Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальне некомерційне підприємство «Центр профілактики та боротьби з ВІЛ- інфекцією/СНІДом» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 30
Очікувана вартість
1 273 195,60 UAH
UA-2021-11-15-016591-a 26348aa56c204e0ca363ca60ef411b71
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенко Олександр Іванович

380487717548 odaids@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Центр профілактики та боротьби з ВІЛ-інфекцією/СНІДом"Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25430078
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, Вулиця Мечникова,будинок 132/7
Контактна особа: Бобенко Олександр Іванович
380487717548
odaids@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2021 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 273 195,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 731,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальне некомерційне підприємство «Центр профілактики та боротьби з ВІЛ- інфекцією/СНІДом» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, Одеса, вул. Отамана Головатого, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30 % від вартості робіт, на строк не більше 90 (дев’яносто) календарних днів. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2021 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 17:57
Додаток 5 Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2021 17:57
Додаток 4 Документація з проведення спрощеної процедури.pdf
15 листопада 2021 17:56
Додаток 3 Проект договору.pdf
15 листопада 2021 17:56
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії та інші документи.pdf
15 листопада 2021 17:56
Додаток 1 Технічне завдання.pdf
15 листопада 2021 17:55
Оголошення 15.11.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Грицький О. В." 1 270 151,00
UAH з ПДВ
1 270 151,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2021 11:55
Електронний підпис
23 листопада 2021 11:28
Наказ на директора.pdf
23 листопада 2021 11:28
Пояснювальна записка.pdf
23 листопада 2021 11:28
Лист-згода з змістом ТД.pdf
23 листопада 2021 11:28
Витяг з ЄДР.pdf
23 листопада 2021 11:28
Підсумкова відомість.pdf
23 листопада 2021 11:28
Цивільно-правовий договір.pdf
23 листопада 2021 11:28
Трудова книжка Крутій В.В..pdf
23 листопада 2021 11:28
АКТ обстеження об_єкту.pdf
23 листопада 2021 11:28
Реєстр наданих документів.pdf
23 листопада 2021 11:28
модель авк 3 6 2.imd
23 листопада 2021 11:28
Виписка з ЄДР.pdf
23 листопада 2021 11:28
Довідка про санкції.pdf
23 листопада 2021 11:28
Лист-гарантія.pdf
23 листопада 2021 11:28
Довідка про те що не є ТОВ.pdf
23 листопада 2021 11:28
Дефектний акт Додаток _1.pdf
23 листопада 2021 11:28
Локальний кошторис.pdf
23 листопада 2021 11:28
Дефектний акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Грицький О. В."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Грицький О. В."
#3343216436
Переможець 1 270 151,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2021 15:46

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2021 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Грицький О. В."
#3343216436
1 270 151,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:22
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 11:28
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 20:22
Дог-р 2.12 від 2.12.21.pdf укладений
03 грудня 2021 20:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальне некомерційне підприємство «Центр профілактики та боротьби з ВІЛ- інфекцією/СНІДом» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 30 1 роботи 1 270 151,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договіру вносяться зміни щодо продовження строку дії договору на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону про публічні закупівлі - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Через погодні умови, що склались у грудні 2021 року, стало неможливим завершення технологічних етапів робіт з капітального ремонту покрівлі будівлі Комунальне некомерційне підприємство «Центр профілактики та боротьби з ВІЛ- інфекцією/СНІДом» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 30.
Номер договору про закупівлю: 2/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальне некомерційне підприємство «Центр профілактики та боротьби з ВІЛ- інфекцією/СНІДом» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 30 1 роботи 1 270 151,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 1 270 151,00
UAH