Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
64 100,00 UAH
UA-2021-11-14-000043-b ● 8a47bc5f1e934aae80f25800e690da47
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ "ЗДОРОВА РОДИНА" РІПКИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38720288 |
Місцезнаходження: | 15000, Україна , Чернігівська обл., смт Ріпки, вул Соборна, 9 |
Контактна особа: |
Остапенко Сергій Сергійович +380464122892 knp_zpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2021 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 64 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 пачка
Вальцит (Valganciclovir) 450мг*60шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Valganciclovir
3 пачка
Адваграф (Tacrolimus) 0,5мг*50шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
6 пачка
Адваграф (Tacrolimus) 1,0мг*50шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
4 пачка
Селлсепт (Mycophenolic acid) 250мг*100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mycophenolic acid
2 пачка
Ксарелто (Rivaroxaban) 15мг*42шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rivaroxaban
8 пачка
Медрол (Methylprednisolone aceponate) 4мг*30шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Methylprednisolone aceponate
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2021 12:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2021 12:07 |
Додаток_ліки__3_технічні_вимоги_2021_зміни.doc | |
14 листопада 2021 15:29 |
Додаток_ліки__4_договір_2021.doc | |
14 листопада 2021 15:29 |
ogoloshennya_ЦПМСД_ліки_2021.doc |
17 листопада 2021 12:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 листопада 2021 12:07 |
Додаток_ліки__3_технічні_вимоги_2021_зміни.doc
|
|||
14 листопада 2021 15:29 |
Додаток_ліки__4_договір_2021.doc
|
|||
14 листопада 2021 15:29 |
ogoloshennya_ЦПМСД_ліки_2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-14-000043-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "ФОРА Л", Код ЄДРПОУ:42426945
Дата подання: 17 листопада 2021 09:39
щодо усунення дискримінаційних умов
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 9 , ВИМОГИ, викладених у Додатку №3 до тендерної документації, учасник повинен надати «Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість вчасної та в повному обсязі поставки товару, який є предметом закупівлі»
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням даного, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, оскільки значно звужують коло учасників, так як за таких умов взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні та інші відносини саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Крім того, варто зазначити, що безпосередньо сам виробник являється зареєстрованою у встановленому порядку юридичною особою та суб’єктом господарювання, що крім виготовлення продукції може займатися і її реалізацією, зокрема шляхом участі в публічній закупівлі.
За таких обставин учасники, які не являються виробниками продукції, об’єктивно не матимуть можливості брати участь у процедурі закупівлі, а безпосередньо виробники перебуватимуть в більш привілейованому становищі, що прямо заборонено відповідно до законодавства про публічні закупівлі.
В свою чергу, учасник може мати в наявності продукцію відповідно до предмета закупівлі на підставі раніше укладених угод, а отже об’єктивно не потребує отримання будь-яких гарантійних або авторизаційних листів від виробника, оскільки фактично має можливість поставити товар у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Зокрема, звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо надання гарантійного листа від виробника була визнана дискримінаційною Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 року.
До того, Міністерством охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було підготовлено низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які викладені у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf). Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл».
У відповідності з пунктом 8 даних рекомендацій вимогу щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки визнано такою, що не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі.
З урахуванням вищенаведеного, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з Додатку №3 до тендерної документації вимогу, відповідно до якої учасник повинен надати «Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість вчасної та в повному обсязі поставки товару, який є предметом закупівлі» або, задля сприяння розвитку здорової конкуренції, доповнити дану вимогу можливістю надання учасниками альтернативних гарантій на кшталт: «або учасник повинен надати інформацію про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі шляхом надання відповідних документів (договір/або накладна/або акт приймання-передачі), додатково такі учасники повинні надати гарантійного листа, яким підтверджують можливість поставки даного товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів».
Розгорнути
Згорнути
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням даного, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, оскільки значно звужують коло учасників, так як за таких умов взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні та інші відносини саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Крім того, варто зазначити, що безпосередньо сам виробник являється зареєстрованою у встановленому порядку юридичною особою та суб’єктом господарювання, що крім виготовлення продукції може займатися і її реалізацією, зокрема шляхом участі в публічній закупівлі.
За таких обставин учасники, які не являються виробниками продукції, об’єктивно не матимуть можливості брати участь у процедурі закупівлі, а безпосередньо виробники перебуватимуть в більш привілейованому становищі, що прямо заборонено відповідно до законодавства про публічні закупівлі.
В свою чергу, учасник може мати в наявності продукцію відповідно до предмета закупівлі на підставі раніше укладених угод, а отже об’єктивно не потребує отримання будь-яких гарантійних або авторизаційних листів від виробника, оскільки фактично має можливість поставити товар у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Зокрема, звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо надання гарантійного листа від виробника була визнана дискримінаційною Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 року.
До того, Міністерством охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було підготовлено низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які викладені у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf). Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл».
У відповідності з пунктом 8 даних рекомендацій вимогу щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки визнано такою, що не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі.
З урахуванням вищенаведеного, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з Додатку №3 до тендерної документації вимогу, відповідно до якої учасник повинен надати «Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість вчасної та в повному обсязі поставки товару, який є предметом закупівлі» або, задля сприяння розвитку здорової конкуренції, доповнити дану вимогу можливістю надання учасниками альтернативних гарантій на кшталт: «або учасник повинен надати інформацію про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі шляхом надання відповідних документів (договір/або накладна/або акт приймання-передачі), додатково такі учасники повинні надати гарантійного листа, яким підтверджують можливість поставки даного товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів».
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2021 11:59
Шановний Учаснику, зауваження щодо усунення дискримінаційних умов буде врахоано та відповідні зміни будуть внесені до Технічного опису предмету закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ФОРА Л" #42426945 |
Переможець |
50 723,07
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 18:24
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 13:49
|
Договір | укладений |
02 грудня 2021 13:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вальцит (Valganciclovir) 450мг*60шт | 1 | пачка |
20 985,16
UAH з ПДВ
|
Адваграф (Tacrolimus) 0,5мг*50шт | 3 | пачка |
1 377,84
UAH з ПДВ
|
Адваграф (Tacrolimus) 1,0мг*50шт | 6 | пачка |
2 416,70
UAH з ПДВ
|
Селлсепт (Mycophenolic acid) 250мг*100шт | 4 | пачка |
1 784,88
UAH з ПДВ
|
Ксарелто (Rivaroxaban) 15мг*42шт | 2 | пачка |
1 359,00
UAH з ПДВ
|
Медрол (Methylprednisolone aceponate) 4мг*30шт | 8 | пачка |
155,83
UAH з ПДВ
|