Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015- 39120000-9-Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи) стіл письмовий
Очікувана вартість
1 660,00 UAH
UA-2021-11-15-016097-a dde2f84dc16d4cb0af244a66e3ad07f0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Людмила

VOLNARCO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983080
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КАРБИШЕВА, будинок 2,1
Контактна особа: Бойко Людмила
VOLNARCO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Інформація про технічні та якісні характеристики згідно вимог чинного законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
(ДК 021:2015- 39120000-9-Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи) стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиця Карбишева .будинок2,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за това замовником проводяться згідно накладних, перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 10 календарних дні з дня отримання товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

15 листопада 2021 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Гербор-Холдінг"
#30088756
Переможець 1 660,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 17:17

Документи

15 листопада 2021 17:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 17:20
Договір №495.pdf укладений
15 листопада 2021 17:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
(ДК 021:2015- 39120000-9-Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи) стіл письмовий 2 шт. 830,00
UAH з ПДВ