Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газ стиснений метан(заправка автомобілів)
Очікувана вартість
64 500,00 UAH
UA-2021-11-12-007086-a ● 0dc7704ebca1455882013a552e36a204
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327931 |
Місцезнаходження: | 43018, Україна , Волинська обл., Луцьк, Даньшина 1/52 |
Контактна особа: |
Валерій Пальоха +380332264809 palyohav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 11:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2021 12:16 |
Очікувана вартість: | 64 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 метри кубічні
Газ стиснений метан(заправка автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43018, Україна, Волинська область, Луцьк, Даньшина 1/52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 1 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 14:24 |
Додаток №2 Проект договору Стиснений природний газ (метан)2.doc | |
12 листопада 2021 12:01 |
Додаток №5 Відомості про учасника.doc | |
12 листопада 2021 12:01 |
Додаток №3 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc | |
12 листопада 2021 12:01 |
Додаток №4 Перелік Документів, що подаються учасником.doc | |
12 листопада 2021 12:01 |
Додаток №1 Технічні характеристики газове паливо (Газ метан).docx | |
12 листопада 2021 12:01 |
Оголошення Стиснений природний газ (метан).doc |
12 листопада 2021 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2021 14:24 |
Додаток №2 Проект договору Стиснений природний газ (метан)2.doc
|
|||
12 листопада 2021 12:01 |
Додаток №5 Відомості про учасника.doc
|
|||
12 листопада 2021 12:01 |
Додаток №3 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
|
|||
12 листопада 2021 12:01 |
Додаток №4 Перелік Документів, що подаються учасником.doc
|
|||
12 листопада 2021 12:01 |
Додаток №1 Технічні характеристики газове паливо (Газ метан).docx
|
|||
12 листопада 2021 12:01 |
Оголошення Стиснений природний газ (метан).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
термін дії договору
Дата подання: 12 листопада 2021 14:10
Дата відповіді: 12 листопада 2021 14:26
Проєкт договору пункт 10.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з 01 січня 2021 року та діє до 31 грудня 2021 року. Ви впевнені, що так правильно?
Відповідь: Виправлено.
зауваження
Дата подання: 12 листопада 2021 14:17
Дата відповіді: 15 листопада 2021 09:39
Відповідно до вимог замовника, викладених у документації до спрощеної закупівлі, АГНКС учасника повинна знаходитись на відстані не більше ніж 5 (п’яти) кілометрів від пункту базування замовника.
Дана вимога порушує основні принципи здійснення закупівель, встановлених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дана вимога є дискримінаційною (дискримінація за територіальним принципом), оскільки крім АГНКС «Аветра» у визначених замовником територіальних межах не знаходиться жодної АГНКС інших власників та дискримінація за територіальним принципом
Вважаємо, що вимоги замовника, визначені в документації прописані виключно під одного учасника, та є дискримінаційними по відношенню до інших учасників закупівлі, та унеможливлює прийняти участь на рівних умовах.
Встановлення замовником територіальних меж, у документації повинно бути обґрунтованим та забезпечити наявність, в межах визначеної території, АГНКС щонайменше двох потенційних учасників, що наддасть можливість для проведення процедури з дотриманням основних принципів здійснення закупівель.
Аналогічної думки з цього питання додержується і Антимонопольний комітет України, який надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації від 24.04.2020 №128-29/08-5961, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У АМКУ наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Крім того, встановлені в тендерній документації вимоги повинні забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедур закупівель. Так, замовники визначають у тендерній документації вимоги щодо відстані розташування АЗС потенційних учасників, але зазвичай, у межах визначеної території наявні АЗС, як правило, одного власника та/або афілійованих із ним суб’єктів господарювання. Зазначене призводить до звуження кола потенційних учасників торгів. Отже, визначені в тендерній документації вимоги до розташування АЗС потенційних учасників мають відповідати, як і обґрунтованим потребам замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури.
Оскільки вимога щодо розташуванням АГНКС на відстані не більше ніж 5 (п’яти) кілометрів від пункту базування замовника суперечить принципам здійснення закупівель, зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника визначити в документації вимоги до розташування АГНКС потенційних учасників таким чином щоб визначені вимоги відповідали, як обґрунтованим потребам замовника, так і забезпечували можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність;
щодо відповіді на зауваження
Дата подання: 15 листопада 2021 10:04
Дата відповіді: 15 листопада 2021 10:41
Метою Закону України "Про публічні закупівлі" є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом. Звертаємо Вашу увагу та не, що під час проведення спрощених закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до Постачальників є необов'язковим. Крім цього, немає чітких вимог до тендерної документації, і Замовник сам вирішує, прикріпляти ці документи до оголошення чи ні. Т ому при проведенні закупівлі ми в пенршу чергу керувалися єкономічною доцільністью.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІМ" |
64 500,00
UAH з ПДВ
|
56 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОВА КОМПАНІЯ "АВЕТРА" |
64 500,00
UAH з ПДВ
|
59 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІМ" #23107396 |
Рішення скасоване |
56 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 11:14
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІМ" #23107396 |
Відхилено |
56 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 11:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОВА КОМПАНІЯ "АВЕТРА" #39274438 |
Переможець |
59 400,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 08:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 16:15
|
140_11_21_4.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 09:34
|
140_11_21_3.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 09:14
|
140_11_21_2.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 16:24
|
140_11_21.pdf | укладений |
30 листопада 2021 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергі |
Номер договору про закупівлю: | 140/11/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 140/11/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 140/11/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |