Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область. Коригування
Очікувана вартість
673 939,00 UAH
UA-2021-11-12-005251-a ● 34f2e5c7250041578075f893ff44e70d
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ БІЛОКРИНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44054191 |
Місцезнаходження: | 35342, Україна , Рівненська обл., село Біла Криниця, вул.Радгоспна, будинок 44 |
Контактна особа: |
Світлана Завалюк +380971677331 svitlanazavalyuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.Замовник, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами проведення спрощеної закупівлі уклав договір з ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" № 89 від 26.04.2021 за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область», (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор оголошення: UA-2021-03-30-003820-c.
Під час виконання будівельних робіт, сторонами договору підряду було визначено необхідність коригування обсягів робіт для завершення проекту. Відповідно, з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла експертизу кошторисної частини проектної документації, експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область. Коригування» від 25.10.2021 року № 211013-7/В.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область. Коригування» від 25.10.2021 року № 211013-7/В, вбачається можливим здійснити закупівлю зазначених додаткових робіт, як виняток у ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ", шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: «після укладення договору про закупівлю» у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Під час виконання будівельних робіт, сторонами договору підряду було визначено необхідність коригування обсягів робіт для завершення проекту. Відповідно, з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла експертизу кошторисної частини проектної документації, експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область. Коригування» від 25.10.2021 року № 211013-7/В.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область. Коригування» від 25.10.2021 року № 211013-7/В, вбачається можливим здійснити закупівлю зазначених додаткових робіт, як виняток у ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ", шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: «після укладення договору про закупівлю» у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 11:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини покрівлі Білокриницької ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Радгоспна, 45, с.Біла Криниця, Рівненський район, Рівненська область. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
12 листопада 2021 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 11:15 |
IMG_0002.pdf | |
12 листопада 2021 11:15 |
IMG_0001.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" #40379600 |
Переможець |
673 939,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 17:13
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 11:26
|
IMG_0003 (2).pdf | укладений |
24 листопада 2021 11:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 277 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |