Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область (додаткові роботи)
Очікувана вартість
40 477 657,00 UAH
UA-2021-11-17-002341-b e5047de82e3648be815d0fb171d03da0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбатюк Ігор Анатолійович

380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Горбатюк Ігор Анатолійович
380512564113
GORBATUKI13@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
На замовлення Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Служба) проектною організацією ПП «Парк Нових Технологій» розроблено проектну документацію на Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область, яка затверджена наказом Служби від 26.03.2020 р. № 55-О. За результатами закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область, з переможцем тендеру ТОВ «АЗВІРТ» укладений договір № 114-Б від 25.09.2020 р., договірна ціна становила 201 146 500,00 грн. В ході виконання робіт з поточного середнього ремонту виникла необхідність проведення додаткових аналогічних робіт, що не були враховані початковим проектом, в тому числі: - холодне фрезерування напливів та нерівностей товщиною 0,02 м, так як фактичний стан існуючого дорожнього покриття не відповідав врахованим при проектуванні вихідним даним (мав руйнування, деформації у вигляді колії, просідання та вибоїни (акт комісійного обстеження від 26.10.20р. та лист ТОВ «АЗВІРТ» №554/10-1 від 28.10.2020р.)). - улаштування дорожнього огородження із збірних залізобетонних виробів типу «НЬЮ-ДЖЕРСИ» (лист ТОВ «АЗВІРТ» №638/12-2 від 22.12.2020р.). - влаштування асфальтобетонного покриття тротуарів, тактильних смуг та зовнішнього електроосвітлення (Технічна рада Служби автомобільних доріг у Миколаївській області від 29.03.2021року). Необхідність проведення додаткових робіт розглянута на технічній раді Служби автомобільних доріг у Миколаївській області, що було відображено протоколом технічної ради від 29.03.2021року. Проектною організацією ПП «Парк Нових Технологій» здійснено коригування проектної документації, відкоригований проект отримав ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини № 210721-9/В від 10.08.2021 року, відкоригована проектна документація затвержена наказом Служби № 147-0 від 11.08.2021 року. Відповідно до відкоригованої проектної документаціяї, очікувана вартість додаткових робіт складає 40 477 657,00 грн. (20,12%) від суми укладеного договору з ТОВ «АЗВІРТ». Відповідно до п.6.1. Розділу 6 галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», поточний середній ремонт виконується копплексно відповідно до проектно – кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Проектувальник ПП «Парк Нових Технологій», після коригування проектної документації дійшов до висновку, що додаткові обсяги робіт є аналогічними і технічно та технологічно пов’язані з роботами, передбаченими початковим проектом (лист№ 10/11/01 від 10.11.21р.). Крім того, виконавець робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв, (через м. Кривий Ріг), км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область, ТОВ «АЗВІРТ», з яким на сьогодні укладено договір підряду, і який гарантував дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту протягом певного проміжку часу після введення об’єкта в експлуатацію, не зможе гарантувати дотримання зазначених термінів у разі виконання різними підрядними організаціями окремо додаткових видів робіт, які аналогічні основним роботам та технологічно пов’язані між собою. Втрата Замовником зобов’язань підрядника щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації не дозволить за рахунок підрядника ліквідувати недоліки і дефекти та вирішувати інші проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням об’єкту, які можуть виникнути під час експлуатації, що приведе до зайвого витрачання бюджетних коштів. Враховуючи наведене, в тому числі аналогічність додаткових робіт, з метою забезпечення технічних показників ремонту, задля забезпечення сумісності з послугами по поточному середньому ремонту ділянки автомобільної дороги, передбаченими початковим проектом, забезпечення якості з подальшим дотриманням гарантійних термінів експлуатації об’єкта підрядником, доцільно, економічно та технічно обґрунтовано здійснити закупівлю додаткових робіт в того самого підрядника, який на сьогодні виконує роботи з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв, (через м. Кривий Ріг), км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область, а саме у ТОВ «АЗВІРТ». Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 15:59
Оскарження наміру укласти договір: 28 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов Договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

17 листопада 2021 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-19-000060 ● 91a939d2d94b40c0b149c8baa2f53551
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2022 11:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.07.2022 № 144

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2021-11-17-002341-b 17.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-27 11:07:24

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-17-002341-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відповідно до укладеної додаткової угоди від 01.12.2021 № 1 до Договору від 01.12.2021 № 101-Б.
5. Чи перераховувався аванс товариству з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ» (далі – ТОВ «АЗВІРТ») відповідно до умов пункту 14.2 договору від 01.12.2021 № 101-Б (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу ТОВ «АЗВІРТ» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пункту 14.2 Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-08-26 15:06:20

Пояснення на Запит

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертних, нормативних, технічних та іншіх документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п.8 ч.6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити, серед іншого, інформацію про обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому Законом не визначено, які саме експертні, нормативні, технічні та інші документи мають підтверджувати наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі і в якій кількості вони мають бути визначені та оприлюднені.
Обґрунтування застосування переговорної процедури оприлюднене Замовником за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-17-002341-b під час опрлюднення інформації про закупівлю 17.11.2021 року.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене Замовником 17.11.2021 року і містить посилання на документи, які оприлюднені разом з повідомленням про намір укласти договір, а саме лист ПП «Парк Нових Технологій» від 10.11.2021р. №10/11/01 та ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
Таким чином, Замоником розміщено в електронній системі закупівель передбачені Законом обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Щодо здійснення Службою обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Технічні та якісних характеристики предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі розробленої (відкоригованої) та затвердженої проектної документації.
Так, на замовлення Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Служба) проектною організацією ПП «Парк Нових Технологій» розроблено проектну документацію на Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область, яка затверджена наказом Служби від 26.03.2020 р. № 55-О. За результатами закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область, з переможцем тендеру ТОВ «АЗВІРТ» укладений договір № 114-Б від 25.09.2020 р., договірна ціна становила 201 146 500,00 грн. В ході виконання робіт з поточного середнього ремонту виникла необхідність проведення додаткових аналогічних робіт, що не були враховані початковим проектом. Проектною організацією ПП «Парк Нових Технологій» здійснено коригування проектної документації, відкоригований проект отримав ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини № 210721-9/В від 10.08.2021 року, відкоригована проектна документація затвержена наказом Служби № 147-0 від 11.08.2021 року. Відповідно до відкоригованої проектної документаціяї, очікувана вартість додаткових робіт складає 40 477 657,00 грн. (20,12%) від суми укладеного договору з ТОВ «АЗВІРТ».
3. Щодо розміщення інформації відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (пункт 4-1 в зазначеній Постанові відсутній).
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Стверджуємо, що інформація, передбачена пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником розміщена на власному веб-сайті, однак враховуючи те, що Миколаївська міська територіальна громада знаходиться в зоні бойових дій, доступ до блоку інформації відсутній та неможливий.
4. Щодо документальне підтвердження об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань.
Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель відбувається на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт або послуг, які включають до річного плану.
Уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Миколаївській області 15 листопада 2021 року прийнято рішення щодо проведення закупівлі додаткових робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область за процедурою "Переговорна процедура закупівлі" з очікуваною вартістю закупівлі 34 016 004,00 грн.
За результатами переговорів, які відбулись 17 листопада 2021 року, Службою укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю "АЗВІРТ" договір № 101-Б від 01.12.2021 року.
П.3.1. договору № 101-Б від 01.12.2021 року визначено, що бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів. Вказане положення договору у повному обсязі узгоджується із вимогами Бюджетного кодексу України.
Обсяг фінансування поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122. При цьому на додаткові роботи по договору №101-Б від 01.12.2021 припадає 32 463 862,80 грн., при необхідних 34 016 004,00 грн. Тобто, визначені обсяги фінансування не дозволяють виконати додаткові роботи у визначені договором терміни в повному обсязі.
П.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що підставою для зміни таких істотних умов договору про закупівлю, як строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань за договором про закупівлю, є наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи викладене та у повній відповідності до вимог п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» 01.12.2021 року між Службою та Товариством з обмеженою відповідальністю "АЗВІРТ" укладено додаткову угоду №1 до договору №101-Б, якими передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором.
Внесені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі №101-Б від 01.12.2021 року.
Таким чином, продовження строку дії договору №101-Б від 01.12.2021 року та строку виконання зобов’язань за ним шляхом укладення Службою додаткової угоди №1 здійснено у повній відповідності до законодавства, яке регламентує порядок здійснення публічних закупівель; порушення його норм не відбулося.
5. Аванс товариству з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ» відповідно до умов пункту 14.2 договору від 01.12.2021 № 101-Б не перераховувався

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЧЕННЯ НА ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-17-002341-b від 11 серпня 2022 року Служба автомобільних доріг у Миколаївській області вважає, що Висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-17-002341-b від 11 серпня 2022 року (надалі Висновок) є необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі Служба) з урахуванням наступного. 1. У частині 1 пункта 2 Констатуючої частини Висновку зазначається, що за результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, з чим Служба не погоджується. Відповідно норм частини 5 статті 8 Закону, замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Всі необхідні пояснення на Запит були надані Службою та розміщені у електронній системі закупівель, але, Миколаївська міська територіальна громада, на території якої розташований Замовник, із самого початку військової агресії Російської Федерації і до сьогодні, знаходиться в зоні бойових дій, наявні щоденні обстріли, бомбардування та погрози життю, мережа інтернет працює зі збоями, тому у уповноваженої особи не було змоги своєчасно розмістити у електронній системі закупівель відповідь на запит. Однак, пояснення на запит замовник надав та розмістив в електронній системі закупівель, використовуючи доступний функціонал 26 серпня 2022 року. Тому твердження що Замовник не надав пояснення, інформацію та документи є хибними. 2. У частині 2 пункта 2 Констатуючої частини Висновку зазначається, що за результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону, в якій зазначається: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.». Служба категорично не погоджується з цим висновком. Відповідно до п.8 ч.6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити, серед іншого, інформацію про обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Обґрунтування застосування переговорної процедури оприлюднене Замовником за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-17-002341-b під час опрлюднення інформації про закупівлю 17.11.2021 року, та містить повну інформацію та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. На замовлення Служби проектною організацією ПП «Парк Нових Технологій» розроблено проектну документацію на Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область, яка затверджена наказом Служби від 26.03.2020 р. № 55-О. За результатами закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область, з переможцем тендеру ТОВ «АЗВІРТ» укладений договір № 114-Б від 25.09.2020 р., договірна ціна становила 201 146 500,00 грн. В ході виконання робіт з поточного середнього ремонту виникла необхідність проведення додаткових аналогічних робіт, що не були враховані початковим проектом, в тому числі: - холодне фрезерування напливів та нерівностей товщиною 0,02 м, так як фактичний стан існуючого дорожнього покриття не відповідав врахованим при проектуванні вихідним даним (мав руйнування, деформації у вигляді колії, просідання та вибоїни (акт комісійного обстеження від 26.10.20р. та лист ТОВ «АЗВІРТ» №554/10-1 від 28.10.2020р.)). - улаштування дорожнього огородження із збірних залізобетонних виробів типу «НЬЮ-ДЖЕРСИ» (лист ТОВ «АЗВІРТ» №638/12-2 від 22.12.2020р.). - влаштування асфальтобетонного покриття тротуарів, тактильних смуг та зовнішнього електроосвітлення (Технічна рада Служби автомобільних доріг у Миколаївській області від 29.03.2021року). Необхідність проведення додаткових робіт розглянута на технічній раді Служби автомобільних доріг у Миколаївській області, що було відображено протоколом технічної ради від 29.03.2021року. Проектною організацією ПП «Парк Нових Технологій» здійснено коригування проектної документації, відкоригований проект отримав ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини № 210721-9/В від 10.08.2021 року, відкоригована проектна документація затвержена наказом Служби № 147-0 від 11.08.2021 року. Відповідно до відкоригованої проектної документаціяї, очікувана вартість додаткових робіт складає 40 477 657,00 грн. (20,12%) від суми укладеного договору з ТОВ «АЗВІРТ». Відповідно до п.6.1. Розділу 6 галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно – кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Проектувальник ПП «Парк Нових Технологій», після коригування проектної документації дійшов до висновку, що додаткові обсяги робіт є аналогічними і технічно та технологічно пов’язані з роботами, передбаченими початковим проектом (лист№ 10/11/01 від 10.11.21р.). Крім того, виконавець робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв, (через м. Кривий Ріг), км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область, ТОВ «АЗВІРТ», з яким на сьогодні укладено договір підряду, і який гарантував дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту протягом певного проміжку часу після введення об’єкта в експлуатацію, не зможе гарантувати дотримання зазначених термінів у разі виконання різними підрядними організаціями окремо додаткових видів робіт, які аналогічні основним роботам та технологічно пов’язані між собою. Втрата Замовником зобов’язань підрядника щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації не дозволить за рахунок підрядника ліквідувати недоліки і дефекти та вирішувати інші проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням об’єкту, які можуть виникнути під час експлуатації, що приведе до зайвого витрачання бюджетних коштів. Враховуючи наведене, в тому числі аналогічність додаткових робіт, з метою забезпечення технічних показників ремонту, задля забезпечення сумісності з послугами по поточному середньому ремонту ділянки автомобільної дороги, передбаченими початковим проектом, забезпечення якості з подальшим дотриманням гарантійних термінів експлуатації об’єкта підрядником, доцільно, економічно та технічно обґрунтовано було здійснити закупівлю додаткових робіт в того самого підрядника, який на сьогодні виконує роботи з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв, (через м. Кривий Ріг), км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область, а саме у ТОВ «АЗВІРТ». Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Замовником розміщено в електронній системі закупівель передбачені Законом обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 3. У частині 3 пункта 2 Констатуючої частини Висновку зазначається, що за результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору та їх оприлюднення встановлено порушення пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону, з чим Замовник також категорічно не погоджується. Щодо документального підтвердження об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань. Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель відбувається на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт або послуг, які включають до річного плану. Уповноваженою особою Служби 15 листопада 2021 року прийнято рішення щодо проведення закупівлі додаткових робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область за процедурою "Переговорна процедура закупівлі" з очікуваною вартістю закупівлі 34 016 004,00 грн. За результатами переговорів, які відбулись 17 листопада 2021 року, Службою укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю "АЗВІРТ" договір № 101-Б від 01.12.2021 року. П.3.1. договору № 101-Б від 01.12.2021 року визначено, що бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів. Вказане положення договору у повному обсязі узгоджується із вимогами Бюджетного кодексу України. Обсяг фінансування поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 308+500 – км 314+000, Миколаївська область передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122. При цьому на додаткові роботи по договору №101-Б від 01.12.2021 припадає 32 463 862,80 грн., при необхідних 34 016 004,00 грн. Тобто, визначені обсяги фінансування не дозволяють виконати додаткові роботи у визначені договором терміни в повному обсязі. П.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що підставою для зміни таких істотних умов договору про закупівлю, як строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань за договором про закупівлю, є наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Враховуючи викладене та у повній відповідності до вимог п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» 01.12.2021 року між Службою та Товариством з обмеженою відповідальністю "АЗВІРТ" укладено додаткову угоду №1 до договору №101-Б, якими передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором. Внесені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі №101-Б від 01.12.2021 року. Таким чином, продовження строку дії договору №101-Б від 01.12.2021 року та строку виконання зобов’язань за ним шляхом укладення Службою додаткової угоди №1 здійснено у повній відповідності до законодавства, яке регламентує порядок здійснення публічних закупівель; порушення його норм не відбулося. Висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-17-002341-b від 11 серпня 2022 року не містить відомостей стосовно неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів. Встановлені обставини не пов’язані із порушенням Замовником принципів забезпечення ефективних та прозорих закупівель, засад конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, заходів запобігання проявам корупції у цій сфері або не добросовісної конкуренції. Дані зауваження, описані у Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-17-002341-b від 11 серпня 2022 року, є безпідставними. Службою автомобільних доріг у Миколаївській області подано позов до суду щодо оскарження вищезазначеного висновку Держаудитслужби.

2022-08-26 16:31:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 26 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.)
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Дата та номер відкриття провадження у справі - №400/4087/22 від 12.09.2022 р.
Дата публікації: 15 вересня 2022
Номер відкриття провадження: 400/4087/22
Дата відкриття провадження: 12 вересня 2022

Документи:

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЗВІРТ"
#2000025721
Переможець 34 016 004,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 15:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЗВІРТ"
#2000025721
34 016 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 08:14
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 15:30
ДУ 4 23.12.2022 дог.101-Б.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 15:29
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 15:45
ДУ №1 від 01.12.2021 до Дог №101-Б від 01.12.2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 15:45
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 15:33
Договір №101-Б від 01.12.2021р..pdf укладений
02 грудня 2021 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.20.2. Договору Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин. 2. Пункт 20.1 Договору викласти в наступній редакції: «20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». 3. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Термін (строк) виконання робіт: з дати підписання договору по 30 травня 2022 року, (згідно календарного графіку - Додаток 2 до Договору). Замовник може, у разі необхідності, прийняти рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх призупинення або прискорення, а Підрядник зобов’язаний виконати такі рішення Замовника». 4. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 28 346 670,00 грн., крім того ПДВ 5 669 334,00 грн., разом з ПДВ 34 016 004,00 грн. (тридцять чотири мільйони шістнадцять тисяч чотири грн. 00 коп.), в тому числі: 2021 рік – 32 463 862,80 грн; 2022 рік – 1 552 141,20 грн.». Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів.
Номер договору про закупівлю: 101-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору та строку виконання робіт за Договором внаслідок виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 101-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 31 674 892,80
UAH (в тому числі ПДВ 5 279 148,80 UAH)