Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
60130000-8 Specialized road passenger transport services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності 36 |
Контактна особа: |
Трибрат Оксана Євгенівна +380532573136 oksana_tribrat@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education of Poltava City Council |
National ID: | 02145725 |
Contact point: |
Tribrat Oksana Eugene +380532573136 oksana_tribrat@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 16:43 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2021 11:13 |
Очікувана вартість: | 15 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 листопада 2021 16:39 |
Enquiries until: | 06 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 грудня 2021 16:43 |
Information
Estimated total value: | 15 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 75 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату послуги (далі - рахунок) по факту надання послуг | Пiсляоплата | 150 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 16:39 |
Проект договору ПЕРЕВЕЗЕННЯ новий (4).doc | |
15 листопада 2021 16:39 |
тд перевезення.docx | |
15 листопада 2021 16:39 |
Оголошення 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-28-000041 ● 2f30ddcec0f64bec89191e4f5b67c0f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2022 №76-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.11.2022 №76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2021-11-15-015072-a 15.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 16:05:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-15-015072-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ТОВ "ТК ЕКСПРЕС-ЛАЙН", якого допущено до аукціону та обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, щодо надання:
- довідки в довільній формі, завіреної власним підписом та печаткою учасника про наявність автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення учнів (маршрут) з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 18-місць -2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 31 місця - 4 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 38 місць - 5 автобусів, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 50 місць - 3 автобуси необхідних для перевезення дітей згідно маршруту із зазначенням марки та моделі (підпункт 1.3 пункту 1 додатку 4 тендерної документації);
- відомостей про керівника та/або особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади кожної особи, зазначеної у довідці) (пункт 2 додатку 4 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-01 15:44:26
Відповідь на запит
На ваш запит від 29.11.2022 року про надання пояснень з питань щодо закупівлі: UA-2021-11-15-015072-a (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень), повідомляємо наступну інформацію.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розроблені з дотриманням Закону України «Про автомобільний транспорт», Закону України «Про дорожній рух», Постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2007 р. № 1184 «Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту». Очікувана вартість предмета закупівлі 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень (UA-2021-11-15-015072-a) сформована відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі".
Розрахунок послуг з перевезення ЗЗСО
№ п/п Заклад робочі дні 01.01-22-31.12.22 Загальна довжина маршруту (км) вартість одного дня вартість на рік
1 Супрунівський НВК 175 211 8 700,00 1 522 500,00
2 Сем'янівський НВК 175 178 9 493,00 1 661 275,00
3 Чорноглазівська ЗОШ/Валківська ЗОШ 175 194 10 412,00 1 822 100,00
4 Бричківський НВК 175 108 6 681,00 1 169 175,00
5 Абазівська ЗОШ 175 138 7 832,00 1 370 600,00
6 Тахтаулівський НВК 175 89 6 839,00 1 196 825,00
7 Пальчиківський НВК 175 246 11 193,00 1 958 775,00
8 Ковалівська ЗОШ 175 98 8 174,00 1 430 450,00
9 Гожулівський НВК 175 92 5 003,00 875 525,00
10 с.Макухівка 175 60 5 871,00 1 027 425,00
11 с.Затурине 175 11 4 339,00 759 325,00
Разом 84 537,00 14 793 975,00
1 клас 20222 43 525,00
зно 2022 162 500,00
перевезення 2022 14 793 975,00
Всього: 15 000 000,00
Згідно з п. 22 розділу VI прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України установити, що в умовах воєнного стану або для здійснення згідно із законом заходів загальної мобілізації:
1) не застосовуються такі норми цього Кодексу:
частина п’ята статті 28, а саме: головні розпорядники бюджетних коштів не оприлюднюють шляхом розміщення на своїх офіційних сайтах інформацію стосовно виконання Державного бюджету України та місцевих бюджетів.
Яким чином учасником ТОВ "ТК ЕКСПРЕС-ЛАЙН", якого допущено до аукціону та обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, щодо надання:
- довідки в довільній формі, завіреної власним підписом та печаткою учасника про наявність автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення учнів (маршрут) з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 18-місць -2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 31 місця - 4 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 38 місць - 5 автобусів, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 50 місць - 3 автобуси необхідних для перевезення дітей згідно маршруту із зазначенням марки та моделі (підпункт 1.3 пункту 1 додатку 4 тендерної документації);
- відомостей про керівника та/або особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади кожної особи, зазначеної у довідці) (пункт 2 додатку 4 тендерної документації)?
Згідно з п. 1.3. Додатку 4 до тендерної документації процедури закупівлі UA-2021-11-15-015072-a (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень):
І. Інформація щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам.
1. Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям:
1.3. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази:
а саме довідка в довільній формі, завірена власним підписом та печаткою Учасника про наявність автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення учнів (маршрут) з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 18-місць -2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 31 місця – 4 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 38 місць- 5 автобусів, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 50 місць – 3 автобуси необхідних для перевезення дітей згідно маршруту із зазначенням марки та моделі. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції відповідні правовстановлюючі документи, які засвідчують правомірність використання ТЗ: свідоцтво про реєстрацію, яке засвідчує право власності Учасника на даний транспортний засіб або тимчасовий техпаспорт. Сертифікат відповідності на кожен запропонований ТЗ. Всі ТЗ повинні бути ліцензованими і внесені в інформаційну базу Укртрансбезпеки на даного перевізника на момент подачі документів. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника.
2. Підтвердження повноважень посадової особи та/або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- відомості про керівника та/або особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади кожної особи, зазначеної у довідці);
Учасник ТОВ «ТК ЕКСПРЕС-ЛАЙН» виконав умови тендерної документації Замовника та надав підтверджуючі документи відповідно п. 1.3., п. 2 Додатку 4 до тендерної документації процедури закупівлі UA-2021-11-15-015072-a (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень). Підтвердженням виконання умов тендерної документації Учасника п. 1.3., п. 2 Додатку 4 до тендерної документації є додатки до цього листа на 55 арк.
Додаток:
1. Довідка про наявність автотранспорту № 162 від 08.12.2021 р. 1 прим. на 1 арк.;
2. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу 14 прим. на 14 арк.;
3. Сертифікат відповідності 14 прим. на 22 арк.;
4. Ліцензія № 557 від 23.08.2016 р. 1 прим. на 1 арк.;
5. Довідка про право підпису № 165 від 08.12.2021 р. 1 прим. на 1 арк.;
6. Статут ТОВ «ЕКСПРЕС-ЛАЙН» 1 прим. на 16 арк.
- Відповідь на запит.pdf
- Довідка про наявність автотранспорту (1).pdf
- MAN BI2801HH документи.pdf
- MAN BI2802HH документи.pdf
- MAN BI2810AA документи.pdf
- MAN ВІ2781НН документи.pdf
- MAN ВІ3542АА документи.pdf
- MAN ВІ4204АА документи (2).pdf
- MAN ВІ5127АА документи.pdf
- MAN ВІ8714ЕТ документи.pdf
- MAN ВІ8715ЕТ документи.pdf
- SCANIA ВІ1496АА документи.pdf
- SCANIA ВІ1497АА документи.pdf
- SOLARIS ВІ6587ЕТ документи (2).pdf
- Рута ВІ2840ЕТ документи.pdf
- Рута ВІ5128АА документи.pdf
- Довідка про право підпису (4).pdf
- Рішення одноосібного учасника (2).pdf
- Статут ТОВ ТК ЕКСПРЕС-ЛАЙН (3).pdf
- Ліцензія (1).pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-01 15:06:07
Пояснення з власної ініціативи
На ваш запит від 29.11.2022 року про надання пояснень з питань щодо закупівлі: UA-2021-11-15-015072-a (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень), повідомляємо наступну інформацію.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розроблені з дотриманням Закону України «Про автомобільний транспорт», Закону України «Про дорожній рух», Постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2007 р. № 1184 «Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту». Очікувана вартість предмета закупівлі 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень (UA-2021-11-15-015072-a) сформована відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі".
Розрахунок послуг з перевезення ЗЗСО
№ п/п Заклад робочі дні 01.01-22-31.12.22 Загальна довжина маршруту (км) вартість одного дня вартість на рік
1 Супрунівський НВК 175 211 8 700,00 1 522 500,00
2 Сем'янівський НВК 175 178 9 493,00 1 661 275,00
3 Чорноглазівська ЗОШ/Валківська ЗОШ 175 194 10 412,00 1 822 100,00
4 Бричківський НВК 175 108 6 681,00 1 169 175,00
5 Абазівська ЗОШ 175 138 7 832,00 1 370 600,00
6 Тахтаулівський НВК 175 89 6 839,00 1 196 825,00
7 Пальчиківський НВК 175 246 11 193,00 1 958 775,00
8 Ковалівська ЗОШ 175 98 8 174,00 1 430 450,00
9 Гожулівський НВК 175 92 5 003,00 875 525,00
10 с.Макухівка 175 60 5 871,00 1 027 425,00
11 с.Затурине 175 11 4 339,00 759 325,00
Разом 84 537,00 14 793 975,00
1 клас 20222 43 525,00
зно 2022 162 500,00
перевезення 2022 14 793 975,00
Всього: 15 000 000,00
Згідно з п. 22 розділу VI прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України установити, що в умовах воєнного стану або для здійснення згідно із законом заходів загальної мобілізації:
1) не застосовуються такі норми цього Кодексу:
частина п’ята статті 28, а саме: головні розпорядники бюджетних коштів не оприлюднюють шляхом розміщення на своїх офіційних сайтах інформацію стосовно виконання Державного бюджету України та місцевих бюджетів.
Яким чином учасником ТОВ "ТК ЕКСПРЕС-ЛАЙН", якого допущено до аукціону та обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, щодо надання:
- довідки в довільній формі, завіреної власним підписом та печаткою учасника про наявність автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення учнів (маршрут) з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 18-місць -2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 31 місця - 4 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 38 місць - 5 автобусів, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 50 місць - 3 автобуси необхідних для перевезення дітей згідно маршруту із зазначенням марки та моделі (підпункт 1.3 пункту 1 додатку 4 тендерної документації);
- відомостей про керівника та/або особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади кожної особи, зазначеної у довідці) (пункт 2 додатку 4 тендерної документації)?
Згідно з п. 1.3. Додатку 4 до тендерної документації процедури закупівлі UA-2021-11-15-015072-a (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень):
І. Інформація щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам.
1. Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям:
1.3. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази:
а саме довідка в довільній формі, завірена власним підписом та печаткою Учасника про наявність автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення учнів (маршрут) з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 18-місць -2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 31 місця – 4 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 38 місць- 5 автобусів, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 50 місць – 3 автобуси необхідних для перевезення дітей згідно маршруту із зазначенням марки та моделі. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції відповідні правовстановлюючі документи, які засвідчують правомірність використання ТЗ: свідоцтво про реєстрацію, яке засвідчує право власності Учасника на даний транспортний засіб або тимчасовий техпаспорт. Сертифікат відповідності на кожен запропонований ТЗ. Всі ТЗ повинні бути ліцензованими і внесені в інформаційну базу Укртрансбезпеки на даного перевізника на момент подачі документів. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника.
2. Підтвердження повноважень посадової особи та/або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- відомості про керівника та/або особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади кожної особи, зазначеної у довідці);
Учасник ТОВ «ТК ЕКСПРЕС-ЛАЙН» виконав умови тендерної документації Замовника та надав підтверджуючі документи відповідно п. 1.3., п. 2 Додатку 4 до тендерної документації процедури закупівлі UA-2021-11-15-015072-a (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень). Підтвердженням виконання умов тендерної документації Учасника п. 1.3., п. 2 Додатку 4 до тендерної документації є додатки до цього листа на 55 арк.
Додаток:
1. Довідка про наявність автотранспорту № 162 від 08.12.2021 р. 1 прим. на 1 арк.;
2. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу 14 прим. на 14 арк.;
3. Сертифікат відповідності 14 прим. на 22 арк.;
4. Ліцензія № 557 від 23.08.2016 р. 1 прим. на 1 арк.;
5. Довідка про право підпису № 165 від 08.12.2021 р. 1 прим. на 1 арк.;
6. Статут ТОВ «ЕКСПРЕС-ЛАЙН» 1 прим. на 16 арк.
- Відповідь на запит
- SCANIA ВІ1496АА документи.pdf
- Довідка про наявність автотранспорту (1).pdf
- MAN BI2801HH документи.pdf
- SCANIA ВІ1497АА документи.pdf
- MAN BI2802HH документи.pdf
- SOLARIS ВІ6587ЕТ документи (2).pdf
- MAN BI2810AA документи.pdf
- Рута ВІ2840ЕТ документи.pdf
- MAN ВІ2781НН документи.pdf
- Рута ВІ5128АА документи.pdf
- Довідка про право підпису (4).pdf
- MAN ВІ3542АА документи.pdf
- Статут ТОВ ТК ЕКСПРЕС-ЛАЙН (3).pdf
- Ліцензія (1).pdf
- MAN ВІ4204АА документи (2).pdf
- MAN ВІ5127АА документи.pdf
- MAN ВІ8714ЕТ документи.pdf
- MAN ВІ8715ЕТ документи.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-01 15:12:27
Пояснення з власної ініціативи
Доповнення до відповіді 1
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши висновок від 06.12.2022 року, повідомляє наступне, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Метою Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Своїм рішенням, згідно з моніторингом процедури закупівлі UA-2021-11-15-015072-a від 06.12.2022 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення -порушень не установлено. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https:// openbudget.gov.ua/spending-agencies/02145725/profle) Замовник є головний розпорядник бюджетних коштів. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29 листопада 2022 року про надання пояснення, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не надав зазначену інформацію. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів). З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Нормою п. 22 розділу VI прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України встановлено, що в умовах воєнного стану або для здійснення згідно із законом заходів загальної мобілізації: 1) не застосовуються такі норми цього Кодексу: частина п’ята статті 28, а саме: головні розпорядники бюджетних коштів не оприлюднюють шляхом розміщення на своїх офіційних сайтах інформацію стосовно виконання Державного бюджету України та місцевих бюджетів. Замовник взяв до уваги зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області та в майбутньому вживатиме заходи шляхом не допущення їх в подальшому.
2022-12-09 09:10:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності 36 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК ЕКСПРЕС-ЛАЙН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК ЕКСПРЕС-ЛАЙН" |
14 999 900,00
UAH з ПДВ
|
14 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" |
14 999 998,00
UAH з ПДВ
|
14 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК ЕКСПРЕС-ЛАЙН" #40706482 |
Переможець |
14 999 900,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 14:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 09:23
|
Д.у.3 до Дог.24У.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2022 14:26
|
Угода 2 до Дог 24У 04012022.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 13:59
|
ДУ 1 до Дог 24У.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2022 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:51
|
Договір 24 У | укладений |
04 січня 2022 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24 У |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24 У |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24 У |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |