Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Чумак Світлана Василівна 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2021 14:02 |
Очікувана вартість: | 2 126 439,14 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 632,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5% від вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок р/р UA 878201720355149011000028667 МФО 820172 ДКСУ, м. Київ, код ЄДРПОУ 34849106, одержувач Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. 6.2. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави повернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 2 ст. 27 Закону. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням підлягають перерахуванню у відповідний бюджет. 6.3. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення договору повинен відповідати строку дії договору. В разі продовження строку дії договору, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. 6.4. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. 6.5. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банка-гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення виконання договору про закупівлю. Ненадання банківської гарантії на виконання договору про закупівлю до його підписання буде розцінене як відмову від підписання договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника та не компенсуються замовником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов зазначених у тендерній документації та проекті договору. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21100. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 16:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 16:08 |
містобудівні умови та обмеження.pdf | |
12 листопада 2021 16:08 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).rtf | |
12 листопада 2021 16:08 |
Додаток 1 (проект договору).docx | |
12 листопада 2021 16:07 |
ТД.docx |
12 листопада 2021 16:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
12 листопада 2021 16:08 |
містобудівні умови та обмеження.pdf
|
||
12 листопада 2021 16:08 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).rtf
|
||
12 листопада 2021 16:08 |
Додаток 1 (проект договору).docx
|
||
12 листопада 2021 16:07 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-05-000050 ● 635cdc3b0e974445bc2518331c399989
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 22:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
від 05.04.2022 № 95
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г.В. від 04.04.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2022 № 95
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
14 UA-2021-11-12-014790-a 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-04-28 12:51:11
Звернення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до органів державного фіскального контролю за роз’ясненнями змісту висновку про результати моніторингу закупівлі
Начальнику
відділу контролю
у сфері закупівель
державної аудиторської
служби України
північно-східного офісу
держаудитслужби
КОСІНОВУ Станіславу
Звернення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до органів державного фіскального контролю за роз’ясненнями змісту висновку про результати моніторингу закупівлі «Розробка проектно-кошторисної документації по об`єкту: "Реконструкція дороги та тротуару по вул. 600-річчя (від вул.Хмельницьке шосе до вул. А.Первозванного) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 25.04.2022 року.
Відповідно до наказу від 05.04.2022 № 95 Державної аудиторської служби України Північно-східного офісу Держаудитслужби м. Харків «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Розробка проектно-кошторисної документації по об`єкту: "Реконструкція дороги та тротуару по вул. 600-річчя (від вул. Хмельницьке шосе до вул. А. Первозванного) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2021-11-12-014790-a від 12.11.2021.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2022-04-05-000050 від 25.04.2022. Керуючись вимогами абзацу 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці звертається до органу державного фіскального контролю за роз’ясненнями змісту висновку та наших зобов’язань, визначених у висновку.
У констатуючій частині оприлюдненого висновку Державної аудиторської служби України зазначено: Порушено пункт 19 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону зазначає «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Так в тендерній документації на виконання даної вимоги зазначено в п. 1.10 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції згідно переліку формальних помилок затвердженого наказом Уповноваженим органом № 710 від 15.04.2020 року» що повністю виконує вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та інших підзаконних актів до складу органів Державної аудиторської служби України належать Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи: Північний офіс Держаудитслужби (м. Київ та Київська область, Вінницька, Житомирська, Черкаська, Чернігівська області); Північно-східний офіс Держаудитслужби (Харківська, Полтавська, Сумська, Луганська області); Південний офіс Держаудитслужби (Одеська, Миколаївська, Херсонська області, АР Крим); Західний офіс Держаудитслужби (Львівська, Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Рівенська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька області); Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Кіровоградська області).
Згідно Положення про органи Державної аудиторської служби міжрегіональні територіальні органи Держаудитслужби виконують покладені завдання та функції в межах своїх повноважень на відповідній території, крім функцій, зазначених в пунктах 10 (забезпечує участь представників Держаудитслужби в ревізійних комісіях господарських організацій, у яких корпоративні права держави перевищують 50 відсотків статутного капіталу); 12 (подає щомісяця Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України і Мінфіну звіти про узагальнені результати контролю за дотриманням бюджетного законодавства); 13 (здійснює управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління Держаудитслужби); 16 здійснює міжнародне співробітництво з питань, що належать до компетенції Держаудитслужби) про що зазначено на офіційному сайті: http://dkrs.kmu.gov.ua/kru/uk/publish/article/132924 .
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України щодо здійснення моніторингу закупівель» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Просимо надати роз’яснення щодо правомірності проведення моніторингу процедур публічних закупівель департаменту комунального господарства та благоустрою та зазначених у ньому порушень.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція дороги та тротуару по вул. 600-річчя (від вул.Хмельницьке шосе до вул. А.Первозванного) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 25.04.2022.
2022-05-02 12:29:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОЕКТНЕ БЮРО АРХІГАММА" |
2 063 970,38
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Міське комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» |
2 104 697,18
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОЕКТНЕ БЮРО АРХІГАММА" #42396764 |
Переможець |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2023 10:37
|
доп.угода №453 від 20.11.2023.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2022 09:45
|
додаткова угода №164 від 14.07.2022.pdf | зміни до договору |
18 липня 2022 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2022 13:48
|
доп. угода №86 від 31.03.2022.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2022 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 09:32
|
договір №376 від 14.12.2021.PDF | укладений |
15 грудня 2021 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №376 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №86 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №376 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №164 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №376 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №453 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |