Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лампа OSRAM DULUX L 36W/840 2G1; Стартер 4-22 (127) ЕСО
Очікувана вартість
38 640,00 UAH
UA-2021-11-16-001433-b 0a97ecb1391d4073a447a563be94e50b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хора Олег Олександрович

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України»
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. М. Амосова, 6
Контактна особа: Хора Олег Олександрович
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


КОЗИРЄВА АННА КОСТЯНТИНІВНА Україна, 03150, місто Київ, вул.Антоновича, будинок 99, квартира 53
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Лампа OSRAM DULUX L 36W/840 2G1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м. Київ, вул. М. Амосова, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2021
ДК 021:2015: 31532110-8 — Люмінісцентні трубчасті лампи
200 шт
Стартер 4-22 (127) ЕСО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м. Київ, вул. М. Амосова, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2021
ДК 021:2015: 31532510-2 — Стартери для люмінісцентних ламп

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які поставлені Постачальником, проводиться за фактом поставки на протязі 30 календарних днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Козирєва Анна Костянтинівна
#1901825180
Переможець 38 640,00
UAH
16 листопада 2021 12:33

Документи

16 листопада 2021 12:33
Електронний підпис
16 листопада 2021 12:30
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 12:39
Договір укладений
16 листопада 2021 12:36