Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

оренда комп'ютерного обладнання
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2021-11-12-009494-a 60003e59bfbf4975be726157c88230d7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Кашуба

+380500506473 l.kashuba@pret.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 42129720
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Надрічна, буд. 4 Б
Контактна особа: Леся Кашуба
+380500506473
l.kashuba@pret.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Гарантія надається у складі пропозиції. Вимоги до гарантії визначені у Додатку 4. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 29400 грн.(двадцять дев'ять тисяч чотириста гривень 00 копійок).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 29400 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладення Договору переможець спрощеної закупівлі повинен надати забезпечення виконання Договору в розмірі 5 % відсотків загальної вартості Договору. Забезпечення виконання Договору здійснюється шляхом перерахування переможцем спрощеної закупівлі грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5 відсотків вартості договору. Забезпечення діє з моменту підписання Договору до повного виконання обов’язків сторін по Договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
оренда комп'ютерного обладнання та послуги з підключення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98342000-2 — Послуги у сфері організації робочого середовища

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата послуг з підключення проводиться в 2021 році після надання послуг з підключення ; орендна плата - помісячно з моменту укладення договору відповідно до умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Гарантія надається у складі пропозиції. Вимоги до гарантії визначені у Додатку 4. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 29400 грн.(двадцять дев'ять тисяч чотириста гривень 00 копійок).

Сума забезпечення: 29400 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. До банківської гарантії додаються документи, що підтверджують повноваження особи (осіб), яка підписала (підписали) банківську гарантію та ліцензія банку. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії може бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Не пізніше дати укладення Договору переможець спрощеної закупівлі повинен надати забезпечення виконання Договору в розмірі 5 % відсотків загальної вартості Договору. Забезпечення виконання Договору здійснюється шляхом перерахування переможцем спрощеної закупівлі грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5 відсотків вартості договору. Забезпечення діє з моменту підписання Договору до повного виконання обов’язків сторін по Договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: платіжне доручення
Вимоги до документу: Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку учасника - переможця процедури закупівлі договору про закупівлю.
12 листопада 2021 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 13:32
оголошення 9834 docx.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ІВАНИЦЬКИЙ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ" 979 950,00
UAH з ПДВ
979 950,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 листопада 2021 09:20
ПД забезп.pdf
22 листопада 2021 15:10
Електронний підпис
22 листопада 2021 15:06
Лист-відгук.pdf
22 листопада 2021 15:06
відомості про учасника.pdf
22 листопада 2021 15:06
all doc for you).zip
22 листопада 2021 15:06
технічні характеристики.pdf
22 листопада 2021 15:06
економічні санкції.pdf
22 листопада 2021 15:06
матеріально-технічна база.pdf
22 листопада 2021 15:06
договір ЦПХ Відоняк В.П..pdf
22 листопада 2021 15:06
Dovidka_21316507580140294737.pdf
22 листопада 2021 15:06
Диплом Філюк Володимир.pdf
22 листопада 2021 15:06
1Трудова Філюк.pdf
22 листопада 2021 15:06
договір ЦПХ Філюк В.М..pdf
22 листопада 2021 15:06
цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2021 15:06
Диплом Відоняк Володимир.pdf
22 листопада 2021 15:06
1погодження з усіма умовами.pdf
22 листопада 2021 15:06
Підписаний_G1121-2967-GL_tender.pdf
22 листопада 2021 15:06
проект договору.pdf
22 листопада 2021 15:06
Довідка МВС.pdf
22 листопада 2021 15:06
Підписаний_211102_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf
22 листопада 2021 15:06
Підписаний_G1121-2967-GL_tender.pdf
22 листопада 2021 15:06
довідка про відповідність.pdf
22 листопада 2021 15:06
виписка.pdf
22 листопада 2021 15:06
виписка1 (1).pdf
22 листопада 2021 15:06
Паспорт.pdf
22 листопада 2021 15:06
Підписаний_211102_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf
22 листопада 2021 15:06
Захист довкілля.pdf
22 листопада 2021 15:06
Dovidka_21316507580140294737.pdf.p7s
22 листопада 2021 15:06
Трудова книжка Відоняк.pdf
22 листопада 2021 15:06
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНИЦЬКИЙ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПД забезп.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІВАНИЦЬКИЙ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ"
#3210807573
Переможець 979 950,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 15:43

Документи

24 листопада 2021 15:43
Електронний підпис
24 листопада 2021 15:41
протокол 54.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІВАНИЦЬКИЙ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ"
#3210807573
979 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2021 15:43
Електронний підпис
24 листопада 2021 15:41
протокол 54.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2023 15:00
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 19:38
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
04 січня 2023 19:37
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 10:10
ДОГОВІР ОРЕНДА.pdf укладений
29 листопада 2021 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на термін, достатній для проведення закупівлі, в межах 20 % від суми договору
Номер договору про закупівлю: 2021/1289
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 1 171 040,25
UAH