Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт із заміни каналізаційного стояка санвузлів на трьох поверхах ( з другого по четвертий) з виведенням та підключенням у підвалі будівлі КНП «ДЦПМСД №3» ДМР
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2021-11-15-005117-a ● b1db2ed16d7d463ea8aa0bcd61390cb8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899762 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53 |
Контактна особа: |
Наталя Олександрівна Воронцова +380981608821 zakupki_centr3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2021 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 13:28 |
Очікувана вартість: | 94 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт із заміни каналізаційного стояка санвузлів на трьох поверхах ( з другого по четвертий) з виведенням та підключенням у підвалі будівлі КНП «ДЦПМСД №3» ДМР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі підписаного Сторонами акту ЗАМОВНИК оплачує надану Послугу протягом п'ятнадцяти робочих днів, з дня підписання. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 11:40 |
Оголошення поточний ремонт каналіз.стояків.doc | |
15 листопада 2021 11:40 |
додаток№2 тендерна пропозиція.doc | |
15 листопада 2021 11:40 |
Додаток 1 Техн.хар.doc | |
15 листопада 2021 11:40 |
Додаток №3 кваліфікаційні критерії спрощеної закупівлі.docx | |
15 листопада 2021 11:40 |
Додаток №4 ДОГОВІР надання послуг..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-15-005117-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕПЛОТЕХНІК А", Код ЄДРПОУ:38598167
Дата подання: 25 листопада 2021 12:08
Невідповідність документації переможця
1. У довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які плануються залучити до проведення водопровідних та санітарно-технічних робіт вказано лише одного фахівця - сантехніка.
2. В акті аналогічних виконаних робіт не вказано ані Замовника, ані Підрядника, не стоїть дата та номер договору, а також, не вказано дату підписання даного акту.
3. В акті огляду об'єкту не стоїть дата
Розгорнути
Згорнути
2. В акті аналогічних виконаних робіт не вказано ані Замовника, ані Підрядника, не стоїть дата та номер договору, а також, не вказано дату підписання даного акту.
3. В акті огляду об'єкту не стоїть дата
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2021 08:33
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника проводиться відповідно до документів, завантажених до системи ProZorro. Замовник проводить оцінку на відповідність тендерної пропозиції учасника усім технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Замовник встановив вимогу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ( на підтвердження завантажується довідка в довільній формі за підписом, де Учасник зазначає інформацію про чисельність, кваліфікацію персоналу. У довідці повинна бути інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які плануються залучити в проведені водопровідних та санітарно-технічних робіт, які мають необхідний досвід не менше 1 року і відповідні знання, з урахуванням технічних вимог (Додаток 1). Учасник ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" надав таку довідку , де указав 5 працівників, в тому числі сантехнік, різноробочий, інженер –будівельник, інженер-проектувальник та по сумісництву виконроб, досвід та знання яких буде достатньо для виконання предмета закупівлі.
Щодо другого питання - Учасник ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" завантажив аналогічний договір та акт приймання виконання будівельних робіт, підписаний та з печатками обох сторін, що свідчить про виконання цього договору.
І по-третє, Замовник встановив вимогу про те, що у складі тендерної документації Учасник повинен надати акт огляду об’єктів з підписом та печаткою (за наявністю). Учасник ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" надав акт огляду об’єкту з підписом та печаткою.
Враховуючи вищезазначене, причин для дискваліфікації учасника ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" не має.
Замовник встановив вимогу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ( на підтвердження завантажується довідка в довільній формі за підписом, де Учасник зазначає інформацію про чисельність, кваліфікацію персоналу. У довідці повинна бути інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які плануються залучити в проведені водопровідних та санітарно-технічних робіт, які мають необхідний досвід не менше 1 року і відповідні знання, з урахуванням технічних вимог (Додаток 1). Учасник ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" надав таку довідку , де указав 5 працівників, в тому числі сантехнік, різноробочий, інженер –будівельник, інженер-проектувальник та по сумісництву виконроб, досвід та знання яких буде достатньо для виконання предмета закупівлі.
Щодо другого питання - Учасник ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" завантажив аналогічний договір та акт приймання виконання будівельних робіт, підписаний та з печатками обох сторін, що свідчить про виконання цього договору.
І по-третє, Замовник встановив вимогу про те, що у складі тендерної документації Учасник повинен надати акт огляду об’єктів з підписом та печаткою (за наявністю). Учасник ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" надав акт огляду об’єкту з підписом та печаткою.
Враховуючи вищезазначене, причин для дискваліфікації учасника ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" не має.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" #3087813213 |
Переможець |
83 500,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 16:36
|
Договір №113 поточний ремонт каналіз.стояка.pdf | укладений |
06 грудня 2021 16:35
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2021 12:47
|
83 500,00 UAH | UA868201720344320003000079878 КНП "ДЦПМСД №3" ДМР |
UA483052990000026006050506551 ФОП Наумов Сергій Павлович |
Оплачений |