Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт механізації і освітлення сцени та супутні роботи в актовому залі Яськівського ЗЗСО I-III ст.
Очікувана вартість
593 501,00 UAH
UA-2021-11-16-002715-c 91ddac6ecc234ace950abc0244f68106
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фирсенко Катерина Олегівна

380958222603 tender280119@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯСЬКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛЯЇВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42007485
Місцезнаходження: 67642, Україна , Одеська обл., с. Яськи, вул. Центральна, будинок 78
Контактна особа: Фирсенко Катерина Олегівна
380958222603
tender280119@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 593 501,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 967,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) або УЕП (удосконаленим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Форма забезпечення пропозиції затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Вимоги до гарантії встановлені відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р: Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 1. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 2. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 3. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 4. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. При перевірці пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником пропозицію може бути відхилено Замовником. Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 40 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантій: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії пропозиції. В разі продовження строку дії пропозиції, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам документації, відхиляються Замовником. Файл з КЕП, або УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП, або УЕП особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП, або УЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія подається Учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення пропозиції: 2967,00 грн. (дві тисячі дев’ятсот шістдесят сім гривень. нуль копійок). Строк дії забезпечення пропозиції Учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 40 (сорок) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. До уваги Учасників інформація для оформлення банківської гарантії: замовник: Відділ ОКМС Яськівської с/р; код ЄДРПОУ: 42007485; адреса: вул. Центральна, 78, с. Яськи Біляївського району, Одеської області, 67642, банк: Державна казначейська служба України м. Київ, МФО: 820172; р/р UA7582017203551590030220542
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2967 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 5.1. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. 5.2. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на наступні реквізити: замовник: Відділ ОКМС Яськівської с/р; код ЄДРПОУ: 42007485; адреса: вул. Центральна, 78, с. Яськи Біляївського району, Одеської області, 67642, банк: Державна казначейська служба України м. Київ, МФО: 820172; р/р UA7582017203551590030220542, в призначенні обов’язково зазначається номер предмета закупівлі в електронній системі закупівель ProZorro. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 (п’ять) відсотка від вартості договору. 5.3. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. 5.4. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Для документального підтвердженням згоди із зазначеними вимогами щодо такого забезпечення виконання договору завантажується довідка у пропозиції. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт механізації і освітлення сцени та супутні роботи в актовому залі Яськівського ЗЗСО I-III ст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт (крім суми авансу у разі наявності) здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 7 банківських днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА за фактично виконані роботи, з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) або УЕП (удосконаленим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Форма забезпечення пропозиції затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Вимоги до гарантії встановлені відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р: Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 1. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 2. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 3. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 4. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. При перевірці пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником пропозицію може бути відхилено Замовником. Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 40 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантій: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії пропозиції. В разі продовження строку дії пропозиції, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам документації, відхиляються Замовником. Файл з КЕП, або УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП, або УЕП особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП, або УЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія подається Учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення пропозиції: 2967,00 грн. (дві тисячі дев’ятсот шістдесят сім гривень. нуль копійок). Строк дії забезпечення пропозиції Учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 40 (сорок) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. До уваги Учасників інформація для оформлення банківської гарантії: замовник: Відділ ОКМС Яськівської с/р; код ЄДРПОУ: 42007485; адреса: вул. Центральна, 78, с. Яськи Біляївського району, Одеської області, 67642, банк: Державна казначейська служба України м. Київ, МФО: 820172; р/р UA7582017203551590030220542

Сума забезпечення: 2967 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
5.1. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. 5.2. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на наступні реквізити: замовник: Відділ ОКМС Яськівської с/р; код ЄДРПОУ: 42007485; адреса: вул. Центральна, 78, с. Яськи Біляївського району, Одеської області, 67642, банк: Державна казначейська служба України м. Київ, МФО: 820172; р/р UA7582017203551590030220542, в призначенні обов’язково зазначається номер предмета закупівлі в електронній системі закупівель ProZorro. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 (п’ять) відсотка від вартості договору. 5.3. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. 5.4. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Для документального підтвердженням згоди із зазначеними вимогами щодо такого забезпечення виконання договору завантажується довідка у пропозиції. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо інструкций
Дата подання: 21 листопада 2021 09:19
Дата відповіді: 21 листопада 2021 21:17
Шановний замовник. У Розділу 3. Інструкція з підготовки пропозиції, главі " Інші умови документації" у п.5 прописано: "Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані". Питання - яким чіном учасник або замовник довідається, що документи , видані державними органами відповідають «вимогам нормативних актів»?. Наприклад ,учаснику довідка видана МВС про те, що учасник не має непогашеної судимості. Як взнати, опираючись на вашу вимогу, чи дійсно ця довідка відповідає "вимогам нормативних актів"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нормативно-правовий акт — офіційний письмовий документ, прийнятий уповноваженим на це суб’єктом нормотворення у визначеній законодавством формі та за встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання суспільних відносин, що містить норми права, має неперсоніфікований характер і розрахований на неодноразове застосування.
Нормативно-правові акти поділяють на закони та підзаконні нормативно-правові акти.
Закони — це нормативно-правові акти, що видаються законодавчими органами (у нашій державі — Верховною Радою України), мають вищу юридичну силу і регулюють найважливіші суспільні відносини.
Закони зазвичай поділяються на конституційні та звичайні.
Підзаконні нормативно-правові акти — результат нормотворчої діяльності компетентних органів держави (їх посадових осіб) та уповноважених на те державою громадських об’єднань. Такі акти зазвичай розвивають чи деталізують окремі положення законів.
Розрізняють такі види підзаконних нормативно-правових актів залежно від суб’єктів, що їх видали:
• нормативні акти Президента України
• нормативні акти Кабінету Міністрів України
• нормативні акти Верховної Ради та Ради міністрів Автономної Республіки Крим
• нормативні акти міністерств, державних комітетів, інших органів центральної виконавчої влади зі спеціальним статусом
• нормативні акти місцевих державних адміністрацій
• нормативні акти органів місцевого самоврядування
• нормативні акти відділів та управлінь відповідних центральних органів на місцях
• нормативні акти керівників державних підприємств, установ, організацій на місцях
• інші підзаконні нормативні акти.
забезпечення пропозиції
Дата подання: 21 листопада 2021 11:11
Дата відповіді: 21 листопада 2021 21:16
Шановний замовник. У Розділ 3. Інструкція з підготовки пропозиції, главі 2. Забезпечення пропозиції, у пункті 4.вами прописано: « Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 40 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій» Якою нормою або статтєю Закону України «Про публічні закупівлі» керувався замовник, коли встановлював термін дії гарантії 40 днів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Спрощена закупівля процедурою закупівлі не є. Відповідно до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» процедурою закупівлі є: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. Спрощену закупівлю оголошено відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога щодо забезпечення пропозицій встановлено у відповідності до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
забезпечення пропозиції
Дата подання: 21 листопада 2021 14:08
Дата відповіді: 21 листопада 2021 21:16
Як довести замовнику, що гарант (банк) платоспроможний? Підскажіть алгоритм дії доведення цієї інформації
Відповідь: В документації відсутня вимога «доведення», що гарант (банк) платоспроможний
вимоги до учасників
Дата подання: 21 листопада 2021 14:20
Дата відповіді: 21 листопада 2021 21:15
Шановний Замовник! При встановленні вимог до учасників спрощеної закупівлі замовнику не рекомендується встановлювати в оголошенні вимоги, які ускладнюватимуть подання пропозицій учасниками, у тому числі щодо отримання ними документів, необхідних для участі. Замовники повинні орієнтуватися на те, що спрощені закупівлі спрямовані на здійснення конкурентного відбору постачальників товарів, постачальників послуг або виконавців робіт із мінімальними витратами часу та зусиль як для замовника, так і для учасників. Поясніть, будь ласка, чому в цієї закупівлі такі непідйомні вимоги до учасників за такий короткий час? Це вже не спрощена закупівля. Це називається... Проаналізувавші усі закупівлі замовника за цей рік, це вперше на спрощеної закупівлі ви вимагаєте щось неймовірне! Коротше, питання задано- чому? Тільки не треба відповідати по типу - це наше право, як замовника)))
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Спрощену закупівлю оголошено відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-16-002715-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977
Дата подання: 21 листопада 2021 11:10
Щодо постанови КМУ про ДСТУ
ДСТУ 4163:2020 поширюється на всі підприємства : на державні органи, ОМС, установи, підприємства, організації та інших юридичних осіб (далі — підприємства) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності (п. 1.1 ДСТУ 4163:2020).
Підприємства повинні застосовувати ДСТУ 4163:2020 в обов’язковому порядку.
Адже у вас, шановний замовник, в інформації про «Капітальний ремонт механізації і освітлення сцени та супутні роботи в актовому залі Яськівського ЗЗСО I-III ст,у Розділ 1. Загальні положення такі пункти як:
2.2 Місцезнаходження
2.3 Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
4.3 Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
оприлюднені з порушенням ДСТУ 4163:2020.
Як ви можете щось витребувати у учасників, як що самі не підтримуєтесь норм, котри вимагаєте?
Тому потребую привести викладену вами інформацію до своїх же вимог і вимог ДСТУ 4163:2020.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2021 21:20
Спрощена закупівля процедурою закупівлі не є. Відповідно до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» процедурою закупівлі є: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. Спрощену закупівлю оголошено відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-11-16-002715-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977
Дата подання: 21 листопада 2021 12:11
Щодо вимог ДСТУ 4163:2020
Шановний замовник! Державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» видав наказ «Про прийняття та скасування національних стандартів» № 144, згідно з яким необхідно:
1. Прийняти національні стандарти з наданням чинності з 01 вересня 2021 року:
• ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» — на заміну ДСТУ 4163-2003;
• ДСТУ 9031:2020 «Правила публікування інформації архівних документів» — вперше.
2. Скасувати чинність національного стандарту з 01 вересня 2021 року ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів».
Відсьогодні треба оформляти службові документи по-новому, адже ДСТУ 4163:2020 поширюється на всі підприємства : на державні органи, ОМС, установи, підприємства, організації та інших юридичних осіб (далі — підприємства) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності (п. 1.1 ДСТУ 4163:2020).
Підприємства повинні застосовувати ДСТУ 4163:2020 в обов’язковому порядку. ФОПи можуть застосовувати ДСТУ 4163:2020 ДОБРОВІЛЬНО(наголошено мною).

Джерело: https://www.kadrovik.ua/novyny/z-1-veresnya-2021-roku-nabuv-chynnosti-nacionalnyy-standart-dstu-41632020

Опираючись на цю інформацію вимагаю змініти текст в оприлюдненої замовником інформації про «Капітальний ремонт механізації і освітлення сцени та супутні роботи в актовому залі Яськівського ЗЗСО I-III ст» в Розділ 3. Інструкція з підготовки пропозиції, п.1.2 з «Всі документи пропозиції подаються у сканованому вигляді та повинні бути оформленні відповідно до чинних нормативних документів та ДСТУ4163:2020» додати «ця вимога не стосується ФОП»

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2021 21:20
ДСТУ 4163:2020 діє для всіх підприємств, а також ФОП (з урахуванням статті 51 ЦКУ)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-11-16-002715-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977
Дата подання: 21 листопада 2021 13:56
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ
Шановний замовник. Прошу звернути вашу увагу!

Розділ III
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ
Стаття 10. Оприлюднення інформації про закупівлю
1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
5. Тендер/спрощена закупівля не може проводитися до/без оприлюднення ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель згідно з частиною першою цієї статті
Тобто, шановний замовник, оприлюдена вами інформація про закупівлю «Капітальний ремонт механізації і освітлення сцени та супутні роботи в актовому залі Яськівського ЗЗСО I-III ст». не є дійсною, тому що не відповідає вимогам ЗУ "Про закупівлі",
Тому вимагаю викладену вами інформацію про закупівлю «Капітальний ремонт механізації і освітлення сцени та супутні роботи в актовому залі Яськівського ЗЗСО I-III ст.» назвати і викласти згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2021 21:19
Алгоритм оголошення спрощеної закупівлі:
Для проведення спрощеної закупівлі необхідно:
Увійти до особистого кабінету на Майданчику.
Створити закупівлю, заповнивши всі обов'язкові поля в формі. Прикріпити всі необхідні документи (проект договору, технічні вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні вимоги до Постачальників тощо).
Опублікувати закупівлю. Після цього тендеру присвоюється унікальний номер ID вигляду UA-2020-00-00-000000, який відображається на сторінці тендеру і за яким його можуть знайти Постачальники. Вже через 30 хвилин після створення оголошення воно повинно з'явитись на сайті prozorro.gov.ua та на всіх Майданчиках ProZorro.
Спрощену закупівлю оголошено відповідно до ст.ст. 10, 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-11-16-002715-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977
Дата подання: 21 листопада 2021 14:05
Щодо формальних помилок
Шановний замовник. Звертаю вашу увагу на те, що абзацом 12 частини 1 стаття Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок.
На що одразу варто звернути увагу, затверджений перелік формальних помилок не є примірним. Це значить, що він є вичерпний. Відповідно Замовники під час складання тендерної документації повинні враховувати положення наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, тобто повинні використовувати саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації.
Тому вимагаю внести зміни в інформацію про «Капітальний ремонт механізації і освітлення сцени та супутні роботи в актовому залі Яськівського ЗЗСО I-III ст» і додати туди пункт про формальні помилки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2021 21:18
Спрощена закупівля процедурою закупівлі не є. Відповідно до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» процедурою закупівлі є: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. Спрощену закупівлю оголошено відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація відсутня. В інформації для оголошення про проведення спрощеної закупівлі формальних вимог немає, це не передбачена ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Осадчий Віталій Володимирович 593 377,26
UAH з ПДВ
593 377,26
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 листопада 2021 19:23
Електронний підпис
24 листопада 2021 19:13
Лист-згода ЖУК.pdf.xml.zip
24 листопада 2021 19:13
Licence (1).zip.xml.zip
24 листопада 2021 19:13
БГ 8981.zip.xml.zip
24 листопада 2021 19:13
Лист-згода Банк.pdf.xml.zip
24 листопада 2021 19:13
Vytyag (1).zip.xml.zip
24 листопада 2021 19:13
510 нов.imd.p7s.zip
24 листопада 2021 19:13
Цінова Пропозиція.pdf.p7s.zip
24 листопада 2021 19:13
Кошторис Осадчий.pdf.p7s (1).zip
24 листопада 2021 19:13
Dovidka_pro_pokruttya_8981.zip.xml.zip
24 листопада 2021 19:13
Dovirenist (1).zip.xml.zip
24 листопада 2021 19:13
Акт огляду ОСАДЧИЙ.pdf.xml.zip
24 листопада 2021 19:13
ФОП Осадчий.pdf.p7s.zip
24 листопада 2021 19:13
Reytung (1).zip.xml.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Осадчий Віталій Володимирович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Осадчий Віталій Володимирович
#3186821158
Переможець 593 377,26
UAH з ПДВ
25 листопада 2021 15:08

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2021 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Осадчий Віталій Володимирович
#3186821158
593 377,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 14:23
Договір 31 обєднаний.pdf укладений
01 грудня 2021 14:20