Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Коропської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41080695 |
Місцезнаходження: | 16200, Україна , Чернігівська обл., смт. Короп, вул. Вознесенська, 24 |
Контактна особа: |
Ярослав Коток +380966958136 koroposvita-sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 12:06 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
12 листопада 2021 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 10:39 |
September2021_perelik_monopoli.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000003 ● f65a38bc01ff4ae59ac3620a2d6d2847
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 14:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.12.2021 № 725
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 22.12.2021 № 725
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-11-12-003875-a 12.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-28 13:37:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Теплова енергія (Код за ЕЗС ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)», очікуваною вартістю 379 554,12 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-12-003875-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-30 11:14:01
Відповідь на звернення
На Ваш запит інформуємо, що в зв’язку з погодними умовами та збільшенням споживання теплової енергії кошторисник призначень, які виділялися на 2021 рік замовнику не вистачило. За відсутністю додатково виділених кошторисних призначень, замовником було прийнято рішення задіяти вільні кошторисні призначення з газопостачання, які утворилися в зв’язку з фіксованою ціною на природний газ, яка є нижчою, ніж планувалося замовником. Ці кошти були перенесені з КЕКВ 2273 (газопостачання) на КЕКВ 2271 (теплопостачання) довідкою Фінансового відділу Коропської селищної ради №62 від 02.11.2021 року в розмірі 383779,00 грн.
Відповідно вище зазначеного та взявши до уваги ціну одиниці товару для смт Короп, яка розміщена на сайті АТ «Облтеплокомуненерго» (за посиланням http://new.teplo.cn.ua/?page_id=388) та діяла на момент проведення закупівлі, замовником було розраховано кількість товару та його очікувану вартість.
На території смт Короп відсутня конкуренція з постачання теплової енергії, а АТ «Облтеплокомуненерго» є єдиним постачальником на території даного населеного пункту. Відповідно до ч. 2 ст. 40 Закону «Про публічні закупівлі», замовник застосовує переговорну процедуру як виняток у разі: п.2 якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин. Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» визначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства. Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщено на сайті комітету (http://amcu.gov.ua/napryami/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij). Під час перевірки зведеного переліку суб’єктів природних монополій (доданий до закупівлі) замовником було виявлено, що АТ «Облтеплокомуненерго» входить до переліку та має статус суб’єкту природних монополій на території Чернігівської області щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими розподільними тепловими мережами.
Також надаємо посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (http://korop.osv.org.ua/news/1640264993/).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку, який був опублікований 10 січня 2022 року Державною Аудиторською Службою України Північний Офіс Держаудитслужби, щодо моніторингу закупівлі Теплова енергія (Код за ЕЗС ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) (ID моніторингу UA-M-2021-12-23-000003), інформуємо, що у замовника немає можливості усунути порушення, оскільки Договір 7-0036-21/2 від 03.12.2021 року між Відділом освіти Коропської селищної ради та Акціонерним Товариством «ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» був виконаний в повному обсязі в грудні місяці та строк дії договору закінчився 31.12.2021 року.
2022-01-14 10:44:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону (договір на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії укладений на 21-й день, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю))
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" #03357671 |
Переможець |
379 554,12
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 12:02
|
IMG_0001.pdf | укладений |
03 грудня 2021 11:59
|