Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 38512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2021 10:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 13 511 034,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,74% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 65 000,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимого до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 5 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). У складі своєї пропозиції учасник повинен надати документ про те, що електронна банківська гарантія, яка надана ним у складі його пропозиції не містить ознак фіктивності і дійсно є забезпеченням пропозиції відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель). ОБОВʼЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ 1. Банківська гарантія є безвідкличною відповідно до вимог цього Додатку тендерної документації. 2. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. 3. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: - повне найменування Учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; - повне найменування Бенефіціара; - повне найменування Гаранта; - дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) та дата закінчення строку дії гарантії; У разі відсутності по тексту банківської Гарантії конкретних дат початку та закінчення строку/терміну дії банківської Гарантії, тендерна пропозиція Учасника відхиляється відповідно до п. 1 ч. 1ст. 31 Закону, оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідатиме умовам до забезпечення тендерної пропозиції, що визначені замовником у тендерній документації. - унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель процедурі для участі в якій подається тендерна пропозиція забезпечена даною банківською гарантією; - суму гарантії зазначена цифрами та словами, назва валюти – словами (в разі, якщо за умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вимагається забезпечення в іноземній валюті – зазначається цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління національного банку України від 04.02.1998 року № 34); - зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України. Після чого вони стають невід’ємною частиною гарантії. - обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. 4. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо); • будь – яких умов, що ускладнюють, обмежують або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому Учасником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за Договором провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. Кінцевий розрахунок за Договором провадиться «Замовником» не пізніше 20 банківських днів після повного завершення виконання робіт, визначених у п. 1.1 Договору, включаючи усунення виявлених під час приймання недоліків, тобто після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 10:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 10:05 |
2.ТД - кап.ремонт дорожного покриття 3 Воєнна.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000048 ● 80be7e487ee44fa1be9db54618e9c908
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.02.2022 № 112
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-11-15-002060-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 листопада 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 16.02.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 16:05:06
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. 3-я Воєнна від вул. Степова до вул. Майстерська в м. Миколаєві)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-18 15:36:35
надання пояснень
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. 3-я Воєнна від вул. Степова до вул. Майстерська в м. Миколаєві» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-15-002060-a) та керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідні пояснення (інформацію та документи).
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. 3-я Воєнна від вул. Степова до вул. Майстерська в м. Миколаєві, а також обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, що пройшла експертну оцінку у Товариства з обмеженою відповідальністю «Експертиза ЗО» з такими техніко-економічними показниками:
- загальна кошторисна вартість – 14 420 507,00 грн., у т.ч..
- будівельні роботи – 11 462 110 грн.;
- інші витрати – 2 958 397,00 грн.
На підтвердження вказаного вище надаються копії експертного звіту щодо розгляду проектної документації № 536-19Д від 24.09.2019 року та затверджений зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту департаменту житлово-комунального господарства, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli/
Додатково зазначаємо, що ані постановою Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016, ані жодним іншим нормативно-правовим актом не визначено форму і вимоги до такого обґрунтування. До того ж, згідно п. 7, розділу V тендерної документації: конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку 2 цієї тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 16:06:19
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. 3-я Воєнна від вул. Степова до вул. Майстерська в м. Миколаєві)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до пункту 12.8 «Договору підряду» Додатку № 1 тендерної документації «Сторони погодили застосування забезпечення виконання цього Договору у відповідності до вимог Тендерної документації та положень ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення виконання цього Договору встановлюється у наступному вигляді: безумовна безвідклична банківська гарантія. Підрядник зобов’язаний надати підтвердження внесення забезпечення виконання Договору у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення цього Договору».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах, визначених пунктом 12.8 «Договору підряду» Додатку № 1 тендерної документації, з усіма додатками, змінами тощо.
Документи (пояснення, інформацію) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-18 15:33:13
надання пояснень
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. 3-я Воєнна від вул. Степова до вул. Майстерська в м. Миколаєві» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-15-002060-a) та керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідні пояснення (інформацію та документи).
Відповідно до п. 16 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації, серед іншого, обов’язково зазначається розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Згідно з ч. 1 ст. 27 Закону, Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Пунктом 6 розділу VIII тендерної документації визначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Крім того, інформація щодо обов’язковості надання забезпечення виконання договору відсутня в окремому електронному полі оголошення про проведення процедури закупівлі, через те, що Замовник не передбачив відповідної вимоги в тендерній документації, а отже не планував застосовувати умову щодо надання такого забезпечення.
Дійсно, п. 12.8. проекту договору про закупівлю та в подальшому укладеного договору передбачено погодження застосування забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог тендерної документації та ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проте, як зазначено вище, тендерна документація не містила вимоги щодо надання такого забезпечення, а отже згідно ст. 27 Закону, Замовник не мав права його вимагати від переможця процедури закупівлі.
Відповідно до наказу Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Відтак, фактично умовами процедури закупівлі не передбачено надання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору, а п. 12.8. договору є декларативним, тобто таким, що може бути застосований виключно у разі передбачення такого забезпечення самою тендерною документацією.
Також вважаємо за необхідне зазначити, що керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, в тому числі з метою приведення договору у відповідність до вимог тендерної документації, Замовник уклав додаткову угод № 1 до договору, якою виключено п. 12.8. (скан-копія додаткової угоди надається).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЮГДОРСТРОЙ |
11 299 998,00
UAH з ПДВ
|
11 299 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" |
12 855 829,20
UAH з ПДВ
|
12 855 829,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" |
13 040 000,00
UAH з ПДВ
|
13 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЮГДОРСТРОЙ #39791999 |
Переможець |
11 299 998,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2024 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2022 13:04
|
ДУ №2 від 17.10.2022.PDF | зміни до договору |
18 жовтня 2022 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 12:51
|
Договір №837 від 29.12.2021.PDF | укладений |
30 грудня 2021 12:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 837 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 грудня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір завершується у розділі "Розірвання", оскільки немає технічної можливості завершити договір з сумою оплати 0.00 грн. |