Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проєктної документації стадії «проєкт» (коригування) та забезпечення проходження комплексної експертизи проєктної документації» по об’єкту: «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі»
Очікувана вартість
16 900 000,00 UAH
UA-2021-11-12-013153-a ● 921c0aaafe774fff8c03c5c10bd1eaa7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) |
Контактна особа: |
Руслан ХОРДИКОВ +380442570231 fininpro.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 14:32 |
Очікувана вартість: | 16 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 84 500,00 грн. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA 258201720355329001000078159 – Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити суму РІВНУ 84 500,00 грн. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше 84 500,00 грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Розмір забезпечення тендерної пропозиції для банків-нерезидентів складає грошову суму у доларах США, що еквівалентна сумі гарантії, яка вказана Замовником у тендерній документації за курсом НБУ на день видачі гарантії. Валюта сплати за гарантією має бути такою самою, як і валюта, в якій визначено суму гарантії (гривня або долар США). Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника; - лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в частині шостій статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 84500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотків) від вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA 258201720355329001000078159 – Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. У разі не отримання Замовником забезпечення виконання Договору про закупівлю до кінцевої дати укладення Договору, Договір вважається не укладеним з вини учасника переможця та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 4 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проєктної документації стадії «проєкт» (коригування) та забезпечення проходження комплексної експертизи проєктної документації» по об’єкту: «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 09:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 22:57 |
Протокол №194-1 Перелік змін.docx | |
12 листопада 2021 22:57 |
ТД №194 зі змінами.docx |
15 листопада 2021 09:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2021 22:57 |
Протокол №194-1 Перелік змін.docx
|
|||
12 листопада 2021 22:57 |
ТД №194 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 18 листопада 2021 11:10
Дата відповіді: 22 листопада 2021 10:56
Чи можливо в якості аналогічного договору надати один договір, який включає в себе всі види робіт, зазначені в п. 2 Додатку 2: (*… договори на виготовлення або розроблення проектної документації на будівництво або реконструкцію світлосигнальної системи аеропорту (аеродрому) з класом наслідків СС2 або СС3 (не менше одного), виготовлення або розроблення проектної документації на будівництво або реконструкцію радіотехнічних аеронавігаційних систем посадки аеропорту (аеродрому) ILS та/або радіотехнічних аеронавігаційних систем контролю за повітряним рухом (ППЦ – приймально-передавальний центр, ТРЛК – трасовий радіолокаційний комплекс, та інших аналогічних систем) з класом наслідків СС2 або СС3 (не менше одного), виготовлення або розроблення проектної документації на будівництво, або реконструкцію, або капітальний ремонт злітно-посадкової смуги або автомобільної дороги державного значення з класом наслідків СС3 (не менше одного)…..). Чи це мають бути три різні окремі договори-аналоги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
Відповідно до п. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючи складність об’єкту: «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі» та беручи до уваги його соціальне значення, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі 3 аналогічні договори для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Замовник вважає їх мінімально необхідними для підтвердження відповідності.».
Відповідно до п. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючи складність об’єкту: «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі» та беручи до уваги його соціальне значення, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі 3 аналогічні договори для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Замовник вважає їх мінімально необхідними для підтвердження відповідності.».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-12-013153-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ", Код ЄДРПОУ:14307759
Дата подання: 18 листопада 2021 14:32
Термін виконання аналогічного договору
В тендерній документації виявлено порушення чинного законодавства, основоположних принципів здійснення закупівель, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників і максимальної економії та ефективності, які позбавляють підприємство можливості взяти участь у закупівлі. У Додатку 2 тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону», пункт 2: Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є вимога – «*Аналогічними договорами за предметом закупівлі є укладені та повністю виконані (в ролі генерального виконавця) договори на виготовлення або розроблення проектної документації на будівництво або реконструкцію світлосигнальної системи аеропорту (аеродрому) з класом наслідків СС2 або СС3 (не менше одного), виготовлення або розроблення проектної документації на будівництво або реконструкцію радіотехнічних аеронавігаційних систем посадки аеропорту (аеродрому) ILS та/або радіотехнічних аеронавігаційних систем контролю за повітряним рухом (ППЦ – приймально-передавальний центр, ТРЛК – трасовий радіолокаційний комплекс, та інших аналогічних систем) з класом наслідків СС2 або СС3 (не менше одного), виготовлення або розроблення проектної документації на будівництво, або реконструкцію, або капітальний ремонт злітно-посадкової смуги або автомобільної дороги державного значення з класом наслідків СС3 (не менше одного) за період 2018 – 2021 років» Ця вимога є дискримінаційною, тому що законом не передбачено встановлення обмежень, зокрема шляхом визначення обсягів виконаних робіт за певний період. Замовник неправомірно звузив коло потенційних учасників, обмеживши їх часовими межами менш ніж 4 роки. Наприклад: за останні 5 років вимоги державної нормативної документації та ІКАО не зазнали суттєвих змін, зокрема в частинах забезпечення механічного опору та стійкості (міцності), електро- , вибухо- , пожежобезпечності, енергоефективності об'єкта та вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. То чим відрізняються, виконані належним чином проєктні роботи 2016-2017рр., від аналогічних робіт 2018-2021рр.? До того ж ситуація з виконання проектних робіт з початку 2020р. було ускладнено у зв’язку з виникненням пандемії COVID-19. З урахуванням вищевикладеного, пропонуємо збільшити термін виконання аналогічного договору та внести певні зміни до тексту тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2021 10:54
«Шановний учаснику!
Зміни до Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV (зміни набули чинності 01.12.2019), Закону України «Про будівельні норми» вiд 11.05.2009 №1704-VI (найголовнішими змінами є те, що введені параметричний, розпорядчий та цільовий методи нормування у будівництві. Зміни набули чинності 19.10.2019), Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI (зміни набули чинності 01.12.2019), прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 17.10.2019 № 199-IX, інші зміни в нормативно-правових актах та реформа будівельної галузі, яка відбувається протягом останніх двох років вплинули на вимоги щодо розроблення проєктної документації та проходження експертизи проєктної документації, що є предметом даної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником прийнято рішення стосовно термінів виконання аналогічних договорів.»
Зміни до Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV (зміни набули чинності 01.12.2019), Закону України «Про будівельні норми» вiд 11.05.2009 №1704-VI (найголовнішими змінами є те, що введені параметричний, розпорядчий та цільовий методи нормування у будівництві. Зміни набули чинності 19.10.2019), Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI (зміни набули чинності 01.12.2019), прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 17.10.2019 № 199-IX, інші зміни в нормативно-правових актах та реформа будівельної галузі, яка відбувається протягом останніх двох років вплинули на вимоги щодо розроблення проєктної документації та проходження експертизи проєктної документації, що є предметом даної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником прийнято рішення стосовно термінів виконання аналогічних договорів.»
Номер вимоги: UA-2021-11-12-013153-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ", Код ЄДРПОУ:14307759
Дата подання: 18 листопада 2021 16:06
Працівники відповідної кваліфікації
Шановний Замовник, відповідно до п. 1 додатку № 2 Тендерної документації Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання, сертифікованих на виконання відповідних робіт в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме: провідний інженер-проектувальник доріг – 1 особа; інженер-проектувальник доріг – 3 особи; інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості – 2 особи; інженер-проектувальник забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму – 1 особа; інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища – 1 особа; інженер-проектувальник в частині кошторисної документації – 2 особи; провідний інженер-консультант (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та має сертифікат понад 30 місяців - 2 особи (тобто мінімум 12 осіб).
Законодавство передбачає можливість Замовника встановити кваліфікаційний критерій відносно наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід, однак не передбачає встановлення конкретної кількості та категорій працівників по кожній окремій спеціальності.
Замовник необґрунтовано встановив вимоги щодо кількості та конкретного переліку посад/ спеціальностей. При цьому не довів необхідність встановлення наведених вище умов Тендерної документації саме у наведеній редакції.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають як мінімум 12 осіб працівників з відповідними категоріями, з яких 2 - провідні інженери-консультанти (будівництво) сертифіковані згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та мають сертифікат понад 30 місяців, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання та не мають відношення безпосередньо до розробки проєктної документації.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 3 статті 5 цього закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а ч. 4 статті 22 передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначене підтверджується практикою розгляду аналогічних скарг Колегією Антимонопольного комітету України (№ 3961-р/пк-пз по закупівлі UA-2019-02-12-002449-b, № 10889-р/пк-пз по закупівлі UA-2019-07-10-003224-b, № 826/7949/15, 826/5801/17, 826/12151/17 тощо).
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ДП «Південдіпрондіавіапром», пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо виправити вище наведені невідповідності шляхом виключення відповідних вимог з п. 1 додатку № 2 Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Законодавство передбачає можливість Замовника встановити кваліфікаційний критерій відносно наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід, однак не передбачає встановлення конкретної кількості та категорій працівників по кожній окремій спеціальності.
Замовник необґрунтовано встановив вимоги щодо кількості та конкретного переліку посад/ спеціальностей. При цьому не довів необхідність встановлення наведених вище умов Тендерної документації саме у наведеній редакції.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають як мінімум 12 осіб працівників з відповідними категоріями, з яких 2 - провідні інженери-консультанти (будівництво) сертифіковані згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та мають сертифікат понад 30 місяців, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання та не мають відношення безпосередньо до розробки проєктної документації.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 3 статті 5 цього закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а ч. 4 статті 22 передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначене підтверджується практикою розгляду аналогічних скарг Колегією Антимонопольного комітету України (№ 3961-р/пк-пз по закупівлі UA-2019-02-12-002449-b, № 10889-р/пк-пз по закупівлі UA-2019-07-10-003224-b, № 826/7949/15, 826/5801/17, 826/12151/17 тощо).
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ДП «Південдіпрондіавіапром», пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо виправити вище наведені невідповідності шляхом виключення відповідних вимог з п. 1 додатку № 2 Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2021 10:50
«Шановний учаснику!
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Додатково зазначаємо, Замовником не встановлено обмежень щодо виду трудових відносин між учасником та працівниками, допускається залучення як штатних працівників, так і за цивільно-правовими угодами.».
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Додатково зазначаємо, Замовником не встановлено обмежень щодо виду трудових відносин між учасником та працівниками, допускається залучення як штатних працівників, так і за цивільно-правовими угодами.».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "АЕРОДОРПРОЕКТ" |
16 420 000,00
UAH з ПДВ
|
16 251 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
16 899 500,00
UAH з ПДВ
|
16 335 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "АЕРОДОРПРОЕКТ" #44428237 |
Переможець |
16 251 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 10:54
|
ДУ №5 до ДН-43-01-22.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:31
|
ДУ №4 до ДН-43-01-22.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:36
|
ДУ №3 до ДН-43-01-22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:33
|
ДУ №2 до ДН-43-01-22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 16:22
|
ДУ №1 до ДН-43-01-22.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 16:12
|
Протокол №194-3 Продовження терміну на 60 днів підписання договору.pdf | укладений |
24 січня 2022 16:11
|
ДН-43-01-22 від 21.01.22 Консорціум АЕРОДОРПРОЕКТ.pdf | укладений |
24 січня 2022 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в Додаток №1, Додаток №2, Додаток №4 |
Номер договору про закупівлю: | ДН-43/01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 до Договору №ДН-43/01/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-43/01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 до ДН-43-01-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-43/01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №3 до ДН-43-01-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-43/01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 до договору від 21.01.2022 року № 43/01/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-43/01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №5 до ДН-43-01-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |