Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (персональний комп’ютер в комплекті)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2021-11-16-005395-a fac26408e5094d91911ed29bdb260aa4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Миронова

+380687425017 larisaberdnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41906974
Місцезнаходження: 52200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Козацької Слави, 15
Контактна особа: Лариса Миронова
+380687425017
larisaberdnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Персональний комп"ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52200, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, вул. Кропоткіна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2021 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 11:53
тендерна документація1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 17 листопада 2021 19:44
Дата відповіді: 18 листопада 2021 14:49
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник дякую за звернення, та інформую: Учасник, як і Замовник, керується у своїй діяльності чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» на засадах добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Головна мета проведення даної закупівлі – отримання якісного товару з максимальною економію та на умовах та строках, які передбачені тендерною документацією. Замовником висунуті відповідні технічні вимоги до обладнання та його якості з метою забезпечення надійної роботи у складі медичної системи e-Health та можливості надання телемедичних послуг .
Інформуємо, що дані вимоги встановлені з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого або невідповідного обладнання чи програмного забезпечення та запобігають можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі, а також запобігають можливим порушенням з боку використання авторських та суміжних прав, які також поширюються на використання програмного продукту, згідно чинного законодавства. Доводимо до відома, що у разі перевірки придбання легального (офіційного) програмного продукта, контролюючими органами, необхідно надати документальне підтвердження про походження та джерела придбання. Отримання підтвердження легально завезеного товару (через офіційні канали постачання) надає гарантію на звернення до авторизованих виробником сервісних центрів у випадку, якщо техніка потребуватимуть ремонту. Інформація що надається від виробника повинна підтверджувати характеристики, які надає учасник на запропонований ним товар. Звертаємо Вашу увагу, що обладнання з технічними параметрами що вказані у тендерній документації, присутнє на ринку від різноманітних виробників.
Тендерна документації розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та указує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Згідно статті 22, статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням законодавства в цілому.
На підтвердження недискримінаційності даної вимоги пропонуємо ознайомитися із рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Додатково повідомляємо, що Замовником було розглянуто та детально проаналізовано практику щодо наявності/відсутності авторизаційних листів від виробників. Зокрема закупівлі UA-2019-03-14-000597-a та UA-2019-03-15-000266-c, які доступні за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c відповідно. Звертаємо увагу Скаржника, що дані закупівлі проводились у 2019 році, ще до внесення змін у ЗУ «Про публічні закупівлі» і редакція Закону суттєво відрізняється від поточної редакції. Зокрема протягом 2020-2021 рр. було внесено 8 змін до Закону, з якими можна ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19/card4#Future Також, відзначаємо, що Замовник вимагає однакові документи для кожної позиції у закупівлі (в т.ч. авторизаційні листи від виробників товару) та не встановлював обмеження у виборі виробників товарів. Крім того, згідно умов ТД Відсутність або невідповідність у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-16-005395-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 17 листопада 2021 19:43
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу



Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.



Просимо ознайомитися з практикою Замовників.

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2021 14:49
Доброго дня! Шановний Учасник дякую за звернення, та інформую: Учасник, як і Замовник, керується у своїй діяльності чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» на засадах добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Головна мета проведення даної закупівлі – отримання якісного товару з максимальною економію та на умовах та строках, які передбачені тендерною документацією. Замовником висунуті відповідні технічні вимоги до обладнання та його якості з метою забезпечення надійної роботи у складі медичної системи e-Health та можливості надання телемедичних послуг .
Інформуємо, що дані вимоги встановлені з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого або невідповідного обладнання чи програмного забезпечення та запобігають можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі, а також запобігають можливим порушенням з боку використання авторських та суміжних прав, які також поширюються на використання програмного продукту, згідно чинного законодавства. Доводимо до відома, що у разі перевірки придбання легального (офіційного) програмного продукта, контролюючими органами, необхідно надати документальне підтвердження про походження та джерела придбання. Отримання підтвердження легально завезеного товару (через офіційні канали постачання) надає гарантію на звернення до авторизованих виробником сервісних центрів у випадку, якщо техніка потребуватимуть ремонту. Інформація що надається від виробника повинна підтверджувати характеристики, які надає учасник на запропонований ним товар. Звертаємо Вашу увагу, що обладнання з технічними параметрами що вказані у тендерній документації, присутнє на ринку від різноманітних виробників.
Тендерна документації розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та указує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Згідно статті 22, статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням законодавства в цілому.
На підтвердження недискримінаційності даної вимоги пропонуємо ознайомитися із рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Додатково повідомляємо, що Замовником було розглянуто та детально проаналізовано практику щодо наявності/відсутності авторизаційних листів від виробників. Зокрема закупівлі UA-2019-03-14-000597-a та UA-2019-03-15-000266-c, які доступні за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c відповідно. Звертаємо увагу Скаржника, що дані закупівлі проводились у 2019 році, ще до внесення змін у ЗУ «Про публічні закупівлі» і редакція Закону суттєво відрізняється від поточної редакції. Зокрема протягом 2020-2021 рр. було внесено 8 змін до Закону, з якими можна ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19/card4#Future Також, відзначаємо, що Замовник вимагає однакові документи для кожної позиції у закупівлі (в т.ч. авторизаційні листи від виробників товару) та не встановлював обмеження у виборі виробників товарів. Крім того, згідно умов ТД Відсутність або невідповідність у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА 99 250,00
UAH з ПДВ
99 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2021 13:48
Електронний підпис
24 листопада 2021 13:47
Електронний підпис
24 листопада 2021 13:46
Додаток 2. Технічні вимоги.pdf
24 листопада 2021 13:46
Висновок СЕС Монітори 2Е.pdf
24 листопада 2021 13:46
Експертний висновок Microsoft.pdf
24 листопада 2021 13:46
Додаток 3. Проєкт Договору.pdf
24 листопада 2021 13:46
Витяг з ЄДР.pdf
24 листопада 2021 13:46
Авторизаційний лист І-АР-СІ.pdf
24 листопада 2021 13:46
Копія паспорту_ РНОКПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА
#1526207145
Переможець 99 250,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2021 12:02

Документи

26 листопада 2021 12:02
Електронний підпис
26 листопада 2021 12:01
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2021 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА
#1526207145
99 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2021 12:02
Електронний підпис
26 листопада 2021 12:01
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 14:16
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 13:08
дог.99.pdf укладений
09 грудня 2021 13:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 250,00
UAH