Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВОРОХТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44106569 |
Місцезнаходження: | 78595, Україна , Івано-Франківська обл., селище міського типу Ворохта, вул.Данила Галицького, будинок 41 |
Контактна особа: |
Юлія Гереджук +380676822468 osvitavorokhta@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 11:28 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 1 572 986,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 729,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 11:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 11:41 |
Додаток №4 - Проєкт договору.docx | |
12 листопада 2021 11:41 |
Додаток №1 - Тендерна пропозиція.docx | |
12 листопада 2021 11:41 |
Додаток №2 - Технічні, якісні характеристики.docx | |
12 листопада 2021 11:41 |
Додаток №3 - Документи.docx | |
12 листопада 2021 11:41 |
Додаток №5 - Персональні дані.docx | |
12 листопада 2021 11:41 |
Тендерна документація - Капітальний ремонт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
«Капітальний ремонт даху з заміною покриття Татарівського центру культури, дозвілля, молоді та спорту за адресою: вул. Незалежності, 37, с.Татарів, Івано-Франківської області»
(ДК 021:2015 код 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою,
Порушується п.6. СТ. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2
Тендерна пропозиція учасника, розрахована на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються, повинна включати розрахунок ціни тендерної пропозиції (локальних кошторисів з розрахунком договірної ціни) виконаний відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва з урахуванням змін.
До ціни тендерної пропозиції (локальних кошторисів з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (з урахуванням змін),
в тому числі:
- договірну ціну, що враховує всі запропоновані Замовником до виконання обсяги робіт та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями;
- зведений кошторисний розрахунок;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів до тендерної пропозиції по кожному локальному кошторису (з економічним обґрунтуванням змін при наявності);
- розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково – аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат до тендерної пропозиції (в цілому та по локальним кошторисам) – (при наявності);
- розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково – аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат до тендерної пропозиції – (при наявності);
- розрахунок прибутку до тендерної пропозиції – (при наявності);
- розрахунки інших витрат необхідних для забезпечення здійснення будівництва та покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами (при їх наявності);
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку №2, буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної докумнетації
Вище написане це технічна вимога викладена в Додатку №2
Дана вимога порушена згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (з урахуванням змін),
Вимога надання Зведений кошторисний розрахунок тягне за собою знання будівельних вимог ДСТУ, а в учасника переможця Зведений кошторисний розрахунок не зроблений сертифікованим проектантом кошторисником
Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва “
Учасник повинен подати всі розрахунки згідно вимог ДСТУ, а саме розрахунок по заробітній платі, розрахунок прибутку , адмінвитрат, пояснюючу записку, дефектний акт, загально виробничі витрати, відомість ресурсів, витрати коштів на перевезення робітників, командіровки робітників.
Цю вимогу не задає Замовник, бо Замовник і не повинен це задавати тик як це не є його компетеція знання що потрібно .
Але ми є будівельники і якщо Замовник вимагає : Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва “
Тоді ми як виконавці будівельники повинні надати те все , що вимагається: Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва “ -у відповідності до листа розяснення Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №7/7-540 від 06.06.2001 , та листа 7/15-2747 віжд 11.03.2014 Міністерства регіонального розвитку , будівництво та житлово- комунального господарства України.
Враховуючи: ЗУ «Про архітектурну діяльність» ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» ДБН А.2.2-3:2014: порядок розробленої документації затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку , будівництво та житлово- комунального господарства України; порядок проведення професійної атестації віждповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), повязаних із створенням обєктів архітектури, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 23 травня 2011р, 3 544- розробка проектної документації в даному випадку кошторисної документації, до якої відноситься «Зведений кошторисний розрахунок», повинен здійснюватись виключно відповідальним виконавцем, інженером проектувальником з наявним кваліфікаційним сертифікатом.
При складанні ціни пропозиції учасник здійснює розрахунок заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону України від 20 жовтня 2016 р. №281 (зі змінами, внесеними згідно наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіону України) від 20.02.2017 р.№33. зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2017 року за №273/30141 та змінами, внесеними згідно наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіону України) від 27.07.2018 р.№196. зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за №931/32383), виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної занятості, яку планує отримувати при виконанні робіт на об’єкті
Вами прописано конкретно як зробити розрахунок заробітньої плати .
Де можна знайти в Учасника переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЕВОБУД" розрахунок на примінення заробітньої плати
17760грн , тоді як встановлено не більше 14800грн має бути.
В якім документі знайти розрахункове розяснення по поводу примінення такої весокої приміненої заробітньої плати
Дальше можна не йти цього достатньо для дискваліфікації Учасника переможця
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЕВОБУД" тому, що не правельне примінення даної заробітньої плати серйозно впливає на договірну ціну.
Ми розглядаємо даний розрахунок до акціону, а не те, що подасть Учасник переможець після подачі документації яку Ви Замовник їм підскажите згідно того , що ми Вам подали. Тому учасник позбавиться даного прорушення зробивше пониження іменно на заробітній платі.
Тому ми ще раз повторюємо ми розглядаємо те , що подано до аукціону, а не те , що буде справлено.Тому і вимогу ми подаємо скоріше як учасник подасть документи після аукціону.
Не подано і Пояснюючу записку до цінової пропозиції де можна булоб побачити примінену заробітню плату.
Не подано Дефектного акту Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва “
Помилки винекли такі серйозні тому, що кошторис не робив сертифікований кошторисник.
У Відомості ресурсів не включено, а вірніше в ручному режимі викинено такі матеріалияк:
1. Натрій флористий
2.Ущільнювач конька
3Кріплення для труб водосточних
1. Натрій флористий потрібний для антесиптування деревянних конструкцій, його в ручному режимі викинули як матеріал, висновок антесиптування робитись не буде.
Є ДСТУ НОРМИ І ПРАВИЛА за якими повинно робитись розрахунок і виконувати роботи.
Ці всі речі впливають на визначення договірної ціни, це не бумажкпа:
Учасником ТОВ (ЛIДЕРПЛЮС> внесено довiдку довiльноТ форми про те, що учасник не був засулжений за кримiнальне правопорушення вчинене з корисних мотивiв, а згiдно електронноi форми повинен був надати пiдтвердження, що учасник не був притягнутий за корупцiйне правопорушення, якого дискваліфікували яка ніяким чином не впливає на договірну ціну.
Так учасника дискваліфікували, а тут маса помилок і переможець.
Ми находимось всі на площадці Прозоро де діютьЗакони
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Не поданням ліцензії або документа дозвільного характеру буде вважатися не подання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
В Технічному завдані (Дефектний акт) подано такий вид робіт:
п.5 Вогнезахисне покриття дерев’яних елементів ДСА
Якщо згідно ліцензування, ліцензії на дану закупівлю не потрібно тому , що клас робіт відповідає СС-1, потрібно було подати це довідкою.
Так на даний вид робіт потрібна спеціальна ліцензія дозвіл на виконання робіт із вогнезахисту, якщо в Учасника її не має, значить потрібно було взяти субпідрядчика.
Перепрошуємо Ви самі це прописуєте , а потім не бачите, але це і не потрібно прописувати Учасники самі повинні надавати згідно будівельних норм документи, тендер на Прозоро це є твір і його потрібно написати враховуючи всі норми і правила.
Ви як Замовник не маєте знати всі ці тонкощі в ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва “, а Учасники будівельники повинні знати і подавати, згідно вимог норм і правил будівництва.
Тому тендерна документація не відповідає вимогам ДСТУ , які не потрібно прописувати Замовником , будівельник повинен знати «Правила визначення вартості будівництва “, тому учасник підлягає дискваліфікації
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-19-000070 ● 59038e39b70c44b6ab3efc4a4ef89678
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2022 14:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.07.2022 №20-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.07.2022 №20-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-11-12-006325-a 12.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-22 09:07:12
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту даху з заміною покриття Татарівського центру культури, дозвілля, молоді та спорту за адресою: вул. Незалежності, 37, с. Татарів, Івано-Франківської області (окремими ділянками) Тернопільської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-12-006325-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав додатковою угодою від 29 грудня 2021 року №1 до договору від 14 грудня 2021 року №497 внесені зміни щодо продовження строку його дії до 31 грудня 2022 року та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-07-27 08:51:45
Про надання пояснення на отримані питання.
Перше питання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайт , на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідь: обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартісті було визначено на підставі:
- Робочого проекту «Капітальний ремонт даху з заміною покриття Татарівського центру культури, дозвілля, молоді та спорту за адресою; вул. Незалежності, 37 с. Татарів Надвірнянського району Івано-Франківської області» (пояснювальна записка, креслення, кошторисна документація) виготовлена ТзОВ «ПРОФ-ГРУП ПРОЕКТ» ЄДРПОУ 43393476;
- Експертного звіту №04-164-21 від 07 жовтня 2021р.
У свою чергу обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмету закупівлі розміщено в документах закупівлі в кабінеті замовника, а інформація про закупівлю розміщена на вебсайті Ворохтянської громади. (vorokhtianska-rada.gov.ua ) – управління - державні закупівлі.
Друге питання: З яких підстав додатковою угодою від 29 грудня 2021 року №1 до договору від 14 грудня 2021 року № 497 внесені зміни щодо продовження строку його дії до 31 грудня 2022 року та виникнення яких документально підтвердження щодо внесення змін до договору?
Відповідь: Від ТзОВ «Деревобуд» надійшов лист-прохання про продовження терміну виконання робіт в зв’язку з складними погодніми умовами № 224 від 28 грудня 2021 року, в зв’язку з чим було обстежено будівлю Татарівського центру культури дозвілля, молоді та спорту та складено відповідний АКТ від 29 грудня 2021 року ( копію листа та Акту додаємо).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення не може бути усунено у зв'язку з повним виконанням фінансових зобов'язань по даному договору № 497.
2022-08-16 10:23:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 02/059/2022ПР |
Дата публікації: | 16 вересня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/354/49/23 |
Дата відкриття провадження: | 16 січня 2023 |
Документи:
16 вересня 2022 15:29
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС |
1 200 604,00
UAH з ПДВ
|
1 169 144,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЕВОБУД" |
1 209 671,00
UAH з ПДВ
|
1 178 211,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНА ФІРМА "ВІТЮР" |
1 294 019,00
UAH з ПДВ
|
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "ТТ- Будівничий" |
1 464 777,00
UAH з ПДВ
|
1 464 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС #39628401 |
Відхилено |
1 169 144,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 17:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЕВОБУД" #42858602 |
Переможець |
1 178 211,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2022 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:57
|
договір клуб.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 16:23
|
д 1178211.pdf | укладений |
14 грудня 2021 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 17.1, 4.2 Договору викласти в новій редакції. *Цей договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками обох сторін та діє до 31.12.2022р. *Строк виконання робіт по цьому Договору становить - по 01.04.2022р. включно. |
Номер договору про закупівлю: | 497 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |