Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км27+300-км32+174 Лубенського району Полтавської області» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
10 714 420,76 UAH
UA-2021-11-12-014707-a f7ec5cf1623641d1b1b9bccbf043aa75
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чичкань Владислав Миколайович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Чичкань Владислав Миколайович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» одержало відкориговану проектну документацію « Робочий проект № 06/18к » та експертний звіт ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА» від 04 вересня 2021 року № 0188/07/21-ЕК, щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км27+300-км32+174 Лубенського району Полтавської області» Коригування. Під час засідання встановлено, що очікувана вартість додаткових робіт становить 10 714 420,76 грн. з ПДВ. Між ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» та ВАТ «Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест» укладено договір підряду № 03-24/20-95 від 17.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км27+300-км32+174 Лубенського району Полтавської області», на загальну суму 76 500 000,00 грн. з ПДВ. Згідно листа ТОВ «СК АВТОСТРОЙ» № 1217а/3 від 14 вересня 2021 року щодо коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи Лубни на ділянці км 27+300-км 32+174 Лубенського району Полтавської області» закупівля додаткових робіт у ВАТ «Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест» забезпечить повноцінне та безперебійне виконання робіт по вказаному об’єкту. Додатковий об’єм робіт нерозривно пов'язаний із виконанням робіт по первинному проекту, тому доцільно залучити до виконання підрядника, який вже виконував роботи з ремонту вказаного об’єкту, що забезпечить повноцінне та безперебійне виконання робіт, надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінчені виконання робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Виконання робіт тим самим підрядником гарантуватиме сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації автомобільної дороги. Крім того, це дасть можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкту в цілому, після завершення будівництва.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 16:40
Оскарження наміру укласти договір: 23 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км27+300-км32+174 Лубенського району Полтавської області» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км27+300-км32+174, Лубенський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

12 листопада 2021 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 16:19
Лист.PDF
12 листопада 2021 16:02
Протокол.PDF
12 листопада 2021 16:02
Експертиза.pdf
12 листопада 2021 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 16:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 16:19
Лист.PDF
12 листопада 2021 16:02
Протокол.PDF
12 листопада 2021 16:02
Експертиза.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-11-000054 ● 9d185717530a4f64898f81ecfdc10e13
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.07.2022 № 136

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Галина ВАШЕКА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-11-12-014707-a 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-18 14:44:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км27+300-км32+174 Лубенського району Полтавської області» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-12-014707-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
3. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
4. Чи перераховано аванс переможцю торгів відкритому акціонерному товариству «Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест» відповідно до умов пункту 4.4 договору підряду від 26.11.2022 № 03-4/21-103 (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів відкритому акціонерному товариству «Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пункту 4.4 Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-21 14:55:37

Пояснення

Надано пояснення, інформацію окремим документом (завантажено).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надано аргументовані заперечення, висновок буде оскаржено до суду

2022-08-10 15:15:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення частини 4¹ Постанови № 710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 440/6927/22, від 22.08.2022р.
Дата публікації: 26 серпня 2022

Документи:

26 серпня 2022 15:37
Електронний підпис
26 серпня 2022 14:50
Ухвала.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Відкрите акціонерне товариство "Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест"
#2000274482
Переможець 10 714 420,76
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 16:40

Документи

12 листопада 2021 16:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 16:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Відкрите акціонерне товариство "Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест"
#2000274482
10 714 420,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 16:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 15:32
Брест 03-24_21-103.pdf укладений
27 січня 2023 15:32
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 16:35
ДУ_1_ Чорнухи_Лубни_27_32_КГ-.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 16:34
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 13:44
договір.PDF укладений
29 листопада 2021 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовились внести зміни до Додатку №2 (Календарний графік виконання робіт)» договору підряду №03-24/21-103 від 26.11.2021 на виконання додаткових робіт по об’єкту:«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км27+300-км32+174 Лубенського району Полтавської області» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/21-103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 414 901,02
UAH (в тому числі ПДВ 1 069 150,17 UAH)
Причини розірвання договору: У відповідності до умов пункту 8.3 Договору у разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж на 60 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У разі попередньої оплати Підрядник повертає Замовнику кошти протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору. Згідно із пунктом 18.5. Договору Замовник має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір, повідомивши про це Підрядника за 15 календарних днів.