Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фізична охорона об’єктів адміністративних приміщень та прилеглих територій
Очікувана вартість
1 799 000,00 UAH
UA-2021-11-16-004349-c ● ea713e604dd7443b884ce2585682046f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС) |
Код ЄДРПОУ: | 44057192 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Європейська, 4 |
Контактна особа: |
Маньков Сергій Анатолійович +380532634040 poltava.dfsaho@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2021 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 1 799 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16728 година
Фізична охорона об’єктів адміністративних приміщень та прилеглих територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, на трьох об'єктах інфраструктури Головного управління ДПС у Полтавській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги Замовником проводиться за результатом отримання наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі рахунку та акту наданих послуг. Джерелом фінансування є кошти загального фонду Державного бюджету КПКВ 3507010 «Керівництво та управління у сфері податкової політики» по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2021 13:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2021 13:14 |
перелік змін до ТД.docx | |
22 листопада 2021 13:14 |
Додаток 3 (нова редакція).doc | |
22 листопада 2021 13:14 |
Додаток 1 (нова редакція).doc | |
16 листопада 2021 14:54 |
Тендерна документацiя.doc | |
16 листопада 2021 14:54 |
Додаток 6.doc | |
16 листопада 2021 14:54 |
Додаток 5.doc | |
16 листопада 2021 14:54 |
Додаток 4.doc | |
16 листопада 2021 14:54 |
Додаток 2 .doc |
22 листопада 2021 13:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2021 13:14 |
перелік змін до ТД.docx
|
|||
22 листопада 2021 13:14 |
Додаток 3 (нова редакція).doc
|
|||
22 листопада 2021 13:14 |
Додаток 1 (нова редакція).doc
|
|||
16 листопада 2021 14:54 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
16 листопада 2021 14:54 |
Додаток 6.doc
|
|||
16 листопада 2021 14:54 |
Додаток 5.doc
|
|||
16 листопада 2021 14:54 |
Додаток 4.doc
|
|||
16 листопада 2021 14:54 |
Додаток 2 .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-16-004349-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:42952309
Дата подання: 19 листопада 2021 09:54
Дискримінаційні вимоги щодо наявність офісу в Полтаві та Кременчукі
Шановний Замовник!
Додатком 1 до тендерної документації, в пункті 1.2, вказана наступна вимога - наявність головного офісу чи представництва (обов′язково надання документального підтвердження наявності офісного приміщення у м. Полтава та місті Кременчук. У разі, якщо приміщення не належить Учаснику - надати копії договорів оренди або суборенди);
Вимагаючи наявність офісного приміщення у період подачі Тендерної пропозиції – Суттєво обмежує Нас як потенційного учасника та інших учасників, які здійснюють свою діяльність по всій території України, проте не мають офісного приміщень у м. Полтава та місті Кременчук.
Враховуючи, що згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності і Закону України "Про охоронну діяльність" для суб'єктів господарювання у даній сфері не передбачено, що вони зобов'язані мати офіс в певному регіоні, області чи місті надання послуг, то така вимога є незаконною. Ліцензія на право надання охоронник послуг не має обмежень по територіальному принципу, а тому схиляння суб'єктів господарювання до здійснення правочинів, які не передбачені законодавством є грубим порушенням.
Наша компанія має дуже великий досвід в наданні охоронних послуг по всій території нашої Держави, зокрема з охорони установ Державної податкової служби, в інших регіонах, та у випадку перемоги в даній закупівлі зможемо орендувати відповідне приміщення.
Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Просимо вилучити вимого щодо наявності в учасника офісного приміщення у м. Полтава та місті Кременчук, та додати вимогу щодо надання гарантійного листа, щодо документального підтвердження офісного приміщення під час укладання договору.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Додатком 1 до тендерної документації, в пункті 1.2, вказана наступна вимога - наявність головного офісу чи представництва (обов′язково надання документального підтвердження наявності офісного приміщення у м. Полтава та місті Кременчук. У разі, якщо приміщення не належить Учаснику - надати копії договорів оренди або суборенди);
Вимагаючи наявність офісного приміщення у період подачі Тендерної пропозиції – Суттєво обмежує Нас як потенційного учасника та інших учасників, які здійснюють свою діяльність по всій території України, проте не мають офісного приміщень у м. Полтава та місті Кременчук.
Враховуючи, що згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності і Закону України "Про охоронну діяльність" для суб'єктів господарювання у даній сфері не передбачено, що вони зобов'язані мати офіс в певному регіоні, області чи місті надання послуг, то така вимога є незаконною. Ліцензія на право надання охоронник послуг не має обмежень по територіальному принципу, а тому схиляння суб'єктів господарювання до здійснення правочинів, які не передбачені законодавством є грубим порушенням.
Наша компанія має дуже великий досвід в наданні охоронних послуг по всій території нашої Держави, зокрема з охорони установ Державної податкової служби, в інших регіонах, та у випадку перемоги в даній закупівлі зможемо орендувати відповідне приміщення.
Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Просимо вилучити вимого щодо наявності в учасника офісного приміщення у м. Полтава та місті Кременчук, та додати вимогу щодо надання гарантійного листа, щодо документального підтвердження офісного приміщення під час укладання договору.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2021 12:03
Шановний учасник, розглянувши вашу вимогу від 19.11.2021, 09:54 ID: UA-2021-11-16-004349-C.A1 уповноважена особа прийняв рішення внести зміни до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» |
1 224 656,88
UAH з ПДВ
|
1 098 862,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИЛА ЗАХИСТУ" |
1 421 043,60
UAH з ПДВ
|
1 099 029,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНТАРЕС-3000" |
1 505 520,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІРІУС 33" |
1 435 931,52
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» #44249269 |
Очікує рішення |
1 098 862,32
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 14:18
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 15:29 |
Кінець періоду оскарження: | 19 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 08 грудня 2021 15:29 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | не правильно визначена процедура закупівлі та враховуючи неможливість усунення порушення законодавства, уповноважена особа приймає рішення про відміну відкритих торгів. |
Документи:
08 грудня 2021 15:27
|
Електронний підпис |
08 грудня 2021 15:05
|
прот про відміну pdf.pdf |