Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Послуги документального та митно-брокерського супроводу майна (вантажів), що надходить на територію України як благодійна чи гуманітарна допомога для запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2; Послуги з перевезення майна (вантажів), отриманого як благодійна чи гуманітарна допомога для запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у тому числі послуги приймання вантажу, завантажувально-розвантажувальні роботи, послуги пакування вантажу, послуги додаткової обробки вантажу; Послуги відповідального зберігання майна (вантажів), отриманого як благодійна чи гуманітарна допомога для запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2)
Очікувана вартість
4 982 000,00 UAH
UA-2021-11-12-014681-a a6f21acd597049edafeb16aa83f9f20e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Олександр

380444824615 o.soroka@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41
Контактна особа: Сорока Олександр
380444824615
o.soroka@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 23 листопада 2021 12:56
Очікувана вартість: 4 982 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63520000-0: Послуги транспортних агентств


Спрощена закупівля проводиться на підставі частини 31 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Послуги, які є предметом закупівлі, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги документального та митно-брокерського супроводу майна (вантажів), що надходить на територію України як благодійна чи гуманітарна допомога для запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 63521000-7 — Послуги агентств вантажних перевезень
1 послуга
Послуги з перевезення майна (вантажів), отриманого як благодійна чи гуманітарна допомога для запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у тому числі послуги приймання вантажу, завантажувально-розвантажувальні роботи, послуги пакування вантажу, послуги додаткової обробки вантажу
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 63521000-7 — Послуги агентств вантажних перевезень
1 послуга
Послуги відповідального зберігання майна (вантажів), отриманого як благодійна чи гуманітарна допомога для запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 63521000-7 — Послуги агентств вантажних перевезень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2021 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 16:10
Оголошення_логістика_COVID_121121.docx
12 листопада 2021 16:02
Оголошення_логістика_COVID_121121.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМАСОФТ" 4 868 249,76
UAH з ПДВ
4 868 249,76
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація" 4 912 680,00
UAH з ПДВ
4 912 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2021 17:18
Електронний підпис
22 листопада 2021 17:17
Довіреність.pdf
22 листопада 2021 17:17
Лист ЦГЗ про Ліцензію 2020.pdf
22 листопада 2021 17:17
Акт 832 Договір 405 ЗФ.pdf
22 листопада 2021 17:17
Довідка з реквізитами.pdf
22 листопада 2021 17:17
Гарантійний лист.pdf
22 листопада 2021 17:17
Акт 1127 Договір 405 ЗФ.pdf
22 листопада 2021 17:17
Акт 1126 Договір 405 ЗФ.pdf
22 листопада 2021 17:17
Дод.4_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2021 20:49
Електронний підпис
22 листопада 2021 20:49
5.1 ліцензія імпорт.pdf
22 листопада 2021 20:49
Опис документів.pdf
22 листопада 2021 20:49
8.2.1 ДОВІДКА обладнання.pdf.p7s
22 листопада 2021 20:49
3 необхідні вимоги.pdf.p7s
22 листопада 2021 20:49
5 лист щодо ліцензій.pdf
22 листопада 2021 20:49
Опис документів.pdf.p7s
22 листопада 2021 20:49
8.2.3 сертифікат GDP.pdf
22 листопада 2021 20:49
5 лист щодо ліцензій.pdf.p7s
22 листопада 2021 20:49
10 згода з договором.pdf
22 листопада 2021 20:49
9 проєкт договору.pdf
22 листопада 2021 20:49
10 згода з договором.pdf.p7s
22 листопада 2021 20:49
7 ЦП.pdf
22 листопада 2021 20:49
2 Лист санкції.pdf
22 листопада 2021 20:49
8.2.2 документи склад.pdf
22 листопада 2021 20:49
8.2.1 ДОВІДКА обладнання.pdf
22 листопада 2021 20:49
8.1 аналогічні договори.pdf
22 листопада 2021 20:49
3 необхідні вимоги.pdf
22 листопада 2021 20:49
2 Лист санкції.pdf.p7s
22 листопада 2021 20:49
7 ЦП.pdf.p7s
22 листопада 2021 20:49
9 проєкт договору.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРМАСОФТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРМАСОФТ"
#30440702
Відхилено 4 868 249,76
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 14:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
Переможець 4 912 680,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 15:45

Документи

24 листопада 2021 14:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
4 912 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2022 16:22
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2022 09:10
ДУ_4 до договору 697.pdf зміни до договору
01 квітня 2022 18:59
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2022 11:53
ДУ 3 до Дог. 697_БЦ Фармація.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 11:50
ДУ 3 до Дог. 603_БЦ Фармація.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 11:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:34
ДУ 2 до Дог. 697_БЦ Фармація.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:28
ДУ 1 до Дог. 697_БЦ Фармація.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:26
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 15:50
Договір_697_від_021221_БЦ Фармація_логістика вакцини.pdf укладений
02 грудня 2021 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 651-654 Цивільного кодексу України, пунктами 12.5., 12.6., 12.9. Договору, Сторони дійшли до згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 697
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 631, 651-654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, п. 12.5., 12.6., 12.9. Договору, з метою недопущення переривання та/або припинення надання Виконавцем послуг, Сторони дійшли до згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому Договорі, у зв’язку з чим внести наступні до Договору
Номер договору про закупівлю: 697
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 12.5. та 12.9. Договору, Сторони дійшли до згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 697
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 651-654 Цивільного кодексу України, пунктами 12.5., 12.6., 12.9. Договору, Сторони дійшли до згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 697
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 327 885,60
UAH (в тому числі ПДВ 54 647,60 UAH)