Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92 , Дизпаливо
Очікувана вартість
42 160,00 UAH
UA-2021-11-12-007177-a ● f0939be1dbb1494ea934101bcd21b709
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Запорізька обласна школа вищої спортивної майстреності" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02928203 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 68 |
Контактна особа: |
Дар'я Матвієнко +380507103370 kzzosvsm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2021 12:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2021 12:01 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 11:56 |
Очікувана вартість: | 42 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1360 літр
Бензин А-92 , Дизпаливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | оплата Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати виписки рахунку-фактури на Товар. | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 12:04 |
Додаток 5.docx | |
12 листопада 2021 12:04 |
Додаток 2.docx | |
12 листопада 2021 12:04 |
Додаток 1.docx | |
12 листопада 2021 12:04 |
Оголошення.pdf | |
12 листопада 2021 12:04 |
Додаток 3.docx | |
12 листопада 2021 12:04 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-12-007177-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:43747521
Дата подання: 15 листопада 2021 12:58
Про АЗС
ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов
Оголошення містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Керуючись Оголошенням учасники повинні виконати наступні умови, передбачені п.7 Додатку 1 до Оголошення: «АЗС Учасника мають бути власними або орендованими (для підтвердження надаються документи, що підтверджують законне право володіння або користування або можливість відпуску палива із зазначених АЗС). В тому випадку, якщо учасник не являється власником АЗС, він повинен надати оригінал гарантійного листа від власника АЗС адресований на ім’я замовника із посиланням на номер оголошення, що стосується даної закупівлі про гарантію відпуску палива на користь замовника.»
З вище наведених вимог вбачається, що можливість участі у закупівлі Учасника, який використовує АЗС партнерів на договірних умовах не передбачена вимогами документації. Отже, Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі та не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Зазначене вище підтверджує те, що вимогою щодо наявності власних або орендованих АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Окрім того, Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від власника АЗС адресований на ім’я замовника із посиланням на номер оголошення, що стосується даної закупівлі про гарантію відпуску палива на користь замовника. Достатнім підтвердженням відносин між Учасниками та суб’єктом господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС є відповідні договори, які надаються Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою відповідальності між суб’єктом господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС та Учасником – оскільки в ньому передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за невиконання цих обов’язків.
Лист, який вимагає Замовник, не має жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. В дійсності, вимоги про лист від суб’єкта господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС, фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності юридичного сенсу в надані такого листа за наявності договорів.
Таким чином, вимога щодо надання листа від суб’єкта господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству.
Керуючись статтями 5 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до документації та доповнити можливість участі учасника з мережею партнерських АЗС та вилучити вимоги щодо надання листа від суб’єкта господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС.
Розгорнути
Згорнути
Оголошення містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Керуючись Оголошенням учасники повинні виконати наступні умови, передбачені п.7 Додатку 1 до Оголошення: «АЗС Учасника мають бути власними або орендованими (для підтвердження надаються документи, що підтверджують законне право володіння або користування або можливість відпуску палива із зазначених АЗС). В тому випадку, якщо учасник не являється власником АЗС, він повинен надати оригінал гарантійного листа від власника АЗС адресований на ім’я замовника із посиланням на номер оголошення, що стосується даної закупівлі про гарантію відпуску палива на користь замовника.»
З вище наведених вимог вбачається, що можливість участі у закупівлі Учасника, який використовує АЗС партнерів на договірних умовах не передбачена вимогами документації. Отже, Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі та не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Зазначене вище підтверджує те, що вимогою щодо наявності власних або орендованих АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Окрім того, Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від власника АЗС адресований на ім’я замовника із посиланням на номер оголошення, що стосується даної закупівлі про гарантію відпуску палива на користь замовника. Достатнім підтвердженням відносин між Учасниками та суб’єктом господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС є відповідні договори, які надаються Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою відповідальності між суб’єктом господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС та Учасником – оскільки в ньому передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за невиконання цих обов’язків.
Лист, який вимагає Замовник, не має жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. В дійсності, вимоги про лист від суб’єкта господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС, фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності юридичного сенсу в надані такого листа за наявності договорів.
Таким чином, вимога щодо надання листа від суб’єкта господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству.
Керуючись статтями 5 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до документації та доповнити можливість участі учасника з мережею партнерських АЗС та вилучити вимоги щодо надання листа від суб’єкта господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2021 10:16
Беручі до уваги досвід проведення попередніх закупівель та вимоги бюджетного законодавства дана вимога є обов'язковою. Ця вимога є гарантом у договірних відносинах між бюджетною установою та стронньою організацією. Також дає змогу придбання товару безпосередньо у виробника за реальними цінами із мінімальними ризиками.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАСТОІЛ» |
40 786,40
UAH з ПДВ
|
39 698,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
40 453,00
UAH з ПДВ
|
39 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
40 800,00
UAH з ПДВ
|
40 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАСТОІЛ» #43970774 |
Відхилено |
39 698,40
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 09:47
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" #43603592 |
Переможець |
39 999,99
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 11:13
|
Договір.pdf | укладений |
03 грудня 2021 11:13
|