Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доопрацювання комп’ютерної програми “Автоматизована система управління документами “ДОК ПРОФ 3” щодо послуг по передачі даних моніторингу ЦНАП)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-11-12-007917-a 853dd80863dd450098c49b2e49108f76
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вікторівна Сусол

+380507096292 vikysyas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053743
Вебсайт: https://mukachevo-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2
Контактна особа: Вікторія Вікторівна Сусол
+380507096292
vikysyas@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
16.10.2018 р. виконавчим комітетом Мукачівської міської ради укладено договір № 138 на закупівлю послуг з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3". Дана інформаційна система зарекомендувала себе якісною системою, що реалізує новітні інформаційні технології. Створення системи документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» дозволило значно скоротити час обробки даних та зменшити вплив людського фактору при здійсненні операцій по введенню даних, створило єдиний інформаційний простір для вводу, обробки, аналізу, зберігання даних, зменшило витрати на навчання користувачів, адміністрування та супроводження системи, значно підвищило ефективність діяльності кожного підрозділу, поліпшило виконавчу дисципліну, заощаджує час на всіх етапах діяльності працівників, створило єдиний інформаційний і управлінський простір.
Виключні майнові права інтелектуальної власності на програмне забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» належали ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» (рішення Державної служби інтелектуальної власності №2996 від 21 червня 2016 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3»).
Рішенням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №4949 від 11.06.2020 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, передано майнові права на твір комп'ютерна програма “Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3” ТОВ “ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ” повністю.
Згідно абз. 5 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником застосовується переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Враховуючи наявність у ТОВ “ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ” виключних майнових прав інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3», що підтверджується рішенням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №4949 від 11.06.2020 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, з метою захисту прав інтелектуальної власності товариства, тендерним комітетом прийнято рішення запросити до переговорів на закупівлю ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доопрацювання комп’ютерної програми “Автоматизована система управління документами “ДОК ПРОФ 3” щодо послуг по передачі даних моніторингу ЦНАП) ТОВ “ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ” (протокол тендерного комітету виконавчого комітету Мукачівської міської ради №416/04-10 від 09.11.2021 р.)
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Договір № 138 від 16.10.2018 р. на закупівлю послуг з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3".
2. Рішення Державної служби інтелектуальної власності №2996 від 21 червня 2016 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3».
3. Рішення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №4949 від 11.06.2020 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 12:33
Оскарження наміру укласти договір: 23 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доопрацювання комп’ютерної програми “Автоматизована система управління документами “ДОК ПРОФ 3” щодо послуг по передачі даних моніторингу ЦНАП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, пл. Духновича Олександра, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості Послуг здійснюється Замовником протягом 5 банківських днів після підписання відповідного акту здавання-приймання наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
#43335257
Переможець 300 000,00
UAH
12 листопада 2021 12:33

Документи

12 листопада 2021 12:33
Електронний підпис
12 листопада 2021 12:32
протокол №423 від 12.11.21.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 12:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
#43335257
300 000,00
UAH
Документи

Документи

12 листопада 2021 12:33
Електронний підпис
12 листопада 2021 12:32
протокол №423 від 12.11.21.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 18:35
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 14:33
Договір №21-1 127 3-21 дпк.PDF укладений
23 листопада 2021 14:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 300 000,00
UAH