Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КЛЕВАНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА №1 І-ІІІ СТУПЕНІВ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21087614 |
Вебсайт: | http://klevanzir.cc.ua |
Місцезнаходження: | 35312, Україна , Рівненська обл., смт. Клевань, вул. Шкільна, буд. 15 |
Контактна особа: |
Раїса Балабушко +380362271130 scoolslabozori@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2021 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2021 12:06 |
Очікувана вартість: | 710 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2021 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2021 15:26 |
Протокол змін ст3.jpeg | |
18 листопада 2021 15:26 |
Протокол змін ст4.jpeg | |
18 листопада 2021 15:26 |
Протокол змін ст1.jpeg | |
18 листопада 2021 15:26 |
Протокол змін ст2.jpeg | |
18 листопада 2021 15:15 |
Технічні вимоги.docx | |
15 листопада 2021 14:53 |
Специфікація.docx | |
15 листопада 2021 14:53 |
Проект договору.docx | |
15 листопада 2021 14:53 |
Додаток 3.docx | |
15 листопада 2021 14:53 |
Додаток 2.docx | |
15 листопада 2021 14:53 |
Додаток 1.docx | |
15 листопада 2021 14:53 |
м’ясо ТД.docx |
18 листопада 2021 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 листопада 2021 15:26 |
Протокол змін ст3.jpeg
|
|||
18 листопада 2021 15:26 |
Протокол змін ст4.jpeg
|
|||
18 листопада 2021 15:26 |
Протокол змін ст1.jpeg
|
|||
18 листопада 2021 15:26 |
Протокол змін ст2.jpeg
|
|||
18 листопада 2021 15:15 |
Технічні вимоги.docx
|
|||
15 листопада 2021 14:53 |
Специфікація.docx
|
|||
15 листопада 2021 14:53 |
Проект договору.docx
|
|||
15 листопада 2021 14:53 |
Додаток 3.docx
|
|||
15 листопада 2021 14:53 |
Додаток 2.docx
|
|||
15 листопада 2021 14:53 |
Додаток 1.docx
|
|||
15 листопада 2021 14:53 |
м’ясо ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-08-000069 ● 3eee473baf624be2b38ec6bae46aa565
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.02.2022 № 77
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.02.2022 №77
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-11-15-010829-a 15.11.2021 інформація отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 14:31:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «М'ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-11-15-010829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 (далі - Наказ №710) затверджено Перелік формальних помилок.
Чому вищезазначена інформація не відповідає вимогам вищевказаного Наказу?
3. Замовником у пункті 7 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та у Додатку 2 до Тендерної документації «Інші документи» зазначено, що учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, а саме: «Довідка в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Також, у вищезазначеному додатку Замовником зазначено, що учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання).»
Учасником ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС», якого визнано переможцем процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції надано довідку від 30.11.2021 №001/ТП-Дв.-ПВК стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю, в якій зазначено двох працівників – водіїв транспортних засобів, а саме: Пачек В.В та Яким Ю.М. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» відсутня інформація про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» від водії транспортних засобів Пачек В.В. Яким Ю,М.
Також, учасником-переможцем ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» не надано завіреної копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання).
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чому Замовник
не відхилив тендерну пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» , відповідно до частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-16 16:15:37
Відповідь
На запит Управління Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, опублікованого в електронній системі закупівель 11. 02.2022 о 14:31:42 год. щодо надання пояснень Комунальний заклад «Клеванська спеціальна школа №1 І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради повідомляє наступне.
1. На виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розмішено на веб-сайті Комунального закладу «Клеванська спеціальна школа №1 І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної. Зазначену інформацію можна перевірити за Інтернет посиланням http://klevanzir.cc.ua/17.11.21.html (Фінансова діяльність закладу – Постанова КМУ №710 – 2022 – 17.11.2021).
Формування очікуваної вартості предмету закупівлі проведено на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не передбачено умов про відповідність тендерної документації вимогам цього наказу.
3. У пункті 7 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та у Додатку 2 до Тендерної документації «Інші документи» зазначено, що учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, а саме:
«Довідка в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС», на виконання вимог тендерної документації, містяться зокрема:
- ЛИСТ-ЗГОДА на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Від. 30.11.2021 №001/ТП-ЛЗ –ОПД;
- Лист-згода на обробку персональних даних Від. 30.11.2021 №001/ТП-ЛЗ 2 –ОПД;
- Гарантія щодо згоди на використання персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Від. 30.11.2021 №001/ТП-ЛЗ 3-ОПД.
Зі змісту гарантійного листа , зазначеного останнім, вбачається, що «Товариство з Обмеженою Відповідальністю «ЄВРО-КОМЕРС», в особі директора Мисак Оксани Степанівни, гарантує, що в порядку, визначеному Законом України «Про захист персональних даних» та іншими актами законодавства України усі фізичні особи, персональні дані про яких наведено у даній пропозиції (включаючи їх прізвища, імена, по батькові, паспортні дані, реєстраційні номери облікових карток платників податків, притягнення чи не притягнення до встановленої законом відповідальності тощо) надали письмову згоду та дозвіл на використання їх персональних даних, включаючи дії щодо їх обробки (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання повного права обробки цих персональних даних Замовником з метою проведення процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» в обсягах і в порядку, визначеному чинним законодавством України, включаючи випадки оприлюднення окремих даних на Веб-порталі Уповноваженого органу – www.prozorro.gov.ua та надання уповноваженим органам державної влади, а також були письмово проінформовані про використання їх персональних даних у такий спосіб.».
Відповідно до змісту тендерної документації не міститься чіткого визначення кола осіб (фізичні особи чи учасники процедури закупівлі, які є фізичними особами), від яких учасники процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій мають надати листи-згоди на обробку персональних даних. У зв’язку з цим, наявна у складі тендерної пропозиції учасника-переможця інформація з даного питання відповідає вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання)».
Учасником ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» у складі тендерної пропозиції надано завірену копію паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та договору, що відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства, зокрема: під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» встановлено, що паспорт громадянки Мисак О.С. – 1982 р.н., відповідно учасником подано всі заповнені сторінки цього документу.
Відповідно до наказу МВС від 06.06.2019 №456 «Про затвердження Тимчасового порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 червня 2019 р. за № 620/33591, сторінки паспорту 5-6 призначені виключно для внесення інформації при досягненні громадянина України 45 років.
Отже, Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС», визначені згідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутні. Замовником дотримано принципів здійснення державних закупівель, регламентованих с.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до моніторингу проведеного ЗАХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська область) щодо закупівлі товару «М’ясо» ID : UA-2021-11-15-010829-а. Аудитслужбою 21 лютого 2022 року було встановлено наступні порушення процедури закупівлі: 1. Замовником у тендерній документації не зазначено перелік формальних помилок, що не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. 2. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено Договір про закупівлю № 1 від 31.12.2021 у форматі jpeg, що не відповідає вимогам Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (зі змінами) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893 (далі – Порядок). Пунктом 15 Порядку зазначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. 3. Учасником ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС», якого визнано переможцем процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції надано довідку від 30.11.2021 №001/ТП-Дв.-ПВК стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю, в якій зазначено двох працівників – водіїв транспортних засобів, а саме: Пачек В.В та Яким Ю.М. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС» відсутня інформація про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» від водіїв транспортних засобів Пачек В.В. та Яким Ю,М. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС» підлягала відхиленню згідно пункту 2 частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно норм чинного законодавства Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня опублікування територіальним органом ДАСУ висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення, що знімає адміністративну відповідальність з уповноваженої особи. Враховуюче вище викладене, надаємо пояснення щодо виявлених порушень. 1. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. У свою чергу згідно Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами, як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Недоліки тендерної документації не вплинули на проведення процедури торгів в цілому та не призвели до негативних наслідків, а тому не є порушенням фінансової дисципліни. В подальшому під час складання та затвердження тендерної документації, будемо враховувати вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону, керуватися Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. 2. Порушення щодо нерозміщення в електронній системі закупівель Договору у форматі jpeg усунуто 24.02.2022 р., завантажено повторно до Договору про закупівлю №1 від 31.12.2021 року у форматі PDF. 3. Завантажена в систему Постачальником довідка (лист-гарантія) щодо згоди на використання персональних даних від 30.11.2021 року №001/ТП-ЛЗ З-ОПД, з підписом директора Мисак Оксани Степанівни автоматично надала право вважати її такою, що надає право на обробку персональних даних усіх фізичних осіб, персональні дані про яких наведено у даній пропозиції. Зважаючи на пропозицію в цілому (найбільш економічно вигідна) тендерним комітетом було прийняте рішення вважати її такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Адміністрація комунального закладу "Клеванська спеціальна школа №1 І-ІІІ ступенів" Рівненської обласної ради вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» є найбільш економічно вигідною за результатом аукціону, але містить незначні помилки (неточності), які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а тому у такий спосіб збережена найкраща ціна тендерної пропозиції. На даний момент Договір знаходиться у стадії виконання і його розірвання призведе до порушення прав та інтересів, як Постачальника, так і Замовника. Розірвати укладений Договір можливо лише при виявленні корупційних дій чи зловживань. Також повідомляємо, що у закладі перебуває 270 дітей, з них на повному державному утриманні – 3 дитини. Враховуючи прибуття і розміщення біженців через введений військовий стан, унеможливлює повторне проведення процедури відкритих торгів, яка триває мінімум 30 днів. Можливості придбати і зберігати м’ясо протягом довгого терміну немає. Шкільною комісією з харчування було здійснено огляд продукції, транспорту та всієї документації поданої Постачальником та одноголосно встановлено, що ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» є відповідальним Постачальником, який повністю відповідає вимогам Замовника. Всі недоліки, виявлені у Тендерній документації будуть прийнятими до уваги та враховані у майбутньому.
2022-02-24 17:01:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (зі змінами) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893)
Оскарження в суді
Опис: | Ухвала Рівненського окружного адміністративного суду від 23 травня 2022 року про відкриття провадження у справі №460/16061/22 |
Дата публікації: | 24 травня 2022 |
Номер відкриття провадження: | №460/16061/22 |
Дата відкриття провадження: | 23 травня 2022 |
Документи:
24 травня 2022 11:43
|
Електронний підпис |
24 травня 2022 11:42
|
460_16061_22.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шевчук Наталія Євгеніївна |
659 000,00
UAH з ПДВ
|
648 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-КОМЕРС" |
692 200,00
UAH з ПДВ
|
649 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДДУБЕЦЬКЕ М'ЯСОПЕРЕРОБНЕ ПІДПРИЄМСТВО" |
693 200,00
UAH з ПДВ
|
650 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОНЦИМАЛ НАДІЯ ІВАНІВНА" |
710 000,00
UAH з ПДВ
|
710 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Шевчук Наталія Євгеніївна #2796513722 |
Відхилено |
648 350,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 12:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2021 09:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-КОМЕРС" #37059699 |
Переможець |
649 900,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 14:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2021 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2022 18:22
|
додаткова угода №2.pdf | укладений |
19 травня 2022 18:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2022 12:45
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2022 12:38
|
Договір.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2022 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:46
|
Договір ст6.jpeg | укладений |
31 грудня 2021 12:43
|
Договір ст5.jpeg | укладений |
31 грудня 2021 12:43
|
Договір ст4.jpeg | укладений |
31 грудня 2021 12:43
|
Договір ст3.jpeg | укладений |
31 грудня 2021 12:43
|
Договір ст2.jpeg | укладений |
31 грудня 2021 12:43
|
Договір ст1.jpeg | укладений |
31 грудня 2021 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в частині реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
35 016,21
UAH (в тому числі ПДВ 5 836,03 UAH)
|
Причини розірвання договору: | неможливість виконання договору з обставиною, за яку жодна із сторін не відповідає (військовий стан в Україні) |