Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду по об'єкту: "Реконструкція стадіону Криворізької гімназії № 95 Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 20А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область" (ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
47 250,00 UAH
UA-2021-11-16-014407-a c05025beb52642b694045f3337a0df0b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Гончар

+380563730124 v.honchar@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Вікторія Гончар
+380563730124
v.honchar@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з планом-графіком
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення авторського нагляду по об'єкту: "Реконструкція стадіону Криворізької гімназії № 95 Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 20А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область" (ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Старокозацька, 34, м Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться протягом 5 днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 17:50
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТ ПРОЕКТ"
#41331072
Переможець 47 250,00
UAH
16 листопада 2021 17:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: № 381-АН/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML