Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область. Коригування
Очікувана вартість
673 939,00 UAH
UA-2021-11-12-005251-a 34f2e5c7250041578075f893ff44e70d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Завалюк

+380971677331 svitlanazavalyuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ БІЛОКРИНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44054191
Місцезнаходження: 35342, Україна , Рівненська обл., село Біла Криниця, вул.Радгоспна, будинок 44
Контактна особа: Світлана Завалюк
+380971677331
svitlanazavalyuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.Замовник, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами проведення спрощеної закупівлі уклав договір з ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" № 89 від 26.04.2021 за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область», (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор оголошення: UA-2021-03-30-003820-c.
Під час виконання будівельних робіт, сторонами договору підряду було визначено необхідність коригування обсягів робіт для завершення проекту. Відповідно, з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла експертизу кошторисної частини проектної документації, експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область. Коригування» від 25.10.2021 року № 211013-7/В.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область. Коригування» від 25.10.2021 року № 211013-7/В, вбачається можливим здійснити закупівлю зазначених додаткових робіт, як виняток у ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ", шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: «після укладення договору про закупівлю» у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 11:42
Оскарження наміру укласти договір: 23 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 листопада 2021 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 11:15
IMG_0002.pdf
12 листопада 2021 11:15
IMG_0001.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ"
#40379600
Переможець 673 939,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 11:42

Документи

12 листопада 2021 11:42
Електронний підпис
12 листопада 2021 11:41
IMG_0003 (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 11:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ"
#40379600
673 939,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 11:42
Електронний підпис
12 листопада 2021 11:41
IMG_0003 (1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 09:57
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 17:13
IMG_0002.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 16:18
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 11:26
IMG_0003 (2).pdf укладений
24 листопада 2021 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 673 553,80
UAH (в тому числі ПДВ 112 258,96 UAH)