Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

МНН: Meropenem
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2021-11-12-011866-a 6be7e524be4146cdb2e6809d94f1e37d
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волоський Андрій Миронович

380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ"
Код ЄДРПОУ: 01998161
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Винники, В.Івасюка, 31
Контактна особа: Волоський Андрій Миронович
380322962075
gospital-vunnuku@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Відповідно до Закону України від 01.07.2021 року №1599-IX “Про внесення зміни до розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель” та постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2021 р. № 1012 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”.
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника : ПУХЕЛЯК АНДРІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ, Україна., Україна, 02055, місто Київ, вул.Ахматової Анни, будинок 16-Б, квартира 22.
Тип бенефіціарного володіння:
Прямий вирішальний вплив
Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі:
100
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 Флакон
Меропенем-Віста пор д/р-ну для ін. по 1000 мг фл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, вул. Івасюка,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти НСЗУ Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

12 листопада 2021 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 14:44
Тех. хар. Меропенем.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 580 000,00
UAH
12 листопада 2021 14:53

Документи

12 листопада 2021 14:50
Електронний підпис
12 листопада 2021 14:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 15:28
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 10:06
Дод.1 до 213-20К.PDF зміни до договору
05 січня 2022 17:22
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 14:55
213-20К.PDF укладений
12 листопада 2021 14:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Меропенем-Віста пор д/р-ну для ін. по 1000 мг фл 2000 Флакон 290,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 213/20K
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Меропенем-Віста пор д/р-ну для ін. по 1000 мг фл 2000 Флакон 290,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 580 000,00
UAH