Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А-4(5пач.), Файли - карманець, 100 шт
Очікувана вартість
7 040,00 UAH
UA-2021-11-16-008262-a 945c5ea7f4b8411390e4cf8df597125a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна НЕПОМЯЩА

+380954614966 frc_pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХАРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 37564865
Місцезнаходження: 66700, Україна , Одеська обл., Захарівський р-н, смт Захарівка , вул. Центральна, буд. 40
Контактна особа: Ганна НЕПОМЯЩА
+380954614966
frc_pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний А-4(5пач.) в кількості 10 ящиків по ціні 695,00 на суму - 6950,00 грн. , Файли - карманець, 100 шт - в кількості 1 пачка по ціні 90,00 на суму - 90,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 ящик
Папір офісний А-4(5пач.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, смт. Захарівка, вул.Центральна,буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Файли - карманець, 100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, смт. Захарівка, вул.Центральна,буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товарів покупцем здійснюється за договірною ціною шляхом перерахування коштів на розрахунковий період Продавця 100% суми після отримання товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧОРНОПИЩУК ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА
#2610214808
Переможець 7 040,00
UAH
16 листопада 2021 14:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 14:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний А-4(5пач.) 10 ящик 695,00
UAH
Файли - карманець, 100 шт 1 пачка 90,00
UAH