Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи; згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва (Капітальний ремонт будівлі моргу (заміна вікон та дверей) комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4, літ. «В»)
Очікувана вартість
163 000,00 UAH
UA-2021-11-16-006612-a e6c49e0ed04b466187dcfb378482bd8c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ясакова

+380638001006 19ok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт: https://chml.lic.org.ua
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа: Ольга Ясакова
+380638001006
19ok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 163 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДК 021:2015 – 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи; згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва (Капітальний ремонт будівлі моргу (заміна вікон та дверей) комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4, літ. «В»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ЗАМОВНИК оплачує ПІДРЯДНИКУ вартість Роботи, що виконується в межах Договору, у розмірі відповідно до пункту 4.1. статті 4 Договору шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ПІДРЯДНИКА після підписання Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт протягом 30 (тридцяти) банківських днів. Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 року. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у завантаженому файлі «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», а саме у Додатку №2 до нього. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%) (більш детально інформація зазначена у п.11.1. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Джерело фінансування – Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чечельницький Микола Сергійович 162 897,75
UAH з ПДВ
162 897,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2021 18:24
Електронний підпис
24 листопада 2021 18:24
15. Витяг_з_EДР_ЮО_ФОП_та_ГФ.pdf
24 листопада 2021 18:24
13. Додаток 5 Дефектний Акт.PDF
24 листопада 2021 18:24
8. Проект Договору.PDF
24 листопада 2021 18:24
12. Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чечельницький Микола Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чечельницький Микола Сергійович
#3013218454
Переможець 162 897,75
UAH з ПДВ
26 листопада 2021 16:28

Документи

26 листопада 2021 16:28
Електронний підпис
26 листопада 2021 16:27
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2021 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чечельницький Микола Сергійович
#3013218454
162 897,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2021 16:28
Електронний підпис
26 листопада 2021 16:27
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 13:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:04
ду дог 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:01
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 16:02
ду дог 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 15:07
дод договор.pdf укладений
02 грудня 2021 15:06
договор.pdf укладений
02 грудня 2021 15:06

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 10:20
142 898,20 UAH UA748201720344381003100006638
КНП "ЧЛ" ЧМР
UA883287040000026006054362172
ФОП Чечельницкий М.С.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 4271
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми
Номер договору про закупівлю: 4271
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 162 897,75
UAH