Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи відеонагляду з системою контролю та управління доступом території Студміста Київського національного університету імені Тараса Шевченка (17 точок проходу) за адресою: м. Київ, вул. Ломоносова, 59. Капітальний ремонт.
Очікувана вартість
1 458 858,00 UAH
UA-2021-11-12-011982-a afbbf5a959f2467e9b4ae488530c333e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роксолана Жолобчук

+380442393235 viddil_dogovoriv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: Роксолана Жолобчук
+380442393235
viddil_dogovoriv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2021 01:00
Очікувана вартість: 1 458 858,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 294,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Встановлення системи відеонагляду з системою контролю та управління доступом території Студміста Київського національного університету імені Тараса Шевченка (17 точок проходу) за адресою: м. Київ, вул. Ломоносова, 59. Капітальний ремонт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2021
ДК 021:2015: 45312200-9 — Встановлення систем охоронної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата здійснюється за фактично виконані роботи на підставі актів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2021 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 14:46
капітальний ремонт 2021 тендер 2021.doc
12 листопада 2021 14:46
ДОКУМЕНТАЦІЯ кап.ремонт нова редакція.doc
12 листопада 2021 14:46
Оголошення закупівля кап.ремонт.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС" 1 458 336,00
UAH з ПДВ
1 458 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2021 17:39
Електронний підпис
23 листопада 2021 17:38
Кошторис.PDF
23 листопада 2021 17:38
Кошторис + КЕП.PDF (5).rar
23 листопада 2021 17:37
6 Тех. вимоги.PDF
23 листопада 2021 17:37
9 Довідка щодо офшорних зон.PDF
23 листопада 2021 17:37
2 Довідка уповнов. особа.PDF
23 листопада 2021 17:37
24 Гар. лист щодо гар. строку.PDF
23 листопада 2021 17:37
12 Довідка щодо АВК.PDF
23 листопада 2021 17:37
19 Проект договору.PDF
23 листопада 2021 17:37
21 Довідка субпідряд.PDF
23 листопада 2021 17:37
Договір оренди Рено.rar
23 листопада 2021 17:37
Договір оренди Ланос.rar
23 листопада 2021 17:37
13 Довідка працівники.PDF
23 листопада 2021 17:37
22 Довідка аналог. досвід.PDF
23 листопада 2021 17:37
Договір оренди склад (2021).PDF
23 листопада 2021 17:37
Договір оренди офіс (2021).PDF
23 листопада 2021 17:37
20 Довідка субпідряд 20%.PDF
23 листопада 2021 17:37
Сертифікати.PDF
23 листопада 2021 17:37
17 Лист-згода персон. дані.PDF
23 листопада 2021 17:37
10 Довідка мат-тех. база.PDF
23 листопада 2021 17:37
Акт обстеження.PDF
23 листопада 2021 17:36
Охорона праці.rar
23 листопада 2021 17:36
НПАОП 0.00-7.11-12.rar
23 листопада 2021 17:36
Пож. безпека.rar
23 листопада 2021 17:36
НПАОП 45.2-7.02-12.rar
23 листопада 2021 17:36
НПАОП 0.00-1.15-07.rar
23 листопада 2021 17:36
Психофізиолог. експертиза.rar
23 листопада 2021 17:36
НПАОП 0.00-1.71-13.rar
23 листопада 2021 17:36
Допуск електрика.rar
23 листопада 2021 17:36
НПАОП 28.52-1.31-13.rar
23 листопада 2021 17:35
Навчання.rar
23 листопада 2021 17:35
Гарантійний лист (ДСС).pdf
23 листопада 2021 17:35
Випробування.rar
23 листопада 2021 17:34
Аналог. договір БМК-1011.PDF
23 листопада 2021 17:34
Лист-відгук Дог. БМК-1011.PDF
23 листопада 2021 17:34
1 Цінова пропозиція.PDF
23 листопада 2021 17:34
Витяг ПДВ (2021р.).PDF
23 листопада 2021 17:34
Договір на АВК-5.PDF
23 листопада 2021 17:34
СТАТУТ БМК.PDF
23 листопада 2021 17:34
Рішення учасника _ 6.pdf
23 листопада 2021 17:34
Довідки з банку (16.11.21).pdf
23 листопада 2021 17:34
ОПИС 1.PDF
23 листопада 2021 17:34
Декларація мат-тех. бази 2020.PDF
23 листопада 2021 17:34
Витяг з ЄРДР (12.11.2021р.).PDF
23 листопада 2021 17:34
Ліцензія АВК-5 (2021 р.).PDF
23 листопада 2021 17:34
Ліцензія ДАБІ.PDF
23 листопада 2021 17:34
Відомості ЄДРПОУ.PDF
23 листопада 2021 17:34
Рішення № 8 (щодо правочину).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#41159157
Переможець 1 458 336,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2021 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2021 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#41159157
1 458 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2022 22:17
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 10:39
д.у. №3 від 14.01.2022.pdf зміни до договору
18 січня 2022 10:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:18
д.у. №2 від 29.12.2021 прозоро.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:16
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 16:15
д.у. №1 зменшення експертиза від 20.12.2021.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:12
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 13:58
ПРС 409.pdf укладений
15 грудня 2021 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної суми Договору на підставі позитивного експертного звіту. Подовження строку надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: ПРС 409
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку надання послуг до 31.03.2022 року. Подовження терміну дії договору до 30.04.2022 року. зменшення суми Договору на 15998,40 грн. Сума з урахуванням змін 1441953,60 грн.
Номер договору про закупівлю: ПРС 409
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність розподіл сум згідно кошторису та фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: ПРС 409
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 1 128 738,00
UAH (в тому числі ПДВ 188 123,00 UAH)