Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33071141 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., місто Малин(пн), пл.Соборна, будинок 6А |
Контактна особа: |
Петрачек Надія Вікторівна 0687490266 petracheknadija@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2021 13:40 |
Очікувана вартість: | 2 525 830,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 258,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перед початком робіт Замовник може сплачувати Генеральному підряднику попередню оплату на підставі рахунку-фактури для виконання робіт по Об'єкту у розмірі що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). Попередня оплата здійснюється протягом 30 календарних днів від дати наданого рахунку-фактури шляхом спрямування бюджетних коштів Генеральному підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Генеральним підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 16:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 16:11 |
Тех завдання Майданчик (1).rtf | |
12 листопада 2021 16:11 |
Тех завдання Майданчик.rtf.p7s | |
12 листопада 2021 16:11 |
ТД Майданчик (1).doc | |
12 листопада 2021 16:11 |
ТД Майданчик.doc.p7s |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-26-000019 ● fc1dfbc7049b4bf59455493672702c35
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.07.2022 № 16
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 26.07.2022 № 16
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-11-12-003241-b 12.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-04 16:09:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво спортивного майданчика МЗНВК «Школа-ліцей №1, вул. Паркова, 4 м. Малин, Коростенський р-н, Житомирська обл. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), очікуваною вартістю 2 525 830,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-12-003241-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-08 15:43:54
Пояснення щодо запиту
Визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості здійснювалося на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, зокрема: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до локальних кошторисів на будівельні роботи (додаються), а очікувана вартість предмета закупівлі – відповідно до експертного звіту та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаються).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), опубліковане не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення
2022-08-17 14:10:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
2 524 830,00
UAH з ПДВ
|
2 524 830,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
2 525 830,48
UAH з ПДВ
|
2 525 830,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
2 524 830,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 17:30
|
№ 2-12-21.pdf | укладений |
15 грудня 2021 17:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво спортивного майданчика МЗНВК «Школа-ліцей №1, вул. Паркова, 4 м. Малин, Коростенський р-н, Житомирська обл. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт") | 1 | роботи |
2 524 830,00
UAH з ПДВ
|