Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІВАНОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04350487 |
Вебсайт: | https://ivanovecka-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 89622, Україна , Закарпатська обл., Мукачівський р-н, с. Іванівці, вул. МИРУ, буд. 15 |
Контактна особа: |
Ніколетта Сабов +380500242234 zakupivli.ivanovetska.tg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2021 08:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2021 15:09 |
Очікувана вартість: | 3 298 234,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 982,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться поетапно тільки за фактично виконані роботи протягом 20-ти робочих днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (Форма КБ-3) тільки в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунку Замовника. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2021 08:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2021 08:37 |
ТД (с.Череївці, вул.Чкалова).docx | |
17 листопада 2021 08:37 |
Додаток 6. Проєкт договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000011 ● 2f398fe49ce445519ffa417442cc5866
- Статус: вирішено ● Дата: 29 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 15:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-17-000288-a, 17.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-27 16:46:11
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-17-000288-a, яка проводилась Івановецькою сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-01 16:52:12
Надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено рішеннями восьмої сесії восьмого скликання від 11.03.2021 № 214 «Про внесення змін до програми «Благоустрій Івановецької сільської територіальної громади на 2021 рік» та п’ятнадцятої сесії восьмого скликання від 23.07.2021 № 456 «Про внесення змін до бюджету Івановецької сільської територіальної громади на 2021 рік (зі змінами від 16.02.2021р., 11.03.2021р., 15.04.2021р., 18.05.2021р., 17.06.2021р.)» за КПКВК 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в результаті обстеження вул.Чкалова в с.Череївці, Мукачівського району, Закарпатської області, після якого виявлено, що існуюче покриття проїзної частини на ділянці ремонту – гравійне, товщиною до 10 см в незадовільному стані, спостерігаються промоїни, колійність та нерівність поперечного профілю. Існуючої товщини гравійного покриття недостатньо для використання його як основи дорожнього руху.
Очікувана вартість предмета закупівлі:
3 298 234,00 грн (три мільйони двісті дев’яносто вісім тисяч двісті тридцять чотири гривні, 00 копійок) з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Згідно позитивної експертної оцінки, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний середній ремонт вул.Чкалова в с.Череївці, Мукачівського району Закарпатської області» встановлено, що кошторисна документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта, згідно якого загальна кошторисна вартість складає 3 398 924,00 гривень, у тому числі будівельні роботи – 2 732 635,00 гривень, інші витрати – 666 289,00 гривень. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Надаю посилання на сторінку, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ivanovecka-gromada.gov.ua/news/1656670233/
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язань викладених у висновку Державної аудиторської служби Західного офісу Держаудитслужби від 15.07.2022 року Івановецькою сільською радою прийнято рішення про розірвання договору №319 від 24.12.2021р. У зв’язку з цим, було надіслано листа до ТОВ «Євродорсервіс», в якому було проінформовано про результати моніторингу, а також про намір розірвання договору (Вих. №467/03-37 від 19.07.2022р.). Додаткову угоду про розірвання Договору №319 від 24.12.2021р. за результатами моніторингу підписано 21.07.2022р. Розглянувши висновок Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби, додатково повідомляю наступне: 1) У висновку встановлено, що за результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. Згідно пункту три частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення відкритих торгів має бути вказано кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Оголошення про проведення закупівлі розміщене шляхом заповнення електронних полів, реалізованих в електронній системі закупівель zakupki.prom.ua, містить таку інформацію - у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» вказано «Україна, відповідно до документації». У підпункті 2.7 розділу І Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів інформацію про місце поставки товару або місце виконання робіт вказано. Таким чином, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі в частині твердження про встановлення факту порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» під час закупівлі є необґрунтованим, оскільки в оголошенні про проведення закупівлі наявна інформація про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. 2) Також, у висновку встановлено, що за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Згідно пункту дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Однак, в пункті 5 розділу V Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів Перелік формальних помилок викладено у повному обсязі, а також зазначено, що ця інформація вказана згідно наказу Мінекономіки від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Уповноваженою особою проаналізовано висновок Державної аудиторської служби Західного офісу Держаудитслужби та враховано зауваження. Крім того, Замовник планує вжити заходи щодо недопущення в подальшому порушень, зокрема відправити Уповноважену особу на навчання (підвищення кваліфікації) по публічним закупівлям.
2022-07-22 17:48:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
2022-08-29 13:55:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2021 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Євродорсервіс" |
3 133 322,00
UAH з ПДВ
|
2 449 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАРАНТДОРБУД" |
3 260 000,00
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОВАТЕХБУД" |
2 951 013,60
UAH з ПДВ
|
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
3 201 998,00
UAH з ПДВ
|
2 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОШЛЯХБУД - М" |
2 945 551,20
UAH з ПДВ
|
2 945 551,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Євродорсервіс" #40620400 |
Переможець |
2 449 999,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 14:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2021 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2022 19:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:05
|
Додаткова угода 1..PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:03
|
Календарний графік.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 16:13
|
Додаток 1 до Договору 319.PDF | укладений |
28 грудня 2021 16:12
|
Додаток 2 до Договору 319.PDF | укладений |
28 грудня 2021 16:12
|
Договір 319.PDF | укладений |
28 грудня 2021 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняти рішення про необхідність внесення змін до Договору №319 від 24.12.2021р. враховуючи наступне: у зв’язку з погодними умовами, що унеможливлюють виконання даних робіт, виділені кошти не було освоєно у 2021 році. Внесено зміни в п.2.2. розділу ІІ "Ціна договору" договору. Зміни до умов договору викладені у Додатковій угоді №1 від 30.12.2021р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 319 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №319 від 24.12.2021р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | З метою виконання зобов’язань викладених у висновку Державної аудиторської служби Західного офісу Держаудитслужби від 15.07.2022 року, прийнято рішення про розірвання договору №319 від 24.12.2021 року. |