 4+4, плотность 150г. Книжкова орієнтація 350 шт 8,37
UAH