Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544464 |
Вебсайт: | http://hmilnyk-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3 |
Контактна особа: |
Андрій Заплитнюк +380974513286 andriizaplytniuk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2021 22:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 15:25 |
Очікувана вартість: | 640 835,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 204,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2021 22:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2021 22:03 |
Тендерна документація - шкільні меблі 2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-10-000004 ● 8995b04945a6429cb5228a217bba49b9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2022 13:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-11-14-000510-a 14.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-16 10:55:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-14-000510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Гамаюн-Груп» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Враховуючи те, що строк дії за договором від 14.12.2021 року № 1048 встановлено до 31.12.2021 просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-19 23:57:20
Пояснення
На Ваш запит від 16 серпня 2022 року уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради повідомляє наступне:
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи" та вимог ДСТУ та ТУ.
Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом на 2021 рік.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі.
2) На виконання вимог частини 2 статті 41 ТОВ «ГАМАЮН» надано було під час укладення договору лист №1 від 10.12.2021 та лист №15 від 15.12.2021, які додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | від 17.10.2022 № 31/16/2022пр |
Дата публікації: | 02 листопада 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
02 листопада 2022 14:36
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" |
637 737,00
UAH з ПДВ
|
637 737,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОБАЛСТИЛЬ» |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" #39537875 |
Переможець |
637 737,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 23:39
|
Договір №1048 - ТОВ ГАМАЮН-ГРУП.pdf | укладений |
17 грудня 2021 23:38
|