Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для харчоблоків
Очікувана вартість
1 299 452,00 UAH
UA-2021-11-15-003821-a ● 6c0f546a88124a5aa1f9b32873e22ec2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2021 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 1 299 452,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 497,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 38 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги). Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених згідно пункту 2 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції - згідно пункту 2 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 38000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю перераховує грошові кошти на рахунок Замовника в розмірі 5 відсотків від вартості Договору як забезпечення виконання Договору про закупівлю. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – перерахування грошових коштів на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5 відсотків від вартості договору. Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, Місцезнаходження Замовника: Україна, 03127, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б , Код ЄДРПОУ: 37479398, IBAN: UA 308201720355109011000077962 МФО: 820172 Державна казначейська служба України м. Київ. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо строків надання послуг, 2) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо якості надання послуг, 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 1.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
6 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
9 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 3.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
6 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
4 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 5.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
12 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 6.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
20 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 7.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
7 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 8.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
23 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 9.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
3 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 10.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
3 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 11.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
10 штуки
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 12.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
1 штуки
Стіл виробничий з підставкою типу 13.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
4 штуки
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 1.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
1 штуки
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
6 штуки
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 3.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
21 штуки
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
2 штуки
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 5.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
10 штуки
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 6.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
11 штуки
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 7.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
10 штуки
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 8.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
11 штуки
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 9.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
4 штуки
Мийка подвійна з бортом без полиці типу 1.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
3 штуки
Мийка подвійна з бортом без полиці типу 2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
1 штуки
Мийка подвійна з бортом без полиці типу 3.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
1 штуки
Мийка одинарна з бортом без полиці типу 1.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
1 штуки
Мийка одинарна з бортом без полиці типу 2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
53 штуки
Підтоварник з нержавіючої сталі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти підпорядковані , Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2021 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2021 13:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx | |
23 листопада 2021 13:38 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ) .docx | |
23 листопада 2021 13:38 |
Додаток 1.docx | |
23 листопада 2021 13:38 |
Додаток 2 .docx | |
23 листопада 2021 13:38 |
Додаток 3.docx | |
15 листопада 2021 11:02 |
Додаток 1.docx | |
15 листопада 2021 11:02 |
Додаток 3.docx | |
15 листопада 2021 11:02 |
Додаток 2 .docx | |
15 листопада 2021 11:02 |
ТД .docx |
23 листопада 2021 13:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2021 13:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx
|
|||
23 листопада 2021 13:38 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ) .docx
|
|||
23 листопада 2021 13:38 |
Додаток 1.docx
|
|||
23 листопада 2021 13:38 |
Додаток 2 .docx
|
|||
23 листопада 2021 13:38 |
Додаток 3.docx
|
|||
15 листопада 2021 11:02 |
Додаток 1.docx
|
|||
15 листопада 2021 11:02 |
Додаток 3.docx
|
|||
15 листопада 2021 11:02 |
Додаток 2 .docx
|
|||
15 листопада 2021 11:02 |
ТД .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 15 листопада 2021 12:52
Дата відповіді: 17 листопада 2021 08:44
Чи можно замінити нержавіючу сталь AISI430 на нержавіючу сталь AISI201?
Відповідь: Добрий ранок! Жановний Учаснику, Нержавіюча сталь має відповідати вимогам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-15-003821-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39537875
Дата подання: 18 листопада 2021 12:12
Щодо усунення дискримінаційних вимог
У Додатку №2 (таблиця ОПИС ТОВАРУ) Замовником зазначена вимога «Стіл-підставка повинна бути виготовлена відповідно ДСТУ ГОСТ 16371 :2016 (ГОСТ 16371-2014.1DT), ГОСТ 20902-95 та ГОСТ 22361-95 з сферою застосування облаштування дошкільних, шкільних закладів про що учасник надає відповідні документи згідно чинного законодавства».
З огляду на сферу застосування стандартів ГОСТ 20902-95 та ГОСТ 22361-95 вважаємо таку вимогу такою, що є дискримінаційною та не відповідає чинному законодавству, а саме:
ГОСТ 20902-95 розповсюджується на столи обідні шкільні та, зокрема, містить вимоги до висоти виробів Стіл №1 – висота 580мм, Стіл №2 – висота 640 мм, Стіл №3 – висота 700мм (п. 3.2 Таблиця 1). Одночасно з цим Замовник вимагає щоб висота Столу виробничого з підставкою типу 13 була не менше 750 мм. Таким чином стіл із зазначеним Замовникам характеристиками (ширина не менше 700 мм і не більше 800 мм, глибина не менше 500 мм, висота не менше 750 мм) автоматично не буде відповідати ГОСТ 20902-95.
ГОСТ 22361-95 розповсюджується на підставки для технічних засобів навчання та містить конкретний перелік з дев’яти типів таких підставок, жоден з яких не має відношення до столу виробничого (Код ДК 021:2015: 39141000-2, Кухонні меблі та обладнання):
п.2.1 ГОСТ 22361-95
I - підставки для графопроекторів та телекамер, призначені для роботи сидячи
II - підставки для графопроекторів, призначені для роботи сидячи та стоячи
III - підставки для діапроекторів
IV - підставки для кіно- та епіпроекторів
V - підставки для графо-, діа-, епі- та кінопроекторів
VI - підставки пересувні для комп'ютерів, телевізорів, відеомагнітофонів, магнітофонів, електрофонів, радіоприймачів
VII - шафи-підставки пересувні для кінопроекторів
VIII - шафи-підставки пересувні для телевізорів, відеомагнітофонів, електрофонів
IX - шафи-підставки пересувні для графопроекторів та магнітофонів або електрофонів
Зважаючи на викладене та на те, що згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимагаємо Замовника видалити необхідність надання підтвердження відповідності продукції ГОСТ 20902-95 та ГОСТ 22361-95.
Розгорнути
Згорнути
З огляду на сферу застосування стандартів ГОСТ 20902-95 та ГОСТ 22361-95 вважаємо таку вимогу такою, що є дискримінаційною та не відповідає чинному законодавству, а саме:
ГОСТ 20902-95 розповсюджується на столи обідні шкільні та, зокрема, містить вимоги до висоти виробів Стіл №1 – висота 580мм, Стіл №2 – висота 640 мм, Стіл №3 – висота 700мм (п. 3.2 Таблиця 1). Одночасно з цим Замовник вимагає щоб висота Столу виробничого з підставкою типу 13 була не менше 750 мм. Таким чином стіл із зазначеним Замовникам характеристиками (ширина не менше 700 мм і не більше 800 мм, глибина не менше 500 мм, висота не менше 750 мм) автоматично не буде відповідати ГОСТ 20902-95.
ГОСТ 22361-95 розповсюджується на підставки для технічних засобів навчання та містить конкретний перелік з дев’яти типів таких підставок, жоден з яких не має відношення до столу виробничого (Код ДК 021:2015: 39141000-2, Кухонні меблі та обладнання):
п.2.1 ГОСТ 22361-95
I - підставки для графопроекторів та телекамер, призначені для роботи сидячи
II - підставки для графопроекторів, призначені для роботи сидячи та стоячи
III - підставки для діапроекторів
IV - підставки для кіно- та епіпроекторів
V - підставки для графо-, діа-, епі- та кінопроекторів
VI - підставки пересувні для комп'ютерів, телевізорів, відеомагнітофонів, магнітофонів, електрофонів, радіоприймачів
VII - шафи-підставки пересувні для кінопроекторів
VIII - шафи-підставки пересувні для телевізорів, відеомагнітофонів, електрофонів
IX - шафи-підставки пересувні для графопроекторів та магнітофонів або електрофонів
Зважаючи на викладене та на те, що згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимагаємо Замовника видалити необхідність надання підтвердження відповідності продукції ГОСТ 20902-95 та ГОСТ 22361-95.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2021 11:38
Замовником до тендерної документації будуть внесені зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-15-003821-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЮНІСТКОМ", Код ЄДРПОУ:42137930
Дата подання: 16 грудня 2021 20:14
Дата подання: 16 грудня 2021 20:14
Скарга на неправомірну відхилення тендерної пропозиції
Постійно діюча адміністративна колегія
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
ТОВ «ЮНІСТКОМ»
Код ЄДРПОУ: 42137930
04080, м. Київ, вул. Кирилівська, буд. 60, оф. 211
Замовник: Управління освіти
Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
просп. Голосіївський, буд. 118 Б, м. Київ, 03127
Відомості про
процедуру закупівлі:
Відкриті торги
ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому (Меблі для харчоблоків)
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-15-003821-a
С К А Р Г А
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі за текстом – Замовник) оголосило публічні закупівлі за процедурою «Відкриті торги» на закупівлю товарів: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому (Меблі для харчоблоків), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-15-003821-a (далі за текстом – публічні закупівлі).
Суб’єкт оскарження – ТОВ «ЮНІСТКОМ» (надалі також Скаржник або Учасник) прийняло участь у публічних закупівлях, подавши відповідну пропозицію з найнижчою ціною за результатами аукціону.
Крім скаржника участь у публічній закупівлі також прийняли:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЛІДЕР-КОМФОРТ» та
ПП «ТК – РЕНЕССАНС»
Відповідно до протокольного рішення від 06 грудня 2021 року № 616 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЮНІСТКОМ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо рішення Замовника від 06 грудня 2021 року № 616, протиправним та необґрунтованим, а також таким, що порушує права Скаржника у сфері публічних закупівель з огляду на наступне:
1. Як зазначено у спірному рішенні Замовника: На вимогу пункту 3 Додатку 2 тендерної документації замовник вимагав: «чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції висновку(ів) державної санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар». У складі пропозиції Учасника документ на товар за позиціями відсутній, а саме: № 23. Мийка подвійна з бортом без полиці типу 1; № 24. Мийка подвійна з бортом без полиці типу 2; № 25. Мийка подвійна з бортом без полиці типу 3; № 26. Мийка одинарна з бортом без полиці типу 1; № 27. Мийка одинарна з бортом без полиці типу 2.
Згідно з пунтом 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, серед іншого, з технічною специфікацією згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Дійсно, згідно з пунктом 3 додатку 2 тендерної документації підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника, серед іншого, чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції висновку(ів) державної санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар.
У складі тендерної пропозиції Учасника наявний файл 12. Висновок СЕС.pdf – чинний висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар, а саме – меблі для закладів громадського харчуванні і торгівлі, у т.ч. столи виробничі з ванною мийкою зварною та штампованою.
Таким чином, учасником повністю виконані вимоги тендерної документації в цій частині та надано інформаційний лист.
2. Також Замовником у спірному рішенні зазначено наступне: у описі позиції 13 Додатку 2 тендерної документації замовник вимагав: «Стіл-підставка повинна бути виготовлена відповідно ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014.1DT), ГОСТ 20902-95 з сферою застосування облаштування дошкільних, шкільних закладів про що учасник надає відповідні документи згідно чинного законодавства.» У складі пропозиції Учасника міститься, зокрема висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи від 13.12. 2017р. № 602-123-20-1/32332 в якому сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: Для закладів громадського харчування і торгівлі, об’єктів по виробництву продуктів харчування та меблів за індивідуальними замовленнями; оптово – роздрібна торгівля, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також в складі пропозиції учасник надав файл «8,9. Сертифікат відповідності.pdf», де присутній документ Сертифікат відповідності №UA0.YT.113006-21 терміном дії з 30 листопада 2021р. до 29 листопада 2022 р, в якому присутня продукція з назвою «Стіл-підставка для облаштування дошкільних та шкільних закладів» яка відповідає вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ГОСТ 20902-95. Назва виробів не підтверджує сферу застосування продукції. Сфера застосування вказана в Висновку ДСЕЕ.
У описі позиції 13 Додатку 2 тендерної документації замовник вимагав: «Стіл-підставка повинна бути виготовлена відповідно ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014.1DT), ГОСТ 20902-95 з сферою застосування облаштування дошкільних, шкільних закладів про що учасник надає відповідні документи згідно чинного законодавства.
Учасник надав відповідні чинні сертифікати відповідності, які згідно чинного законодавства підтверджують те, що продукція (Стіл-підставка для облаштування дошкільних та шкільних закладів) виготовлена відповідно ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014.1DT), ГОСТ 20902-95 про що безпосередньо зазначено в самих сертифікатах. Умовами тендерної документації не вимагалось зазначати усю інформацію безпосередньо саме в висновку ДСЕЕ, як зазначає Замовник.
Отже, в складі тендерної пропозиції наявний файл 8,9.Сертифікат відповідності.pdf, який містять сертифікати відповідності у яких прямо зазначено про відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ГОСТ 20902-95 (про що зазначає сам Замовник), а тендерною документацією не вимагалось, що б в одному документі було зазначено й відповідність ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014.1DT), ГОСТ 20902-95, й сфера застосування.
Таким чином, учасником повністю виконані вимоги тендерної документації в цій частині та надано інформаційний лист.
3. Крім того, в спірному рішенні зазначено, що на вимогу пункту 3 Додатку 2 тендерної документації замовник вимагав: «чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату виробника на систему управління якістю вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 та захисту довкілля до ДСТУ ISO 14001:2015.Сертифікати мають бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів акредитованих НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1)» В складі пропозиції Учасник надав сертифікат захисту довкілля до ДСТУ ISO 14001:2015, проте наданий Учасником документ виданий органом, що не входить до переліку органів акредитованих НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1.
Отже як зазначає Замовник, в складі тендерної пропозиції наявний сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015.
Просимо Орган оскарження звернути увагу на той факт, що сертифікат виданий Quay Audit UK Limited, що акредитований на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. Так Quay Audit UK Limited (Великобританія) www.quayaudit.co.uk, є британським органом із сертифікації, акредитованим у всесвітньо визнаному органі з акредитації ASCB, www.ascb.co.uk. Сертифікати, що видаються акредитованим органом, відображаються на глобальному сервісі IRQAO: www.irqao.com.
Таким чином, учасник виконав вимоги тендерної документації та надав сертифікат, виданий органом сертифікації, який акредитований на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1.
Таким чином, учасником повністю виконані вимоги тендерної документації в цій частині та надано інформаційний лист.
За приписами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, серед іншого, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Дії Замовника безпосередньо порушують права Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, гарантованих Законом.
Неправомірно відмінивши тендерну пропозиції ТОВ «ЮНІСТКОМ», Замовник порушив права Скаржника, який подав найнижчу цінову пропозицію та має бути визнаний переможцем.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти подану скаргу до розгляду та розглянути її по суті.
2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІСТКОМ» у процедурі закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-15-003821-a.
16.12.2021
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2021 09:38
рішення від 20.12.2021 № 27930.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2021 09:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2021 №28733.pdf
Дата публікації: 31 грудня 2021 11:10
рішення від 30.12.2021 №28733.pdf
Дата публікації: 04 січня 2022 18:27
Номер скарги: UA-2021-11-15-003821-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 16 грудня 2021 18:44
Дата подання: 16 грудня 2021 18:44
СКАРГА
на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
15.11.2021 року Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі також – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-15-003821-a за ідентифікатором UA-2021-11-15-003821-a (Меблі для харчоблоків, код – 39140000 - 5 – Меблі для дому за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (далі також – Процедура закупівлі).
01.12.2021 року ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТК–РЕНЕССАНС» (далі – Суб’єкт оскарження, Скаржник) виявило бажання взяти участь у закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої Протоколом Тендерного комітету Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації від 23.11.2021 № 582 (далі також – Тендерна документація).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2021 09:13
рішення від 20.12.2021 № 27938.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2021 09:12
інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2021 № 28737.pdf
Дата публікації: 31 грудня 2021 11:22
рішення від 30.12.2021 № 28737.pdf
Дата публікації: 05 січня 2022 10:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІСТКОМ" |
1 268 113,20
UAH з ПДВ
|
1 268 113,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІДЕР-КОМФОРТ" |
1 296 300,00
UAH з ПДВ
|
1 296 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" |
1 298 000,00
UAH з ПДВ
|
1 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІСТКОМ" #42137930 |
Відхилено |
1 268 113,20
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 10:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІДЕР-КОМФОРТ" #41117283 |
Переможець |
1 296 300,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2022 09:42
|
ЗпВД (Меблі для харчування).pdf | укладений |
26 жовтня 2022 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 15:33
|
Договір №23 (Меблі для харч.).pdf | укладений |
04 лютого 2022 15:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 1. | 18 | штуки |
3 197,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 2. | 6 | штуки |
3 340,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 3. | 9 | штуки |
4 191,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 4. | 6 | штуки |
3 920,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 5. | 4 | штуки |
4 945,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 6. | 12 | штуки |
4 482,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 7. | 20 | штуки |
5 044,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 8. | 7 | штуки |
5 564,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 9. | 23 | штуки |
6 075,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 10. | 3 | штуки |
5 188,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 11. | 3 | штуки |
5 338,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з бортом та полицею типу 12. | 10 | штуки |
5 621,00
UAH з ПДВ
|
Стіл виробничий з підставкою типу 13. | 1 | штуки |
2 009,00
UAH з ПДВ
|
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 1. | 4 | штуки |
4 810,00
UAH з ПДВ
|
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 2. | 1 | штуки |
4 862,00
UAH з ПДВ
|
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 3. | 6 | штуки |
5 405,00
UAH з ПДВ
|
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 4. | 21 | штуки |
6 321,00
UAH з ПДВ
|
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 5. | 2 | штуки |
6 386,00
UAH з ПДВ
|
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 6. | 10 | штуки |
7 078,00
UAH з ПДВ
|
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 7. | 11 | штуки |
7 043,00
UAH з ПДВ
|
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 8. | 10 | штуки |
8 216,00
UAH з ПДВ
|
Стелаж виробничий з 4 - ма полицями типу 9. | 11 | штуки |
8 656,00
UAH з ПДВ
|
Мийка подвійна з бортом без полиці типу 1. | 4 | штуки |
10 425,00
UAH з ПДВ
|
Мийка подвійна з бортом без полиці типу 2. | 3 | штуки |
7 733,00
UAH з ПДВ
|
Мийка подвійна з бортом без полиці типу 3. | 1 | штуки |
6 871,00
UAH з ПДВ
|
Мийка одинарна з бортом без полиці типу 1. | 1 | штуки |
5 202,00
UAH з ПДВ
|
Мийка одинарна з бортом без полиці типу 2. | 1 | штуки |
3 809,00
UAH з ПДВ
|
Підтоварник з нержавіючої сталі. | 53 | штуки |
2 002,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 05 січня 2022 14:01 |
Кінець періоду оскарження: | 16 січня 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 04 лютого 2022 14:16 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Кошти на дану Закупівлю, передбачено кошторисом доходів та видатків галузі на 2021 рік. Відповідно Закупівлю заплановано в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-2021-11-15-003821-а також на 2021 рік. Строк поставки товару щодо Закупівлі згідно умов тендерної документації затвердженої 23.11.2021 р № 582 (далі – Тендерна документація) - до 20 грудня 2021 року. Відповідно до частини 1 статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні |
Документи:
05 січня 2022 14:01
|
Електронний підпис |
05 січня 2022 13:59
|
Протокол № 33.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-11-15-003821-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІДЕР-КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:41117283
Дата подання: 12 січня 2022 16:50
Дата подання: 12 січня 2022 16:50
Скарга на відміну закупівлі
СКАРГА на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника щодо відміни тендеру з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та у зв’язку з відсутністю подальшої потреби . (скарга додається ).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 січня 2022 15:08
рішення від 14.01.2022 № 718.pdf
Дата публікації: 14 січня 2022 15:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2022 № 1500.pdf
Дата публікації: 26 січня 2022 12:50
рішення від 25.01.2022 №1500.pdf
Дата публікації: 28 січня 2022 12:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1500-р/пк-пз від 25.01.2022 – скасовано рішення про відміну процедури закупівлі. Протокол додається.
Дата виконання рішення замовником: 04 лютого 2022 14:39