Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Street cleaning and sweeping services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська область обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Сергій Дудка +380335261742, +380978107048 komunkovel@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Олександр Кіндер +380335261742 komunkovel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNIa KAPITALNOHO BUDIVNYTsTVA TA ZhYTLOVO-KOMUNALNOHO HOSPODARSTVA VYKONAVChOHO KOMITETU KOVELSKOI MISKOI RADY |
National ID: | 20130489 |
Contact point: |
Sergey Dudka +380335261742, +380978107048 komunkovel@ukr.net |
Additional contacts: |
Олександр Кіндер +380335261742 komunkovel@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2021 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2021 14:47 |
Очікувана вартість: | 18 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 листопада 2021 10:45 |
Enquiries until: | 07 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 18 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 180 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2021 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2021 10:45 |
ТД прибирання 22.doc | |
16 листопада 2021 10:45 |
Додаток 5.doc | |
16 листопада 2021 10:45 |
Додаток 4 Проект Договору.doc | |
16 листопада 2021 10:45 |
Додаток 3 Технічні вимоги.rtf | |
16 листопада 2021 10:45 |
Додаток 2.doc | |
16 листопада 2021 10:45 |
Додаток 1 Квал.крит..doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-27-000019 ● b994776c1e104a98b905004bf67076ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 09:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2022 № 50
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2022 №50
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-16-003251-a від 16.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-28 11:21:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-16-003251-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-01 16:15:09
Пояснення
Ваш запит на пояснення у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-16-003251-a розглянуто в межах власних (самоврядних) повноважень.
Очікувана вартість по закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» визначалась від суми бюджетного призначення затвердженого рішенням Ковельської міської ради від 23.12.2021р. № 16/7 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2022 рік». З даним рішенням та всіма додатками до нього можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Ковельської міської ради в розділі «Бюджет громади». Посилання - http://www.kovelrada.gov.ua/budget.html
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації визначені Замовником враховуючи потреби територіальної громади щодо утримання відповідної території в належному санітарному стані.
З приводу посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) інформую, що в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі, Вами не врахована обставина, що замовником даної закупівлі є структурний підрозділ органу місцевого самоврядування, на якого розповсюджується положення пункту 4 постанови КМУ №710 та згідно якого оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить рекомендаційний характер.
Звідси, встановлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв’язку з невиконанням вимог пункту 4-1 постанови 710 «Про ефективне використання державних коштів» є таким, що не відповідає нормам чинного законодавства.
Додаток: рішення Ковельської міської ради від 23.12.2021р. № 16/7 та пояснювальна записка до проєкту рішення «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2022 рік».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення Розглянувши висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, який опублікований 07.02.2022р. щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) інформуємо: 1. Очікувана вартість по закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» визначалась виходячи з проєкту бюджету Ковельської міської територіальної громади на 2022 рік, який в послідуючому був затверджений рішенням Ковельської міської ради від 23.12.2021р. № 16/7 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2022 рік». З даним рішенням та всіма додатками до нього можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Ковельської міської ради в розділі «Бюджет громади». Посилання - http://www.kovelrada.gov.ua/budget.html Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації визначені Замовником враховуючи потреби територіальної громади щодо утримання відповідної території в належному санітарному стані. З приводу посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) інформую, що в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі, Вами не врахована обставина, що замовником даної закупівлі є структурний підрозділ органу місцевого самоврядування, на якого розповсюджується положення пункту 4 постанови КМУ №710 та згідно якого оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить рекомендаційний характер. Звідси, встановлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв’язку з невиконанням вимог пункту 4-1 постанови 710 «Про ефективне використання державних коштів» є таким, що не відповідає нормам чинного законодавства. 2. Відповідно до ст.22 Закону України «Про електронні довірчі послуги», ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи. Кваліфікованому надавачу електронних довірчих послуг «Казначейство» при виготовленні кваліфікованого електронного підпису також було представлено реквізити управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради, а також надано випуску з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань де зазначено, що Дудка Сергій Миколайович має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи як керівник. Кваліфікований електронний підпис Дудки Сергія Миколайовичем використаний для підтвердження особи та цілісності даних в електронній системі. За кодом ЄДРПОУ, який присутній в інформації про підписанта, з офіційних джерел, які є у відкритих єдиних державних реєстрах можна ознайомитись з будь-якими даними про юридичну особу, зокрема і про повну її назву. В свою чергу, жоден нормативний документ, на які робляться посилання у Висновку про результати моніторингу від 07.02.2022 не містить імперативної норми з вимогою про наявність в кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа повного найменування юридичної особи. Звідси, встановлення порушення в цій частині є безпідставним. 3. Передумовою допущення учасника ТОВ «К.П.ВЕРЕС» по закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» є забезпечення ефективного і прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища та добросовісної конкуренції на ринку послуг з прибирання та підмітання вулиць. В даній закупівлі прийняло участь лише два учасники: ТОВ «К.П.ВЕРЕС» та Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 (далі -РЖКП № 1). Враховуючи, що за останні роки даний вид послуг надавався суб’єктом господарювання РЖКП № 1, про що свідчить довідка видана РЖКП № 1 від 07.12.2021р. № 1157, було прийнято рішення про допущення учасника ТОВ «К.П.ВЕРЕС» до участі в аукціоні по даній закупівлі. Також було враховано, на нашу думку, той важливий фактор, що у зв’язку зі збільшенням території Ковельської територіальної громади, яку необхідно утримувати в належному санітарному стані шляхом забезпечення належного підмітання та прибирання вулично-дорожньої мережі (прибордюрної частини доріг (не менше одного метра проїзної частини дороги) від залишків технологічних матеріалів, що застосовувались для зимового утримання доріг, піску, наносів ґрунту, опалого листя та сміття), прибирання заїзних “кишень”, зупинок громадського транспорту, збирання окремих предметів з проїзної частини дороги і тротуарів з навантаженням на супровідні транспортні засоби, забезпечення вивезення листя та вуличного змету з вулиць міста на полігон твердих побутових відходів, очищення урн від сміття, косіння газонів, очищення парканів, стін будівель, малих архітектурних форм від оголошень, реклами та іншого за рахунок ручного, механізованого та комплексного прибирання, доцільно залучити до виконання вище перерахованих послуг інші підприємства, про що свідчить довідка видана директором ТОВ «К.П.ВЕРЕС» від 16.12.2021р. № 524 про те, що підприємство планує залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю ФОП Дудник В.Ю. та безпосереднього учасника даної закупівлі – Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1, де зазначено, що в даних субпідрядників наявне необхідне обладнання, матеріально-технічна база та спецтехніка, яка обладнана відповідним навісним обладнанням та пристроями GPS навігації. Відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відхилення одного з учасників зумовило, що тендер автоматично було б відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. А це у свою чергу привело б до того, що з початком наступного календарного року на території Ковельської територіальної громади, яка налічує понад 100 000 осіб не надавались послуги по належному санітарному прибиранню визначених територій, збиранню, видаленню, утилізації, знешкодженню та захороненню відходів, що призвело б до порушень правил екологічної безпеки, правил благоустрою, що регламентуються Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про відходи», Типових правил благоустрою територій населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 №310, Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213 та інших нормативно-правових актів, що регулюють здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання територій населених пунктів у належному стані, спрямування на створення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля, збереженню і охороні навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення. Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства, як структурний підрозділ виконавчого комітету Ковельської міської ради, реалізуючи повноваження виконавчого органу міської ради, організовує та забезпечує на території Ковельської територіальної громади чистоту і порядок, здійснює самоврядний контроль за станом благоустрою та утриманням визначених територій, озелененням та охороною зелених насаджень, водних об’єктів тощо. На даний час відповідно до укладеного договору від 04 січня 2022 року з переможцем конкурентних торгів ТОВ «К.П.ВЕРЕС» спільно з підрядними організаціями ФОП Дудник В.Ю. та Ремонтним житлово-комунальним підприємством № 1 на території Ковельської територіальної громади забезпечується належне санітарне прибирання проїзної частини, тротуарів, газонів вулиць міста Ковель (ручне, механізоване, комплексне прибирання) з вивезенням зметів та сміття на полігон твердих побутових відходів в урочище Люблинець Ковельської територіальної громади, ліквідовуються несанкціоновані сміттєзвалища, проводиться зимове утримання територій, яке передбачає заготівлю і складування протиожеледних матеріалів, хімічних реагентів, приготування протиожеледних матеріалів, очищення тротуарів від снігу, чергування спецтранспорту та механізмів, навантаження снігу на транспорт та його вивезення у визначені Замовником місця, при необхідності, посипання тротуарів протиожеледними матеріалами в період ожеледиці, сколювання льоду на тротуарах вручну, при ожеледиці в першу чергу обробляється протиожеледними матеріалами тротуари з інтенсивним рухом пішоходів, ухили до прибудинкових територій та проїзної частини. На територіях, які належить прибирати, забезпечується наведення та постійне підтримання чистоти і порядку на об’єктах благоустрою та зонах зелених насаджень. Виконавцями даних послуг забезпечується недопущення складування відходів (побутового сміття, опалого листя, гілля та відходів деревини) в недозволених місцях, переміщення прибраного змету та піску на зелені зони, до/на решітки для прийому стічної води відкритого типу. На даний час в управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства, як безпосереднього замовника послуг з прибирання та підмітання вулиць, не має жодних претензій як до виконавця послуг ТОВ «К.П.ВЕРЕС» так і до субпідрядних організацій ФОП Дудник В.Ю. та Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 щодо якості та своєчасності надання вищезазначених послуг в повному обсязі. Виходячи з вищевикладеного, припинення зобов’язань за договором № 2 від 04.01.2022р. зумовить скасування закупівлі UA-2021-11-16-003251-a, що у свою чергу призведе до ситуації техногенного та епідеміологічного характеру з послідуючими негативними наслідками на території Ковельської територіальної громади.
2022-02-10 14:39:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону та абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. №1082, п.4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 749 від 19.08.2018 року. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" |
17 985 000,00
UAH з ПДВ
|
17 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 |
17 989 000,00
UAH з ПДВ
|
17 809 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" #21742823 |
Рішення скасоване |
17 800 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 15:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" #21742823 |
Переможець |
17 800 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 12:01
|
ДУ від 18.02.2022р..pdf | укладений |
21 лютого 2022 11:56
|
ДУ від 21.02.2022р..pdf | укладений |
21 лютого 2022 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 14:13
|
Додатки до договору № 2 від 04.01.2022р..pdf | укладений |
05 січня 2022 14:07
|
Договір № 2 від 04.01.2022р..pdf | укладений |
05 січня 2022 14:07
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 261 097,63
UAH (в тому числі ПДВ 376 849,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Для забезпечення усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, установлених згідно Висновку Держаудитслужби від 07.02.2022р. |