Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Арматура №14мм А(ІІІ) ГОСТ 5781-82 Міра 12м. Швелер №20 Вст3пс2 ГОСТ 8240-97
Очікувана вартість
629 608,33 UAH
UA-2021-11-16-000428-b ● 224383ced1c44636b1f5384682f69fe4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Херсонський державний завод "Паллада" |
Код ЄДРПОУ: | 24961253 |
Вебсайт: | http://www.pallada-doc.com |
Місцезнаходження: | 73019, Україна , Херсонська обл., Херсон, м. Херсон, Карантинний острів1, ХДЗ "Паллада" |
Контактна особа: |
Явіца Олена Петрівна 0509599982 pallada81.11@gmail.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2021 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2021 12:12 |
Очікувана вартість: | 629 608,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 296,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Продукція повина бути нова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 т.
Арматура №14 мм А(ІІІ) ГОСТ 5781-82
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73021, Україна, Херсонська область, Херсон, Карантинний острів,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2021
—
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
2.28 т.
Швелер №20 Вст3пс ГОСТ 8240-97
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73021, Україна, Херсонська область, Херсон, Карантинний острів,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2021
—
09 грудня 2021
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Арматура14 (АІІІ), швелер №20 | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2021 09:44 |
КД товари (арматура ) 14, швеллер20 ГОСТ.docx |
16 листопада 2021 09:44 |
Договор Палада поставка.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-16-000428-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 21 листопада 2021 22:59
Щодо внесення змін
Щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2021 13:30
Розглянувши Вимогу до Документації торгів (надалі - КД) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «(ДК 021:2015 - 14622000-7 Сталь)» згідно оголошення №14739171 згідно електронного майданчика https://smarttender (№ у ЦБД: UA-2021-11-16-000428-b), повідомляємо:
У Розділі 1 «Інформація про предмет закупівлі» п. 1.6. «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» залишається в редакції замовника, оскільки запропонований замовником строк поставки: «Упродовж 5 робочих днів з моменту підписання специфікації.» надасть змогу виконати договірні зобов’язання.
У Розділі 1 «Інформація про предмет закупівлі» п. 1.7. «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та поставки» залишається в редакції замовника. Умова про 100% попередню оплату є неприйнятною для замовника.
Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» залишається в редакції замовника оскільки пункти 1.6., 1.7. Розділу I містять відповідні умови.
«Договір поставки» залишається в редакції замовника оскільки його умови відповідають потребам замовника для здійснення його господарської діяльності.
У Розділі 1 «Інформація про предмет закупівлі» п. 1.6. «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» залишається в редакції замовника, оскільки запропонований замовником строк поставки: «Упродовж 5 робочих днів з моменту підписання специфікації.» надасть змогу виконати договірні зобов’язання.
У Розділі 1 «Інформація про предмет закупівлі» п. 1.7. «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та поставки» залишається в редакції замовника. Умова про 100% попередню оплату є неприйнятною для замовника.
Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» залишається в редакції замовника оскільки пункти 1.6., 1.7. Розділу I містять відповідні умови.
«Договір поставки» залишається в редакції замовника оскільки його умови відповідають потребам замовника для здійснення його господарської діяльності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК ПЛЮС" |
613 204,80
UAH
|
606 908,72
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" |
623 056,00
UAH
|
613 120,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК ПЛЮС" #30169090 |
Переможець |
606 908,72
UAH
|
29 листопада 2021 08:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 10:04
|
договір Парк-Плюс.pdf | укладений |
02 грудня 2021 10:03
|