Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Очікувана вартість
4 115,60 UAH
UA-2021-11-16-005267-c 38c5d0ce78fb4dc38108c129c14ce58c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриньова Ольга Леонідівна

380552701689 smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гриньова Ольга Леонідівна
380552701689
smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2021 23:59
Очікувана вартість: 4 115,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку 1 до Документації. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій зазначена в Документації. Питома вага критеріїв не передбачається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 упак.
Пакети для сміття, Бонус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 16:27
Зміни.docx
17 листопада 2021 16:27
Документація (нова редакція).docx
17 листопада 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 16:27
Зміни.docx
17 листопада 2021 16:27
Документація (нова редакція).docx
16 листопада 2021 15:54
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

еквівалент
Дата подання: 16 листопада 2021 16:18
Дата відповіді: 17 листопада 2021 08:39
Доброго дня, чи розглядаєте Ви еквівалент?
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне.
Згідно умов Додатка 1 до Документації про проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015: 19640000-4 «Поліетиленові мішки та пакети для сміття» (Поліетиленові мішки та пакети для сміття) Замовником чітко визначено конкретну торговельну марку та конкретні характеристики товару згідно таблиці «Детальний опис предмета закупівлі та вимоги щодо якості». Вимогами до предмета закупівлі не передбачено можливість пропонування учасниками аналога та/або еквівалента товару.
Од.виміру
Дата подання: 17 листопада 2021 11:54
Дата відповіді: 17 листопада 2021 14:24
Добрый день В тендере указано количество - 1250 упаковка. Это 1250 рулонов? Или всего 1250 пакетов с фасовкой по 50 пакетов, то есть - 25 рулонов? Аналоги рассматриваются?
Відповідь: Доброго дня.
1. Стосовно пакування Товару повідомляємо наступне.
Згідно умов Додатка 1 до Документації про проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015: 19640000-4 «Поліетиленові мішки та пакети для сміття» (Поліетиленові мішки та пакети для сміття) Замовником в таблиці «Детальний опис предмета закупівлі та вимоги щодо якості» вказано, що одиниця виміру Товару – упаковка, а кількість пакетів для сміття в упаковці – 50 штук. Замовнику необхідно 1 250 упаковок пакетів для сміття по 50 пакетів в кожній упаковці, що складає всього 62 500 пакетів.
Також зазначаємо, що у вимогах до предмета закупівлі Замовник взагалі не використовує слово «рулон», тому Ваше питання є некоректним.
2. Стосовно аналогів.
Згідно умов Додатка 1 до Документації про проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015: 19640000-4 «Поліетиленові мішки та пакети для сміття» (Поліетиленові мішки та пакети для сміття) Замовником чітко визначено конкретну торговельну марку та конкретні характеристики товару згідно таблиці «Детальний опис предмета закупівлі та вимоги щодо якості». Вимогами до предмета закупівлі не передбачено можливість пропонування учасниками аналога та/або еквівалента товару
Вартість
Дата подання: 17 листопада 2021 15:05
Дата відповіді: 17 листопада 2021 16:23
Я правильно понимаю Стоимость одной упаковки - 3,95грн с НДС
Відповідь: Доброго дня.
На поставлене питання повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести зміни у Документацію про проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015: 19640000-4 «Поліетиленові мішки та пакети для сміття» (Поліетиленові мішки та пакети для сміття) стосовно кількості Товару.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-16-005267-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:34410050
Дата подання: 23 листопада 2021 16:57
Еквівалент
Доброго дня. Замовник навмисно зазначає конкретну торгівельну марку одного виробника, порушуючи основні принципи публічних закупівель, а саме, п.1, п.3, п.4, ст. 5 Закону, та п.5: "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"? В Україні безліч малих підприємств виробників предмету закупівлі, які можуть і повинні створювати конкурентне середовище. Не потрібно з ТОВ "КПД" робити монополіста своєми діями!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2021 10:00
Доброго дня.
Відповідно частини 7 статті 14 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів
Враховуючи те, що період уточнення інформації по спрощеної закупівлі 19640000-4 «Поліетиленові мішки та пакети для сміття» (Поліетиленові мішки та пакети для сміття) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-11-16-005267-c) закінчився 22 листопада 2021 16:00, то Замовник не зобов’язаний надавати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-11-16-005267-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Боренко Алла Станіславівна, Код ЄДРПОУ:2871510609
Дата подання: 03 грудня 2021 12:14
Скарга
Згідно протоколу №269
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ:
1. Замовник вказав конкретну марку товару, а саме мусорні пакети Бонус. В нашому розумінні –Замовнику відомо виробника та країну даного товару.
2. Щодо довідки про відкриття рахунку- всі документи оформлені на фірмовому бланку, в якому прописані банківські реквізити. В додаток була надана довідка про інформацію по ФОП, там теж прописані банківські реквізити.
3. Специфікація надана окремим файлом.
Ми вважаємо, що вказані помилки не є підставою у дискваліфікації, просимо переглянути нашу пропозицію враховуючи вищезазначене.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2021 14:22
«Доброго дня.
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель відповідно частини 9 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) Замовником об’єктивно та неупереджено розглянуто пропозицію ФОП Боренко Алла Станіславівна, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2871510609, на відповідність вимогам Документації про проведення спрощеної закупівлі.
За результатами даного розгляду встановлено, що пропозиція ФОП Боренко Алла Станіславівна, не відповідає Документації про проведення спрощеної закупівлі, викладеної учасником на веб-порталі Уповноваженого органу.
1. Згідно пункту 5 Розділу І, пункту 1 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Документації про проведення спрощеної закупівлі Учасником надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (файл «Технічні характеристики»), але Учасником у стовпчику «Назва виробника (торгівельна марка), країна виробник» не вказано назву виробника (торгівельна марка), країну виробника.
Враховуючи практику проведення закупівель повідомляємо, що учасники часто копіюють вимоги Замовника, а фактично пропонують зовсім інший товар з характеристиками, які не відповідають вимогам Замовника, тому Уповноважена особа не вважає за потрібним здогадуватися, що мав на увазі Учасник, а розглядає надані у складі ї пропозиції документи на відповідність вимогам Документації про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, згідно пункту 1) частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2. В недотримання вимог пункту 1 Розділу ІІІ Документації про проведення спрощеної закупівлі Учасником не надано:
- довідку з обслуговуючого банку Учасника про відкритий поточний рахунок у стандарті IBAN, за яким будуть здійснюватися розрахунки за договором у разі визначення Учасника переможцем.
Наголошуємо, що згідно з вимогами Документації про проведення спрощеної закупівлі пропозиція Учасника повинна містити довідку з обслуговуючого банку Учасника про відкритий поточний рахунок у стандарті IBAN, за яким будуть здійснюватися розрахунки за договором у разі визначення Учасника переможцем, а не інформацію щодо банківських реквізитів.
Таким чином, згідно пункту 1) частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. В недотримання вимог пункту 1 Розділу ІІІ та Додатка 2 до Документації про проведення спрощеної закупівлі Учасником не надано:
- Додаток до форми «Пропозиція, заповнений Учасником відповідно до інформації, наведеної у Таблиці «Специфікація» Додатка 2 до Документації.
Зазначаємо, що надана Вами окремими файлом Специфікація (файл «Специфікація») не містить повної інформація, яка вимагалась Замовником згідно Додатка 2 до Документації до Документації про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, згідно пункту 1) частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Уповноважена особа Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, а Ваша вимога є необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню».

Документи подані скаржником

03 грудня 2021 12:14
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Боренко Алла Станіславівна 4 000,00
UAH
4 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 грудня 2021 19:40
Електронний підпис
02 грудня 2021 19:40
Специфікація.pdf
02 грудня 2021 19:40
Довідки.pdf
02 грудня 2021 19:40
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2021 19:40
Паспорт+код.pdf
02 грудня 2021 19:40
Витяг ЄП.pdf
02 грудня 2021 19:40
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Боренко Алла Станіславівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Боренко Алла Станіславівна
#2871510609
Відхилено 4 000,00
UAH
03 грудня 2021 11:02

Документи

03 грудня 2021 11:02
Електронний підпис
03 грудня 2021 11:02
Протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій