Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ (газове паливо)
Очікувана вартість
571 113,00 UAH
UA-2021-11-12-011087-a 702768e375574403bb9092419e57e4b3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рижикова Наталія Олександрівна

380542601554 pm@mcz.socz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 13996509
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Степана Бандери, буд. 45
Контактна особа: Рижикова Наталія Олександрівна
380542601554
pm@mcz.socz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, а саме, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Сумський міський центр зайнятості не має постачальника природного газу: попередній постачальник відмовився постачати природний газ, відкриті торги по закупівлі природного газу не відбулись у зв’язку з відсутністю учасників.
Експертною комісією з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій (протокол від 12.10.2021 №15/09-21) класифіковано надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру державного рівня.
У зв’язку із пониженням температури зовнішнього повітря та початком опалювального сезону 2021/2022 років, необхідністю запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення, у Замовника існує нагальна потреба здійснити закупівлю природного газу для власних потреб.
Враховуючи вищевикладене, положення Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., з метою досягнення максимальної економії коштів та ефективності закупівлі прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі та долучаються:
- протокол засідання експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 №15/09-21
- Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 14:32
Оскарження наміру укласти договір: 18 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34500 метри кубічні
Природний газ (газове паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, вул. Степана Бандери, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами в наступному порядку: 70% вартості фактично переданого відповідно до акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу. Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

12 листопада 2021 14:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 14:26
протокол ДСНСУ від 12.10.2021 N 15.09-21.PDF
12 листопада 2021 14:26
МЕМОРАНДУМ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
Переможець 571 113,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 14:32

Документи

12 листопада 2021 14:32
Електронний підпис
12 листопада 2021 14:31
Протокол_намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 14:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
571 113,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 14:32
Електронний підпис
12 листопада 2021 14:31
Протокол_намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 12:22
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2022 15:01
17-1146 ДУ № 7.pdf зміни до договору
01 вересня 2022 15:00
17-1146 ДУ № 6.pdf зміни до договору
01 вересня 2022 15:00
ДУ_7.pdf зміни до договору
01 вересня 2022 14:59
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2022 13:24
ДУ_4.pdf зміни до договору
26 квітня 2022 13:23
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 16:58
ДУ_3_взяття бюджетних зобов'язань 1 квартал.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 16:57
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 16:55
ДУ_2_зменшення обсягів з урахуванням фінансування.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 16:54
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 12:00
ДУ_1_зменшення обсягів з урахуванням фінансування.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 14:36
17-1146-21-БО-Т.pdf укладений
19 листопада 2021 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17-1146/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17-1146/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття бюджетних зобов'язань відповідно до тимчасового кошторису видатків на 1 квартал 2022 року
Номер договору про закупівлю: 17-1146/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття бюджетних зобов'язань відповідно до тимчасового кошторису видатків на 1 півріччя 2022 року
Номер договору про закупівлю: 17-1146/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни на природний газ відповідно до постанови КМУ від 19.07.2022 №812
Номер договору про закупівлю: 17-1146/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 448 265,97
UAH (в тому числі ПДВ 74 711,00 UAH)