Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 21:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2021 14:42 |
Очікувана вартість: | 114 865 259,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 574 326,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 №275/35897 та вимог чинного законодавства України. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150 000,00грн.(сто п’ятдесяттисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати – заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, тендерної документації, буде відхилена замовником. У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації№UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник- переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі 0,1 відсотка вартості договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2021 15:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2021 15:01 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії із змінами від 18.11.2021.docx | |
18 листопада 2021 14:59 |
Тендерна документація із змінами від 18.11.2021.docx | |
18 листопада 2021 14:57 |
Перелік змін до тендерної документації від 18.11.2021.pdf | |
12 листопада 2021 21:36 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.docx | |
12 листопада 2021 21:34 |
Додаток 4 до ТД Цінова пропозиція.docx | |
12 листопада 2021 21:34 |
Додаток 5 до ТД Субпідрядники.docx | |
12 листопада 2021 21:33 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx | |
12 листопада 2021 21:33 |
Титульна ТД.pdf |
18 листопада 2021 15:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 листопада 2021 15:01 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії із змінами від 18.11.2021.docx
|
|||
18 листопада 2021 14:59 |
Тендерна документація із змінами від 18.11.2021.docx
|
|||
18 листопада 2021 14:57 |
Перелік змін до тендерної документації від 18.11.2021.pdf
|
|||
12 листопада 2021 21:36 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.docx
|
|||
12 листопада 2021 21:34 |
Додаток 4 до ТД Цінова пропозиція.docx
|
|||
12 листопада 2021 21:34 |
Додаток 5 до ТД Субпідрядники.docx
|
|||
12 листопада 2021 21:33 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
|
|||
12 листопада 2021 21:33 |
Титульна ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-26-000063 ● 663581302e6545debd24a31f76b6f92c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2021-11-12-017213-a 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-01 13:25:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва спортивного комплексу по вул. Грушевського в с. Трибухівці Чортківського району Тернопільської області очікуваною вартістю 114 865 259,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-12-017213-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 23 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-04 13:40:29
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 01.02.2022 року
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” пояснення на запит від 01.02.2022 року
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення очікуваної вартості. Об’єкт закупівлі «Будівництво спортивного комплексу по вул. Грушевського в с. Трибухівці Чортківського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об’єктів). Роботи і матеріальні ресурси, які необхідні для виконання, передбачені у розробленій та затвердженій в установленому порядку проектно-кошторисні документації яка пройшла експертизу (позитивну) від 29 жовтня 2021 року № 711/21-РБК/ЕЗ у ТОВ«РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» та відповідає державним стандартам, будівельним нормам, у відповідності до якої визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені Додатку 2 Тендерної документації. Трибухівська сільска рада, Чортківського району, Тернопільської області делегувала функції замовника Управлінню капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації рішенням №533 від 20 вересня 2021 року за результатами якого укладено договір №302 від 05 листопада 2021 року делегування функцій замовника (документи додаються).
Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво спортивного комплексу по вул. Грушевського в с. Трибухівці Чортківського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об’єктів). у сумі 114 865 259,20 грн., визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженого рішенням Трибухівської сільської ради №636 від 04 листопада 2021 року та наказом начальника управління капітального будівництва ТОДА №281-од від 12.11.2021 року (рішення додаються) із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». А також виходячи із виділеного фінансування згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2021 р. № 1311-р розподіл у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери, (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1021-2021-%D1%80#n11).
Зазначаю, що відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://oda.te.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupilvi.
На підтвердження інформації щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 23 надання грошової застави на забезпечення виконання договору про закупівлю, надаємо Договір забезпечення (застави) №400 від 14.12.2021р. та платіжне доручення №467 від 14.12.2021 року про зарахування суми забезпечення за договором.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до положень частини 8 статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо аргументовані заперечення щодо висновку про результати проведення моніторингу від 11.02.2022 року: Щодо вимог частини 18 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги кожного критерію» тендерної документації тобто дана частина передбачає: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (із урахуванням ПДВ) тендерної пропозиції. Також встановлено вимогу, а саме: Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають відповідно до ціни тендерної пропозиції наступні документи: - договірну ціну; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок кошторисного прибутку. На виконання даної вимоги учасником ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції було надано а саме: Договірну ціну складену у цінах станом на 26.11.2021 року (Файл 12. Договірна ціна.pdf) у відомостях якої містяться також розрахунок адміністративних витрат та коштористного прибутку. Всього договірна ціна складає 113 896 938,00 гривень, що відповідає ціні погодженій у формі тендерної пропозиції Додатку 4 до тендерної документації (файл 1. Форма Тендерна пропозиція.pdf), а також учасником шляхом заповнення полів у електронній системі закупівель теж зазначена дана первинна цінова пропозиція у сумі 113 896 938,00 гривень, що відповідає договірній ціні та ціні зазначеній у формі пропозиції. Тобто учасником надано відповідну інформацію на підтвердження цінового критерію (первинної цінової пропозиції) та підтверджує вимогу частини 18 тендерної документації. Також учасником надано Локальні кошториси (Файли 12. Локальн.коштор.-1.1.pdf; 12. Локальн.коштор.-1.2.pdf; 12. Локальн.коштор.-2.1.pdf; 12. Локальн.коштор.-2.2.pdf; 12. Локальн.коштор.-2.3.pdf;), які передбачені вимогою та містять відомості щодо робіт та витрат учасника на основі яких формується договірна ціна. Щодо відсутності сторінок у локальних кошторисах № 02-01-02 на будівельні роботи на загальнобудівельні роботи та локальному кошторисі № 02-01-010 на будівельні роботи на електромонтажні роботи та електроосвітлення – ЕП.ЕО; інформацію про включення даних робіт можна побачити у підсумкових відомостях ресурсів, які теж учасником надані на підтвердження вимог (файл. 12. Підсумк.відом.ресурс-1.pdf; 12. Підсумк.відом.ресурс-2.pdf; 12. Підсумк.відом.ресурс-3.pdf), а також учасником надано (файл. 12. Розр.загальновир.витрат-1.pdf; 12. Розр.загальновир.витрат-2.pdf; 12. Розр.загальновир.витрат-3.pdf; 12. Розр.загальновир.витрат-4.pdf;), які містять розрахунки загальновиробничих витрат локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-02 на загальнобудівельні роботи та локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-010 на електромонтажні роботи та електроосвітлення – ЕП.ЕО з даних підсумкових відомостей ресурсів та розрахунків загальновиробничих витрат видно що учасником ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" враховано усі роботи та витрати, які передбачаються технічним завданням Додатком 2 до тендерної документації також учасником надано лист гарантію вих. №1269 від 25.11.2021 року (файл. 8. Лист гарантія підтвердж. тех.як.кільк.характ.pdf), яким підтверджує виконання робіт по предмету закупівлі відповідно до вимог технічної специфікації, технічних та якісних характеристик. Тому у Замовника не було підстави відхиляти тендерну пропозицію учасника по причині невідповідності технічній специфікації оскільки вимоги частини 18 тендерної документації не містять таких підстав, а також учасником надано достатні підтверндження вимог даної частини. Також слід зазначити що тендерна пропозиція учасника за результатами аукціону визначена, як найбільш економічно вигідна та така що відповідає вимогам тендерної документації, у результаті чого з учасником укладено договір №403 від 14.12.2021 року на виконання робіт ціна якого відповідає ціні первинної пропозиції тобто 113 896 938,00 гривень також слід зазначити, що договірна ціна, яка є невід’ємним додатком до договору складена учасником при укладанні договору відповідає договірній ціні наданій у складі тендерної пропозиції також учасником надано усі сторінки локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, адміністративних та очікуваного прибутку, які містять повний перелік робіт та передбачені технічним завданням. Отже виходячи з зазначеного вважаємо учасник ТОВ «КРАЇНА БУДСЕРВІС» підтвердив вимоги частини 18 тендерної документації чітко визначивши свою цінову пропозицію та надав документи які вимагались у даній частині, щодо відсутності сторінок це є формальність оскільки включення витрат та робіт які зазначені на відсутніх сторінках можна побачити з інших документів наданих учасником (підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат), а також зазначаємо, що дана частина не пердбачає умов відхилення учасника з підстав невідповідності технічній специфікації. Окрім того зазначаємо, що ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ невірно визначено шлях усунення виявленого порушення із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору оскільки відповідно до частини 1 статті 43 Закону «Про публічні закупівлі» визначено виключні випадки визнання договору про закупівлю нікчемним.
2022-02-18 18:09:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді |
Дата публікації: | 01 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 500/2246/22 |
Дата відкриття провадження: | 03 червня 2022 |
Документи:
01 червня 2022 15:25
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" |
113 896 938,00
UAH з ПДВ
|
113 896 938,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАБАРИТ КЛ" |
114 860 296,00
UAH з ПДВ
|
114 860 296,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" #42141004 |
Переможець |
113 896 938,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:37
|
Додаткова угода № 3 до договору № 403.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2022 16:26
|
Протокол УО.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2022 16:21
|
Додаткова угода №2 до дог №403.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2022 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2022 13:22
|
Додаткова угода №2 до дог №403.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2022 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 17:31
|
Додаткова угода №1 до дог №403.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 11:29
|
Договір №403.pdf | укладений |
16 грудня 2021 11:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1.1 Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Пункту 15.1.3. розділу 15 "Додатки до договору" план фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції: |
Номер договору про закупівлю: | Договір №403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В преамбулі та в тексті Договору управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, а також в додатках до нього змінити на Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації Розділ 16 "Юридичні адреси сторін" доповнити розрахунковим рахунком Підрядника Пункт 3.1.1 розділу 3 "Ціна договору" викласти в новій редакції Додатка до договору (Додаток 2) та (Додаток 3) викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В преамбулі та в тексті Договору управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, а також в додатках до нього змінити на Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації Розділ 16 "Юридичні адреси сторін" доповнити розрахунковим рахунком Підрядника Пункт 3.1.1 розділу 3 "Ціна договору" викласти в новій редакції Додатка до договору (Додаток 2) та (Додаток 3) викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України та прийняттям указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 року „Про ведення воєнного стану в Україні” зі змінами і доповненнями та з врахуванням листа Торгово-Промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, який підтверджує об’єктивні обставини непереборної сили, що виникли поза волею Сторін, враховуючи вище зазначене, та керуючись Розділом 10 „Форс- мажор”, сторони домовились про наступне: пункт 13.1. розділу 13 „Строк дії договору” викласти в новій редакції: „13.1. Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами зобов’язань за даним договором”. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |