Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-11-16-011884-a e1138593496c405bbd283eadb11a5252
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Нєкрасова

+380687828183 dnz114@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок № 114 "Калинонька" Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26417097
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Волгоградська, буд. 6
Контактна особа: Тетяна Нєкрасова
+380687828183
dnz114@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2021 15:47
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Волгоградська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 15:54
Цiнова_пропозицiя.docx
16 листопада 2021 15:54
Технiчнi_характеристики.docx
16 листопада 2021 15:54
огол1.pdf
16 листопада 2021 15:54
огол.pdf
16 листопада 2021 15:54
Додаток.docx
16 листопада 2021 15:54
Договiр_на_послуги_клiнiнг (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-16-011884-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Іващенко Іван Костянтинович, Код ЄДРПОУ:3150803790
Дата подання: 01 грудня 2021 14:58
Скарга
ФОП Іващенко Іван Костянтинович
Юридична адреса: 87510, м. Маріуполь, вул. Піонера Балабухи, буд. 50-а. Банківські реквізити: п/рахунок UA 833348510000026009962493687 в ПАТ «ПУМБ» м. Київ, МФО 334851, тел. +380676210668 ІПН 3150803790.



Уповноважені особі
Комунального дошкільного навчального закладу "Ясла-садок № 114
"Калинонька" Маріупольської
№ 1 від 01.12.2021 року міської ради Донецької області


Скарга
На дії та рішення уповноваженої особи Т.В. Нєкрасовой, затвердженого протоколом №137 від 30.11.2021 року Комунального дошкільного навчального закладу "Ясла-садок № 114 "Калинонька" Маріупольської міської ради Донецької області.


16.11.2021 року Комунальним дошкільним навчальним закладом "Ясла-садок № 114 "Калинонька" Маріупольської міської ради Донецької області оприлюднене оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-16-011884-a, та розміщено оголошення до закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи №102 від 16.11.2021 року. Аукціон за Закупівлею відбувся 25.11.2021 року.
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ 72 999,00
UAH з ПДВ 72 999,00
UAH з ПДВ Документи

Фізична особа-підприємець Іващенко Іван Костянтинович 79 000,00
UAH з ПДВ 79 000,00
UAH з ПДВ Документи


Пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ електронною системою визнана найбільш економічно вигідною. 30.11.2021 року Замовником було визнано переможцем спрощеної закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ, затвердженого протоколом уповноваженої особи №137 від 30.11.2021 року Т.В. Нєкрасовою та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір, чим грубо порушив Закон « Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси Скаржника. Детально ознайомившись з пропозицією ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ, Скаржник не погоджується з рішенням Уповноваженої особи щодо визначення переможця. Пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником у Додатку № 1, а саме:
Замовник вимагав - лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності) з інформацією про Наявність досвіду виконння аналогічних договорів (не менше 2-х), на підтвердження надати скановані копії вище зазначених договорів та документи, що підтверджують факт повного виконання договору (акт прийому-передачі наданих послуг або інший документ, що підтверджує виконання договору), листи-відгуки про виконання вищезазначених договорів;

Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надано скановані копії аналогічних договорів № 04/09 від 01.01.2020 року та №03/07 від 01.07.2019 року, Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ та надано копії актів прийому-передачі виконаних робіт без зазначення номерів договорів та дати складання цих договорів, чим не підтверджено факту виконання цих договорів.
Замовник вимагав - копії трудових книжок (перша та остання сторінки), копії договорів або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу персоналу, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації;


Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надано скановані копії
трудових книжок працівників, але які не відповідають відповідною кваліфікацією.

Калюжна В.В.- адміністратор.
Дзіник Т.Є. – готувальник білизни для прасування
Ковальська Ю.Я. - адміністратор.
Замовник вимагав- копії особистих медичних книжок прибиральників приміщень (форма первинної облікової документації № 1-ОМК, затверджена наказом Міністерства охорони
здоров’я України від 21.02.2013 № 150, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 за № 662/23194).

Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ надано скановані копії мед.книжок перших сторінок наступних працівників:
Калюжна В.В.- адміністратор.
Дзіник Т.Є. – готувальник білизни для прасування
Ковальська Ю.Я. - адміністратор.
Що не відповідає вимогам Замовника та Додатку №1 оголошення.
Скановані копії другої сторінки не містять: Найменування суб’єкта господарювання та назву професії, , що не відповідає формі первинної облікової документації № 1-ОМК, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 за № 662/23194).
Враховуючі викладені вище підстави, Замовник повинен був відхилити пропозицію Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ, але порушив Закон « Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси Скаржника.

ВИМОГА:
Скасувати рішення, затвердженого протоколом уповноваженої особи №137 від 30.11.2021 року Т.В. Нєкрасовою про визначення переможцем Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ та дискваліфікувати пропозицію Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником у Додатку № 1. У разі не задоволення даної скарги будемо вимушені звертатися до суду та контролюючих органів моніторингового контролю Замовників, які здійснюють публічні закупівлі.





З повагою ФОП Іващенко І.К.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2021 10:48
Доброго дня,дякуємо за Ваше звернення. Стосовно вимоги повідомляємо, що дана закупівля буде відмінена у зв'язку з перенесенням строків відкриття закладу після капітального ремонту на 2022 рік .

Документи подані скаржником

01 грудня 2021 14:53
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ 72 999,00
UAH з ПДВ
72 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Іващенко Іван Костянтинович 79 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2021 10:47
Електронний підпис
24 листопада 2021 10:47
дог 1.1.pdf
24 листопада 2021 10:47
Мат база 1.pdf
24 листопада 2021 10:47
Наказ 3.pdf
24 листопада 2021 10:47
паспорт + инн.pdf
24 листопада 2021 10:47
Труд Ковальская 1.pdf
24 листопада 2021 10:47
витяг ЕН3.pdf
24 листопада 2021 10:47
Витяг.pdf
24 листопада 2021 10:47
аренда1.jpg
24 листопада 2021 10:47
Лист менеджер офис.pdf
24 листопада 2021 10:47
аренда2.jpg
24 листопада 2021 10:47
Договор послуг 1.pdf
24 листопада 2021 10:47
Мат база 2.pdf
24 листопада 2021 10:47
дог 2.4.jpg
24 листопада 2021 10:47
витяг ЕН1.pdf
24 листопада 2021 10:47
Труд Дзинык 2.pdf
24 листопада 2021 10:47
дог акт 1.pdf
24 листопада 2021 10:47
бух довидка.pdf
24 листопада 2021 10:47
видгук 2.pdf
24 листопада 2021 10:47
аналон дог.pdf
24 листопада 2021 10:47
технический паспорт.pdf
24 листопада 2021 10:47
Мед книж Калюжная 1.pdf
24 листопада 2021 10:47
Мед книж Дзинык 1.pdf
24 листопада 2021 10:47
Договор послуг 4.pdf
24 листопада 2021 10:47
Мед книж Калюжная 2.pdf
24 листопада 2021 10:47
Наказ 2.pdf
24 листопада 2021 10:47
Мед книж Ковальская 2.pdf
24 листопада 2021 10:47
дог 2.1.jpg
24 листопада 2021 10:47
дог 2.3.jpg
24 листопада 2021 10:47
Договор послуг 5.pdf
24 листопада 2021 10:47
видгук 1.pdf
24 листопада 2021 10:47
банк.pdf
24 листопада 2021 10:47
дог акт 2.jpg
24 листопада 2021 10:47
витяг ЕДР.pdf
24 листопада 2021 10:47
Сервисный центр.pdf
24 листопада 2021 10:47
дог 1.2.pdf
24 листопада 2021 10:47
Наказ 1.pdf
24 листопада 2021 10:47
витяг ЕН2.pdf
24 листопада 2021 10:47
дог 2.2.jpg
24 листопада 2021 10:47
ЦП.pdf
24 листопада 2021 10:47
дог 1.4.pdf
24 листопада 2021 10:47
Лист офис.pdf
24 листопада 2021 10:47
дог 2.5.jpg
24 листопада 2021 10:47
Труд Калюжная 1.pdf
24 листопада 2021 10:47
аренда3.jpg
24 листопада 2021 10:47
Договор послуг 2.pdf
24 листопада 2021 10:47
Договор послуг 3.pdf
24 листопада 2021 10:47
Штата сотрудников.pdf
24 листопада 2021 10:47
Мед книж Дзинык 2.pdf
24 листопада 2021 10:47
дог 1.5.pdf
24 листопада 2021 10:47
Труд Дзинык 1.pdf
24 листопада 2021 10:47
Труд Ковальская 2.pdf
24 листопада 2021 10:47
дог 1.3.pdf
24 листопада 2021 10:47
Труд Калюжная 2.pdf
24 листопада 2021 10:47
Мед книж Ковальская 1.pdf

Публічні документи

24 листопада 2021 12:20
Електронний підпис
24 листопада 2021 12:18
6трудовые книжки 6.pdf
24 листопада 2021 12:18
Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2021 12:18
6трудовые договора.pdf
24 листопада 2021 12:18
14використання обладнання.pdf
24 листопада 2021 12:18
9лист погодження з умовами.pdf
24 листопада 2021 12:18
2власний офіс2.jpg
24 листопада 2021 12:18
6трудовые договора.pdf
24 листопада 2021 12:18
15відсутність підстав ст 17.pdf
24 листопада 2021 12:18
7медкнижки.rar
24 листопада 2021 12:18
6трудовые книжки.pdf
24 листопада 2021 12:18
3 Договор Оренди ТЗ.pdf
24 листопада 2021 12:18
10Витяг з ЄДР.pdf
24 листопада 2021 12:18
2офис.pdf
24 листопада 2021 12:18
1Кімонікс з відгуком 2019.pdf
24 листопада 2021 12:18
1Кімонікс з відгуком 2020.pdf
24 листопада 2021 12:18
12згода на обр перс данних.pdf
24 листопада 2021 12:18
12Св-во платника податку.pdf
24 листопада 2021 12:18
5Працівники.pdf
24 листопада 2021 12:18
2власний офіс 1.jpg
24 листопада 2021 12:18
8не лицензируется.pdf
24 листопада 2021 12:18
4 Инвентаризация.pdf
24 листопада 2021 12:18
14прибуття представника.pdf
24 листопада 2021 12:18
14доставка обладнання.pdf
24 листопада 2021 12:18
10Вытяг новый 2019.pdf
24 листопада 2021 12:18
2менеджер офиса.pdf
24 листопада 2021 12:18
3 Наявність обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ

Фізична особа-підприємець Іващенко Іван Костянтинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2923302257
Переможець 72 999,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2021 16:04

Документи

30 листопада 2021 16:04
Електронний підпис
30 листопада 2021 16:03
повідГризун.pdf
30 листопада 2021 16:03
прГризун.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2021 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2923302257
72 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2021 16:04
Електронний підпис
30 листопада 2021 16:03
повідГризун.pdf
30 листопада 2021 16:03
прГризун.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 грудня 2021 11:27
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
02 грудня 2021 11:27
Електронний підпис
02 грудня 2021 11:27
відміна.pdf