Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Віктор Шітив +380443096681, +380443096911 shitiv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2021 14:13 |
Очікувана вартість: | 66 265 870,49 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 662 658,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | "Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронні довірчі послуги». Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (Із змінами, внесеними згідно з Постановами Національного банку). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок). Більш детальна інформація зазначена в ч. 2 та 3 р. 3 тендерної документації." |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 331329 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | "Замовник (Бенефіціар) вимагає від учасника-переможця (Принципал) надання ним до укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно бути дійсним з дня укладання договору та перевищувати термін дії договору не менше ніж на 1 (один) місяць. Більш детальна інформація зазначена в ч. 6 р. 6 тендерної документації." |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Усі видатки Замовника за цим Договором здійснюються виключно за рахунок бюджетних коштів, передбачених у Законі України від 15.12.2020 № 1082-ІХ «Про Державний бюджет України на 2021 рік» за бюджетною програмою КПКВК 3101270 «Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізація залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень» та згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 447 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті України для оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізації залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень» (зі змінами). Замовник може здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу Робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду, - на строк не більш як на три місяці, за умов зазначених в п. 2.7.1, п. 2.7.2, п 2.7.3 Договору. Погашення авансу здійснюється шляхом зарахування 30 відсотків вартості виконаних та прийнятих Замовником Робіт на підставі актів приймання-передачі виконанних робіт, підписаних уповноваженними представними сторін. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту приймання-передачі виконаних робіт, після отримання Замовником бюджетних призначень відповідно до ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту підписання актів приймання-передачі виконаних Робіт. | Аванс | 20 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Усі видатки Замовника за цим Договором здійснюються виключно за рахунок бюджетних коштів, передбачених у Законі України від 15.12.2020 № 1082-ІХ «Про Державний бюджет України на 2021 рік» за бюджетною програмою КПКВК 3101270 «Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізація залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень» та згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 447 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті України для оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізації залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень» (зі змінами). Замовник може здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу Робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду, - на строк не більш як на три місяці, за умов зазначених в п. 2.7.1, п. 2.7.2, п 2.7.3 Договору. Погашення авансу здійснюється шляхом зарахування 30 відсотків вартості виконаних та прийнятих Замовником Робіт на підставі актів приймання-передачі виконанних робіт, підписаних уповноваженними представними сторін. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту приймання-передачі виконаних робіт, після отримання Замовником бюджетних призначень відповідно до ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту підписання актів приймання-передачі виконаних Робіт. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 16:38 |
Повідомлення про внесення змін до ТД .pdf | |
25 листопада 2021 16:38 |
Т.Д. Розробка проектно-кошторис. Київ Сіті платформи.doc |
25 листопада 2021 16:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2021 16:38 |
Повідомлення про внесення змін до ТД .pdf
|
|||
25 листопада 2021 16:38 |
Т.Д. Розробка проектно-кошторис. Київ Сіті платформи.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Розділ 2 Додатку 2 Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям до ТД
«Учасник повинен мати у штаті фахівців, сертифікованих за класом наслідків СС3 у кількості не менше 13: архітектор – не менше 3 осіб; провідний інженер-проектувальник у частині забезпечення механічного опору та стійкості – не менше 3 осіб; провідний інженер-проектувальник у частині кошторисної документації, не менше – 2 осіб»
Таким чином, кількість осіб, яку вимагає Замовник, є неправомірною та дискримінаційною, оскільки не відповідає Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 45 від16.05.2011 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів»
п. 1 Проектувальник - юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності), або фізична особа, яка згідно з законодавством має такий кваліфікаційний сертифікат (далі - сертифікований виконавець).
п. 12 Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації.
2) Вимагаємо від Замовника прибрати необґрунтовані вимоги до наявності фахівців, сертифікованих за класом наслідків СС3 (пп. 2.1, 2.2 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям…» до ТД): головний архітектор, архітектор.
Категорії сертифіката «Архітектор» не існує, зокрема, відповідно до Постанови № 681 КМУ від 23 червня 2021 р. (Додаток 4 «Порядок ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва»). Роботи, пов’язані із створенням об’єкта архітектури спроможність виконання яких визначено сертифікатом «Архітектурно об’ємне проектування», можуть виконуватися фахівцем незалежно від класу наслідків.
Звертаємо увагу на те, що Замовник вимагає сертифікат «Архітектурне об’ємне ПЛАНУВАННЯ», але сертифікат називається «Архітектурне об’ємне ПРОЕКТУВАННЯ»
3) Вимагаємо від Замовника прибрати необґрунтовані вимоги до наявності фахівців, сертифікованих за класом наслідків СС3 (п. 2.2 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям…» до ТД) «Провідний інженер-проектувальник у частині кошторисної документації».
Згідно з даними Реєстру атестованих осіб Порталу Єдиної державної системі у сфері будівництва сертифікатів інженери-проектувальники у частині кошторисної документації з категорією на теперішній час відсутні.
На підставі Зміни № 8 до Розділу 1 Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» ДОВІДНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕРИСТИК КАТЕГОРІЙ ПРОФЕСІЙ вимога щодо розділення за класом відповідальності не поширюється на вказану спеціалізацію.
Відповідно до Постанови № 681 КМУ від 23 червня 2021 р. (Додаток 4 «Порядок ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва») інженер-проектувальник у частині кошторисної документації будь-якої категорії виконує роботи незалежно від класу наслідків.
Висновок:
Як учасник, який має досвід робіт за даним напрямком та сертифікованих спеціалістів у кількості не менше одного сертифікату для кожного напрямку проектування, ми спроможні виконати дані роботи, але Замовник безпідставно звузив коло учасників, вимагаючи необґрунтовану кількість (два чи більше сертифікати) за кожним напрямком проектування та наявність неіснуючих сертифікатів, тим самим дискримінувавши нас як учасника та порушивши ст. 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі». ТД містить вимоги, що дискримінує інших учасників, обмежує конкуренцію та звужує коло потенційних учасників спроможних виконати зазначені роботи.
Вимагаємо від Замовника у Додатку 1 «Завдання на проектування» п.11 «Вихідні дані» доповнити необхідними для виконання розрахунків та розробки схем пасажиропотоків наступними даними:
- Замовник надає генпроєктувальнику вихідні дані по пасажиропотіку по кожній платформі;
- Замовник надає генпроєктувальнику вихідні дані по обсягу руху поїздів.
Встановлений в календарному плані строк до 31.12.2021 є дуже стислим та таким що не відповідає дійсності, тому що строк проведення експертизи визначен п.14 Постанови КМУ №560 від 11.05.2011, та для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3), не повинен перевищувати 30 днів, після подання на експертизу, а враховуючи Закону України «Про публічні закупівлі» періоду проведення тендерної процедури та строки на підписання договору, часу на розробку ТЕО та проходження експертизи не залишається.
Враховуючи вище зазначене вимагаємо внесення змін у тендерну документацію з виділенням окремого пункту з урахуванням часу на затвердження стадії ТЕО «Виконання експертизи стадії ТЕО» у Додатку 3 «Календарний план виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації «Реконструкція пасажирських залізничних платформ та об’єктів для обслуговування пасажирів в рамках реалізації «Kyiv City Eхpress»».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-13-000022 ● 4751428261234253bcf1833714177ac0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 08:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 № 7
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2021 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-11-12-012884-a 12.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-20 10:42:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція пасажирських залізничних платформ та об’єктів для обслуговування пасажирів в рамках реалізації «Kyiv City Eхpress» у м. Київ та Київської області», замовником яких є Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-12-012884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-24 17:18:03
Відповідь на запит UA-2021-11-12-012884-a
Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті України для оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізації залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень, затвердженого постановою КМУ від 28 квітня 2021р. № 447 здійснюється реалізація проєкту «Реконструкція капітальний ремонт) об’єктів інфраструктури залізничного транспорту з організацією регулярного пасажирського залізничного сполучення «Kyiv City Eхpress» (м. Київ та Київської області), переліку проєктів розвитку залізничної структури затвердженого наказом МІУ від 25.06.2021 № 339 п.5, зазначені проєкти, до яких здійснюються проєктно-вишукувальні роботи та паспорту бюджетної програми.
Враховуючи вищевикладене було виготовлено завдання на розробку проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція пасажирських платформ та об’єктів для обслуговування пасажирів в рамках реалізації «Kyiv City Eхpress» (м. Київ та Київської області).
Згідно направлених листів на проєктно-вишукувальні організації, отримано комерційні пропозиції від чотирьох організацій, на основі яких проведено моніторинг виконання робіт та визначено їх очікувану вартість.
Характеристики предмету закупівлі здійснено на підставі завдання на проєктування та згідно положень ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво», ДБН В.2.3-19:2018 «Споруди транспорту. Залізничні колії», ГБН В.2.-37472062-2:2013 «Службово-технічні будівлі і споруди станційно-вокзальних комплексів та зупиночних пунктів залізничного транспорту», ДБН В.2.2-17:2006, ДСТУ Б 21542:2013.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби від 27.01.2022 р. за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-11-12-012884-a «Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція пасажирських залізничних платформ та об’єктів для обслуговування пасажирів в рамках реалізації «Kyiv City Eхpress» у м. Київ та Київської області», ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, замовника зобов’язано скасувати попереднє рішення та повторно розглянути тендерну пропозицію або відмінити торги відповідно до частини першої статті 32 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. На виконання зазначеного висновку повідомляємо наступне. Протоколом № 396 від 25.01.2022 р. (скан-копія додається) процедуру закупівлі було відмінено у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: згідно листа ініціатора закупівлі служби приміських пасажирських перевезень від 24.01.2022 р. № НРП-03/203 (скан-копія додається), договір по закупівлі не було укладено у встановлені Законом терміни. Зазначений протокол скасування процедури закупівлі оприлюднено 25.01.2022 р., період оскарження скасування – до 05.02.2022, 00:00. Додатки: вищезазначене на 2 арк.
2022-01-28 11:25:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» |
49 450 000,00
UAH
|
49 450 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "П.С.БІЛДІНГ" |
63 000 000,00
UAH
|
62 337 341,30
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Ремтехналадка |
64 265 000,00
UAH
|
62 999 990,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УРБАН ПРОЕКТ" |
66 000 000,00
UAH
|
66 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» #36818766 |
Відхилено |
49 450 000,00
UAH
|
22 грудня 2021 15:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2021 16:44
|
ТОВ "П.С.БІЛДІНГ" #43368429 |
Відхилено |
62 337 341,30
UAH
|
31 грудня 2021 11:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2021 10:59
|
ТОВ Ремтехналадка #25155206 |
Переможець |
62 999 990,00
UAH
|
31 грудня 2021 11:51
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 08:55 |
Кінець періоду оскарження: | 05 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 25 січня 2022 08:55 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно листа ініціатора закупівлі служби приміських пасажирських перевезень від 24.01.2022 р. № НРП-03/203, договір по закупівлі не було укладено у встановлені Законом терміни. |
25 січня 2022 08:55
|
Електронний підпис |
25 січня 2022 08:49
|
Протокол щодо відміни торгів.pdf |