Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з управління нерухомістю, надані на платній основі чи на договірних засадах
Очікувана вартість
82 849,30 UAH
UA-2021-11-16-014076-a 94ca9b1032ce48f08a88275c4688ac76
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Семенчук

+380636254110 zt_fin@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної міграційної служби України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 37808497
Вебсайт: https://dmsu.gov.ua/zhytomyr
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська,105
Контактна особа: Вікторія Семенчук
+380636254110
zt_fin@dmsu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (Далі – Закон) переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником).
Згідно п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Нежитлові будинки за адресою: м. Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 12 (загальною площею 292,71 кв.м.) та м. Житомир, вул. Чуднівська, 105 (загальною площею 303,06 кв.м), які частково орендуються Управлінням ДМС у Житомирській області, належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Житомирської області. Відповідно до рішення Житомирської обласної ради № 110 від 17.03.2011 та № 669 від 14.11.2008 адмінприміщення за адресою: м. Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 12 та м.Житомир, вул. Чуднівська, 105, передані на баланс Комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради (надалі Підприємство) на праві господарського відання, тому виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості за вищевказаними адресами надаються виключно цим Підприємством. Враховуючи конструкцію будівлі, Підприємством підібраний відповідний фаховий склад працівників та обслуговуючого персоналу.
Наявність технічної документації, обладнання, матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, дозволяє оперативно і якісно виконувати послуги з управління нерухомістю. Підприємство обслуговує та утримує в належному стані інженерні мережі, а саме забезпечення надійного функціонування внутрішньо-будинкових мереж тепло-, електро-, водопостачання, проведення їх поточного ремонту. Також щоденно проводить роботи з утримання в чистоті та забезпечує охорону будівлі та прилеглої території. З метою забезпечення сумісності з наявними послугами, зміна суб’єкта господарювання — надавача вищезазначених послуг є неможливою з технічних причин.
Відповідно до п.2.2 Статуту Підприємства, затвердженого рішенням п’ятої сесії Житомирської обласної ради VII скликання від 21.07.2016 р. №325, одним із основних напрямків діяльності Підприємства є надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, технічна, санітарно-гігієнічна експлуатація і охорона будинків та прибудинкових територій, які перебувають на балансі Підприємства, підтримання їх належного санітарного стану. Впродовж тривалого часу Підприємство забезпечує безперебійне та якісне експлуатаційне обслуговування будинків, споруд, службових приміщень, а також надання послуг з утримання адмінбудинків, балансоутримувачем яких вони є.
Також відповідно до експертного висновку щодо підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, виданого Українським державно-кооперативним проектно-вишукувальним і науково-дослідним об’єднанням «УКРНДІАГРОПРОЕКТ» № 132-02/07 від 29.04.2020 Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є підприємством, яке має всі технічні умови, права та зобов’язання щодо господарського утримання та технічного-експлуатаціного облуговування адміністративних будинків та споруд Житомирської обласної ради та не має альтернативи.
Згідно зазначеної інформації, для забезпечення безперервної діяльності Управлінню Державної міграційної служби України в Житомирській області доцільно укласти договір на закупівлю послуг з управління нерухомістю, надаваних на платній основі чи на договірних засадах з Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
На підставі вищезазначеного, застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до ч.2 п.2 ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі", внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено виключно з одним постачальником - Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 17:22
Оскарження наміру укласти договір: 27 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Лот 1 – Комплекс послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості для частин приміщень у будинку за адресою: м. Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 12; Лот 2 - Комплекс послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості для частин приміщень у будинку за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська, 105

Тендерна документація

16 листопада 2021 17:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 17:18
Виписка_Реєстр.pdf
16 листопада 2021 17:18
Свідоцтва_право_власності.pdf
16 листопада 2021 17:18
Довідка_про_відповідність (1).pdf
16 листопада 2021 17:18
Список_працівників.pdf
16 листопада 2021 17:18
Лист_перейменування_вулиць.pdf
16 листопада 2021 17:18
Витяг_реєстр_платник_податку.pdf
16 листопада 2021 17:18
Довідка_обладнання.pdf
16 листопада 2021 17:18
Експертний_висновок.pdf
16 листопада 2021 17:18
Розпорядження_призначення_Огородніка.pdf
16 листопада 2021 17:18
Статут.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комплекс послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості для частин приміщень у будинку за адресою: м. Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 12
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 27 505,37 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 посл
Комплекс послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості для частин приміщень у будинку за адресою: м. Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 12
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12
Дата доставки: 05 листопада 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок проводиться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника після отримання акту наданих послуг до оплати на протязі 7 (семи) календарних днів за попередній місяць Пiсляоплата 7 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2021 17:18
Протокол переговорів 16.11.21.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
Переможець 27 505,37
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 17:22

Документи

16 листопада 2021 17:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 17:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
27 505,37
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2021 17:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:27
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 15:39
Договір 140.pdf укладений
30 листопада 2021 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 505,37
UAH (в тому числі ПДВ 4 584,22 UAH)