Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Влаштування автоматизованої модульної вбиральні на просп. Свободи у м. Львові
Очікувана вартість
5 238 600,00 UAH
UA-2021-11-12-003062-c ● 59fb3dba40f84d66adf261c245d50f8a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Пархомик Роман 380322255068 tender_LVK@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 12:29 |
Очікувана вартість: | 5 238 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється, наприклад, у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в ч.2 р.3 Тендерної документації та з урахуванням вимог до забезпечення тендерної пропозиції, наведених у Додатку 1 до Тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25 000,00 грн. (двадцять п’ять тисяч гривень, 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 91 (дев’яносто один) день з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії, котрі повинні бути подані у вигляді сканованої/сканованих копії/копій з накладанням КЕП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Влаштування автоматизованої модульної вбиральні на просп. Свободи у м. Львові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Влаштування автоматизованої модульної вбиральні на просп. Свободи у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, Львів, просп. Свободи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 45-ти календарних днів | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 10:37 |
Протокол змін №244-2.docx | |
25 листопада 2021 10:08 |
тендерна документація (зі змінами).docx | |
25 листопада 2021 10:08 |
Додаток 2 (зі змінами).docx | |
25 листопада 2021 10:08 |
Протокол змін №244-2.pdf | |
25 листопада 2021 10:08 |
Додаток 2 (зі змінами).docx | |
25 листопада 2021 10:08 |
Протокол змін №244-2.pdf | |
12 листопада 2021 16:20 |
Додаток 2.docx | |
12 листопада 2021 16:20 |
тендерна документація.docx | |
12 листопада 2021 16:20 |
Додаток 3.docx | |
12 листопада 2021 16:20 |
Додаток 1.docx |
25 листопада 2021 10:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2021 10:37 |
Протокол змін №244-2.docx
|
|||
25 листопада 2021 10:08 |
тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
25 листопада 2021 10:08 |
Додаток 2 (зі змінами).docx
|
|||
25 листопада 2021 10:08 |
Протокол змін №244-2.pdf
|
|||
25 листопада 2021 10:08 |
Додаток 2 (зі змінами).docx
|
|||
25 листопада 2021 10:08 |
Протокол змін №244-2.pdf
|
|||
12 листопада 2021 16:20 |
Додаток 2.docx
|
|||
12 листопада 2021 16:20 |
тендерна документація.docx
|
|||
12 листопада 2021 16:20 |
Додаток 3.docx
|
|||
12 листопада 2021 16:20 |
Додаток 1.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-12-003062-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" МІСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ОБ'ЄДНАННЯ ІНВАЛІДІВ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА "ТВОРЧІСТЬ" , Код ЄДРПОУ:31154765
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Ми вбачаємо низку дискримінаційних обмежень в тендерній документації, які є недопустимими та порушують принципи Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
1. Технічна специфікація не містить опису усіх необхідних характеристик товарів, робіт, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
2. Замовником зазначена форма забезпечення тендерної пропозиції, яка є дискримінаційною.
3. Неправомірна вимога щодо вищої профільної освіти «інженер-будівельник».
4. Замовником визначено нереальний строк виконання робіт.
Детальна інформація щодо вищезазначеного, а також підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, фактичні обставини, що це підтверджують, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування наведено у файлі з текстом скарги.
До скарги додаються документи та матеріали, що підтверджують інформацію, викладену у скарзі, та порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Номер скарги: UA-2021-11-12-003062-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" МІСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ОБ'ЄДНАННЯ ІНВАЛІДІВ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА "ТВОРЧІСТЬ" , Код ЄДРПОУ:31154765
Дата подання: 23 листопада 2021 18:54
Дата подання: 23 листопада 2021 18:54
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Ми вбачаємо низку дискримінаційних обмежень в тендерній документації, які є недопустимими та порушують принципи Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). 1. Технічна специфікація не містить опису усіх необхідних характеристик товарів, робіт, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. 2. Замовником зазначена форма забезпечення тендерної пропозиції, яка є дискримінаційною. 3. Неправомірна вимога щодо вищої профільної освіти «інженер-будівельник». 4. Замовником визначено нереальний строк виконання робіт. Детальна інформація щодо вищезазначеного, а також підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, фактичні обставини, що це підтверджують, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування наведено у файлі з текстом скарги. До скарги додаються документи та матеріали, що підтверджують інформацію, викладену у скарзі, та порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2021 17:04
Рішення від 26.11.2021 № 26481.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2021 17:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2021 № 26988.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2021 15:09
Рішення від 03.12.2021 № 26988.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2021 12:33
Номер скарги: UA-2021-11-12-003062-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СБІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40720580
Дата подання: 02 січня 2022 16:45
Дата подання: 02 січня 2022 16:45
Оскарження дискваліфікації за процедурою закупівлі (відкриті торги) на закупівлю робіт із Влаштування автоматизованої модульної вбиральні на просп. Свободи у м. Львові (Код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-12-003062-c.
Ми вбачаємо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»).
12 листопада 2021 року Львівським міським комунальним підприємством "Львівводоканал" (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю робіт із Влаштування автоматизованої модульної вбиральні на просп. Свободи у м. Львові (Код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-12-003062-c.
14 грудня 2021 року відбувся аукціон.
Відповідно до інформація зазначеної в реєстрі отриманих тендерних пропозицій, для участі у закупівлі було подано дві тендерні пропозиції:
ТОВ «СБІ ГРУП»;
ФОП Рибка Лариса Олександрівна.
За результатами розгляду поданих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Скаржника було відхиллено згідно протоколу від 23.12.2021 № 244-4, який опубліковано в електронній системі закупівель 23 грудня 2021 року.
Причиною відхилення пропозиції Скаржника Замовником зазначено наступне.
1. Невиконання ТОВ «СБІ ГРУП» умови пункту 5.10. Додатку 2 тендерної документації, а саме ненадання у складі пропозиції дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами з обов’язковою наявністю наступного переліку робіт: роботи в колодязях, траншеях, котлованах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, трубопроводах), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, зварювальні роботи та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з обов’язковою наявністю наступного переліку робіт: роботи в колодязях, траншеях, котлованах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, трубопроводах), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, зварювальні роботи.
2. Невиконання ТОВ «СБІ ГРУП» вимоги п. 2.2. ч.3 р.1 Додатку 1 тендерної документації, ненадання належного підтвердження обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, а саме учасник не надав договір оренди/надання послуг з КП «УРЕА» або свідоцтво про реєстрацію на автомобіль спеціалізований асенізаційний КО-503В на базі JAC N120 Евро 5, власником якого є ТОВ «ВІОЛА ТОРГ» та відсутність свідоцтва про реєстрацію крану автомобільного КС-55727 С-12.
Учасником у складі пропозиції надано копію договору надання послуг технікою № 01/2911/21Т від 29.11.2021 з ТОВ «ВІОЛА ТОРГ», із зазначенням переліку техніки у додатку №1, а саме: автомобіль спеціалізований асенізаційний КО-503В на базі JAC N120 Евро 5 та Кран автомобільний КС-55727 С-12.
У складі пропозиції учасника відсутнє свідоцтво про реєстрацію крану автомобільного КС-55727 С-12.
Відповідно до наданого у складі пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу №СХМ150402 на автомобіль спеціалізований асенізаційний КО-503В на базі JAC N120 Евро 5 власником даного транспортного засобу є КП «УРЕА».
3. Невиконання ТОВ «СБІ ГРУП» вимоги п. 2.2. ч.3 р.1 Додатку 1 тендерної документації, ненадання належного підтвердження обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, а саме учасник не надав договір оренди/надання послуг з Ющик Катериною Михайлівною або свідоцтво про реєстрацію на автомобіль Камаз (Самоскид-С), власником якого є ТОВ «ВІОЛА ТОРГ».
Учасник у складі своєї пропозиції надав копію договору про надання послуг спецтехнікою № 51/21 від 01.11.2021 з ТОВ «ГАЛАКТІКУС», із зазначенням переліку техніки у додатку №1, а саме: Екскаватор JBC 3 CX та Камаз (Самоскид –С).
Відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу №СА0969351 на Камаз (Самоскид-С) власником якого є Ющик Катерина Михайлівна.
Вважаємо, що рішення Замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції, оформлене протоколом від 23.12.2021 № 244-4 щодо відхилення пропозиції ТОВ «СБІ ГРУП» є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
До скарги додаются фактичні обставини, що підтверджують незаконність рішення Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 січня 2022 17:10
рішення від 05.01.2022 №158.pdf
Дата публікації: 05 січня 2022 17:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2022 №920.pdf
Дата публікації: 18 січня 2022 13:31
рішення від 17.01.2022 №920.pdf
Дата публікації: 20 січня 2022 14:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №920-р/пк-пз від 17.01.2022р. шляхом скасування рішення, оприлюдненого у Протоколі №244-4 від 23.12.2021 року, про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «СБІ ГРУП» по закупівлі робіт: «Влаштування автоматизованої модульної вбиральні на просп. Свободи у м. Львові» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-11-12-003062-c.
Дата виконання рішення замовником: 04 лютого 2022 17:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СБІ ГРУП" |
4 748 413,52
UAH з ПДВ
|
4 748 413,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Рибка Лариса Олександрівна |
5 238 500,00
UAH з ПДВ
|
5 238 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Рибка Лариса Олександрівна #2682311900 |
Рішення скасоване |
5 238 500,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 15:18
|
|
ТОВ "СБІ ГРУП" #40720580 |
Рішення скасоване |
4 748 413,52
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 17:01
|
|
ТОВ "СБІ ГРУП" #40720580 |
Переможець |
4 748 413,52
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 18:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2022 21:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2022 14:31 |
Кінець періоду оскарження: | 12 квітня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 01 квітня 2022 14:31 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | виникла необхідність визнати процедуру відкритих торгів такою, що не відбулась на підставі п.1 ч.5 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, зокрема надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». |
Документи:
01 квітня 2022 14:31
|
Електронний підпис |
01 квітня 2022 14:29
|
Протокол відміни №244-9К.pdf |