Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезинфекційні засоби - відповідний код - 24455000-8
Очікувана вартість
79 500,00 UAH
UA-2021-11-15-015962-a bc61c59b79a14e85b79667c86d3311a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фурманець Марія Романівна

380630749361 SUPPLY_DEPT@MEDUNIV.LVIV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02010793
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, 79010, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 69
Контактна особа: Фурманець Марія Романівна
380630749361
SUPPLY_DEPT@MEDUNIV.LVIV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2021 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 79 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 397,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт.
Дезінфекційний засіб для дезінфекції і стерилізації усіх видів виробів медичного призначення з різних матеріалів одноразового і багаторазового призначення у т.ч. гнучких і жорстких ендоскопів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Пекарська, 69а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
6 шт.
Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Пекарська, 69а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
16 шт.
Дезінфекційний спиртовий засіб для швидкої дезінфекції невеликих поверхонь та ВМП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Пекарська, 69а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2021 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 12:01
Оголошення спрощеної закупівлі з додатками – Нова редакція.doc
18 листопада 2021 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 12:01
Оголошення спрощеної закупівлі з додатками – Нова редакція.doc
15 листопада 2021 17:09
Оголошення спрощеної закупівлі з додатками.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-15-015962-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 16 листопада 2021 17:18
внесення змін
Шановний Замовник , Ви вже відмінили таку закупівлю, та не зробили жодних висновків. Знову ті ж дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, знову вимоги до конкретного складу, який не містить жодних обгрунтувань, знову не зрозуміле призначення : , закладах охорони здоров’я і лікувально-профілактичних закладах усіх профілів, у т.ч. числі дитячих і денних стаціонарах, палатах, блоках і відділеннях інтенсивної терапії для новонароджених, маніпуляційних, операційних, перев’язувальних кабінетах, хірургічних, терапевтичних, педіатричних, акушерських, гінекологічних, офтальмологічних, фізіотерапевтичних відділеннях лікувально-профілактичних закладів, пологових будинках, поліклініках, стоматологічних клініках і кабінетах, шпиталях, амбулаторіях, диспансерах, фельдшерських і фельдшерсько-акушерських пунктах, медпунктах, станціях швидкої медичної допомоги, карети швидкої медичної допомоги, патолого-анатомічних відділеннях, санпропускниках, закладах судово-медичної експертизи, клінічних, мікробіологічних, біохімічних, бактеріологічних, вірусологічних, серологічних та інші профільних діагностичних лабораторіях тощо Або таке : дезінфекція та стерилізація гнучких і жорстких ендоскопів (бронхо-, ларинго-, гістеро-, гостро-, колоно-, ехоендо-, артроз- і лапароскопів) та інструментів до них, хірургічних (включно з мікрохірургічним), гінекологічних…. Ну до чого тут все це. У своїй відповіді в попередній закупівлі на всі питання ви відповіли ,що самостійно приймаєте рішення і це правильно, провізор замовив той засіб, яким завжди працювали, але час не стоїть на місці і засоби повинні мінятись, робити ротацію засобів, а для цього замовляють еквіваленти , з посиланням на діючі речовини, а не їх конкретний склад та концентрацію робочих розчинів, адже ці показники можуть бути кращими. Та й вимоги відповідно повинні стосуватись конкретного застосування, накшталт , стоматологічного кабінету, про який ви згадували , тому навіщо згадувати все вище вказане? Як було сказано Вами у відповіді : відповідно до п. 4 статті 14 Закону про Публічні закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тож, скажіть , які еквіваленти Ви знаєте з таким конкретним складом, бо не розглядати еквіваленти Ви не маєте права, без вагомого обгрунтування, а тут його не може бути, та й виглядає це так нібито Замовник лобіює певні інтереси, а закупівля носить договірний характер.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. А саме , видалити обмеження в складі діючих речовин та їх кількості. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2021 11:06
Доброго дня, Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повторно повідомляємо, що відповідно до п. 4 статті 14 Закону про Публічні закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, замовник самостійно приймає рішення щодо встановлення або не встановлення еквіваленту у спрощеній закупівлі та відповідно може прийняти рішення про відхилення чи задоволення вимоги учасника спрощеної закупівлі. Дезінфікуючі засоби закуповуються для потреб стоматологічного медичного центру, який функціонує на базі університету та надає стоматологічні послуги. Технічні вимоги були складені провізором даного центру згідно потреб та для забезпечення належного санітарно-епідемічного режиму установи, дезінфекції, стерилізації наявних приладів та інструментів.
Виходячи зі змісту Вашої вимоги, Ви пропонуєте здійснювати ротацію засобів. Ми погоджуємось з думкою про те, що час не стоїть на місці і дезінфекційні засоби вдосконалюються. Однак, враховуючи специфіку роботи стоматологічного медичного центру така ротація позбавляє нас гарантії в тому, що закуплений еквівалент буде задовольняти всі вимоги та забезпечувати якісну дезінфекцію та стерилізації приладів та інструментів. Повідомляємо, що ми не можемо витрачати бюджетні кошти на випробування та дослідження невідомих нам засобів, а також наражати на небезпеку здоров’я людей, які довіряють та користуються послугами стоматологічного центру. З огляду на це раціональніше закуповувати товар перевірений досвідом та часом, оскільки така можливість передбачена на законодавчому рівні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-11-15-015962-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 17 листопада 2021 13:31
Вимога про внесення змін
Шановний Замовнику, на вимогу про внесення змін та видалення дискримінаційних вимог , Ви не відповіли вже вдруге, прикриваєтесь нібито Законом. Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Для уникнення непорозумінь , вимагаємо донести своєму провізору, що в України зареєстровано тисячі різних засобів, які не є гіршими, які використовують різні лікувальні заклади ( які вказані у ваших вимогах , від дитячих до пенітенціарних закладів) і мають гарні відгуки, тож Технічні вимоги були складені провізором даного центру ( це вимоги складені завідомим учасником, які є кожній закупівлі цих засобів і є в системі) згідно потреб та для забезпечення належного санітарно-епідемічного режиму установи, дезінфекції, стерилізації наявних приладів та інструментів, нічим не відрізняються, окрім завищеної ціни від інших засобів.
А таке ствердження , взагалі безглузде, бо ніяких досліджень ви не будете проводити, використовуючи інші , дозволені засоби, за вас це вже зробили інші : Повідомляємо, що ми не можемо витрачати бюджетні кошти на випробування та дослідження невідомих нам засобів, а також наражати на небезпеку здоров’я людей, які довіряють та користуються послугами стоматологічного центру. З огляду на це раціональніше закуповувати товар перевірений досвідом та часом, оскільки така можливість передбачена на законодавчому рівні. Про витрачання бюджетних коштів покаже аукціон, про безпеку здоров’я людей, потурбувались органи , які дали дозвіл на застосування засобів, тож не потрібно вигадувати якісь небилиці, так пристрасно відстоювати свої корупційні наміри.
Згідно ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" п.1. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Ст.14 п.4.У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тож , не розгляд еквівалентів Закон не дозволяє, тож додайте вираз «або еквівалент» та видаліть конкретний склад та обмеження діючих речовин та їх кількості.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2021 17:20

Шановний Учаснику, повторно повідомляємо Вам, що вибір даних засобів зумовлений специфікою роботи установи. Відповідно до вашого звернення, стає зрозуміло, що ваші засоби є кращими від тих, що ми вимагаємо. Отже будуть внесені зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме додаток №2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі буде доповнено наступними пунктами:
1. В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
2. Якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого аналогу та/або еквіваленти товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.

Ніхто не забороняє приймати Вам участь в закупівлі. За результами аукціону, Ваша пропозиція буде розглянута на відповідність вимогам, якщо Ваш товар буде відповідати заявленим вимогам Вас буде визнано переможцем. Щодо конкретного складу та діючих речовин, повторюємо, якщо Ваш товар відповідає заявленим вимогам або є кращим, Вас буде визнано переможцем.
Ваші звинувачення щодо лобіювання конкретного учасника і корупції є безпідставними, і підлягають оскарженню в відповідних органах, відповідно до Статті 1511 (Наклеп) КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ.
Номер вимоги: UA-2021-11-15-015962-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 18 листопада 2021 13:36
щодо внесення змын
Шановний Замовнику, згідно внесених змін в документацію, вони дуже формальні і практично нічого не змінюють. Ви маєте намір розглядати еквіваленти, та все ж Ви продовжуєте зберігати дискримінаційні вимоги і перше що « кидається в очі» це склад засобів. В кожному засобі Ви вказуєте лише ті діючі речовини які містяться в заявлених засобах, та обмежуєте їх кількість . Тож по- перше : яким наказом МОЗ ви керуєтесь прописуючи такі обмеження, адже не існує жодного наказу про заборону чи обмеження діючих речовин; по- друге : всі зареєстровані засоби вже апріорі дозволені до застосування у відповідних галузях бо мають Висновок СЕЕ, який і дозволяє застосування засобів і тому вони є безпечними при дотриманні вимог Інструкції по застосуванню. Тож, вкажіть, будь ласка, які ж ви знаєте еквіваленти з таким складом:
1. Вміст діючих речовин, %: Формальдегіду, не менше 7,2%, глутарового альдегіду, не менше 4,25%.
2. Вміст діючих речовин, %:
алкілдиметилбензиламонію хлорид,не менше 15 %, алкілпропілендиамін-1,5-бігуанідину діацетату, не менше 9%, додецилдіпропілентріамін, не менше 3,5%.
3. Вміст діючих речовин, %:Спирт ізопропіловий, не менше 63,19%, 1,3-бутандіол, не менше 0,1%.
Та ще фасування по 10л( мабуть для зменшення ціни засобу у великому фасуванні) , не важко буде тендітним медичним сестрам підіймати кожного разу такі каністри? Але ж відповідно , якщо еквіваленти будуть з меншим фасуванням, це мабуть розцінюватиметься як краще фасування, а не як невідповідність?
Сподіваємось надасте конкретні відповіді , вам же допоможе завідомий учасник із еквівалентими, адже він точно знає. А на всякий випадок, якщо вже не знайдеться , то внесіть зміни в склад засобів ( формальдегіди та глутарові альдегіди , на самі безпечні діючі речовини і вимагають віповідного дотримання санітарних норм, наприклад : приготування робочих розчинів у витяжній шафі, приміщення обладнані загально-обмінною припливо-витяжною вентиляцією і т.д) – про це написано в Інструкції Фамідез Форте, провізор повинен точно знати, якщо знає точнісінький склад засобу. Тож можливо все ж є сенс надати перевагу іншим засобам , з іншими діючими речовинами, але щоб мали не гірше призначення, спектр діє, можливо економічність в застосуванні , часі експозиції. Є багато інших засобів які є не гіршими та з нижчою ціною. Подумайте. Тож дайте відповідь, які еквіваленти , знаєте з таким складом, якщо не знайдете, то видаліть посилання на заявлений конкретний склад.





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2021 18:22
Шановний Учаснику, на вашу вимогу повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки Додаток №2 був доповнений пунктами, які дозволяють Учасниками пропонувати еквівалент. Жодним наказом МОЗ не встановлені вимоги, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, Замовник самостійно встановлює вимоги та є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі. Формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб, можливостях бюджетного фінансування та сфери застосування товару. Медико-технічні вимоги на продукцію сформовано виходячи з потреб стоматологічного медичного центру, оскільки засоби з такими характеристиками протестовані нашими працівниками.
Щодо фасування, детальніше вивчіть умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки в пункті «4.1. Кількість товарів, обсяг робіт чи послуг» чітко зазначено кількість засобів - 28 шт або 250 л, тобто ніхто не обмежує вас в фасуванні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СаноМарк" 79 416,00
UAH з ПДВ
79 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2021 11:42
Електронний підпис
24 листопада 2021 11:41
пропозиція_медінститут.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СаноМарк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
Переможець 79 416,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2021 16:23

Документи

25 листопада 2021 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2021 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
79 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2021 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:23
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 17:24
договір 40.pdf укладений
06 грудня 2021 17:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 416,00
UAH