Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій CANON I-SENSYS або аналог)
Очікувана вартість
77 600,00 UAH
UA-2021-11-16-001629-c 44ee72618a2a4e2c803331c174c30b6f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корчагіна Світлана Михайлівна

380445646823 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 30300749
Місцезнаходження: 02091, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Харківське шосе, будинок 121
Контактна особа: Корчагіна Світлана Михайлівна
380445646823
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 77 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 776,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Технічні вимоги згідно додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиції подається Учасниками українською мовою. В разі якщо пропозиція Учасника подається іншою мовою ніж українська, така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій CANON I-SENSYS або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, після надання послуг, протягом 5 (п’яти) банківських днів. Післяплата – 100% Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2021 11:10
Оголошення_принтери_ 8шт_Зміни .docx
16 листопада 2021 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 11:10
Оголошення_принтери_ 8шт_Зміни .docx
18 листопада 2021 11:06
Оголошення_персональні комп'ютери 8шт_Зміни .docx
16 листопада 2021 11:11
Оголошення_персональні комп'ютери 8шт .docx
16 листопада 2021 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-16-001629-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 17 листопада 2021 21:28
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2021 10:59
Дякуємо за звернення!
Учасник, як і Замовник, керується у своїй діяльності чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» на засадах добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Головна мета проведення даної закупівлі – отримання якісного товару з максимальною економію та на умовах та строках, які передбачені тендерною документацією. Замовником висунуті відповідні технічні вимоги до обладнання та його якості з метою забезпечення надійної роботи у складі медичної інформаційної системи HELSI та можливості надання телемедичних послуг .
Інформуємо, що дані вимоги встановлені з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого або невідповідного обладнання та запобігають можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі. Отримання підтвердження легально завезеного товару (через офіційні канали постачання) надає гарантію на звернення до авторизованих виробником сервісних центрів у випадку, якщо техніка потребуватимуть ремонту. Інформація що надається від виробника повинна підтверджувати характеристики, які надає учасник на запропонований ним товар. Звертаємо Вашу увагу, що обладнання з технічними параметрами що вказані у тендерній документації, присутнє на ринку від різноманітних виробників.
Тендерна документації розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та указує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Згідно статті 22, статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням законодавства в цілому.
На підтвердження недискримінаційності даної вимоги пропонуємо ознайомитися із рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Додатково повідомляємо, що Замовником було розглянуто та детально проаналізовано практику щодо наявності/відсутності авторизаційних листів від виробників. Зокрема закупівлі UA-2019-03-14-000597-a та UA-2019-03-15-000266-c, які доступні за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c відповідно. Звертаємо увагу Скаржника, що дані закупівлі проводились у 2019 році, ще до внесення змін у ЗУ «Про публічні закупівлі» і редакція Закону суттєво відрізняється від поточної редакції. Зокрема протягом 2020-2021 рр. було внесено 8 змін до Закону, з якими можна ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19/card4#Future Також, відзначаємо, що Замовник вимагає однакові документи для кожної позиції у закупівлі (в т.ч. авторизаційні листи від виробників товару) та не встановлював обмеження у виборі виробників товарів.

Документи

18 листопада 2021 09:19
111.xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА 69 520,00
UAH
69 520,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 листопада 2021 00:44
Електронний підпис
27 листопада 2021 00:43
Електронний підпис
27 листопада 2021 00:43
Авторизаційний лист_Brother.pdf
27 листопада 2021 00:43
Додаток 1. Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2021 00:43
Додаток 4. Проєкт Договору.pdf
27 листопада 2021 00:43
Копія паспорту_ РНОКПП.pdf
27 листопада 2021 00:43
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА
#1526207145
Переможець 69 520,00
UAH
30 листопада 2021 09:59

Документи

30 листопада 2021 09:46
Рішення про переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2021 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА
#1526207145
69 520,00
UAH
Документи

Документи

30 листопада 2021 09:46
Рішення про переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 12:39
ФОП Галкіна Тамара Іванівна.pdf укладений
03 грудня 2021 12:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій CANON I-SENSYS або аналог) 8 штуки 8 690,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 69 520,00
UAH