Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Sleeper wooden edged impregnated type 1
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 02099, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Санаторна, будинок 12/1 |
Контактна особа: |
Стельмащук Олександр Анатолійович 380444652526 stelmashchuk.o.a@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081389 |
Contact point: |
Stelmashchuk Oleksandr 380444652526 stelmashchuk.o.a@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 39 201 030,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 листопада 2021 15:18 |
Enquiries until: | 03 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 грудня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 39 201 030 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
12 листопада 2021 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 15:15 |
ТД Шпала 12.11.docx |
12 листопада 2021 15:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2021 15:15 |
ТД Шпала 12.11.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000092 ● 1bcc37dbfa9e4e0690fce9937f1abe71
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-11-12-002821-b 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 15:31:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шпал дерев 'яних обрізних непросочених (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-12-002821-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі (лоти 2-5) умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання грошової застави на забезпечення виконання договору про закупівлю;
щодо виконання переможцем процедури закупівлі (лоти 2-5) умов додатку 8 до тендерної документації;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про розгляд тендерних пропозицій учасників (лоти 2-5) ДП «Рава-Руське лісове господарство» і ДП «Сарненське лісове господарство» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-23 23:49:50
Надання відповіді на запит
Протокольне рішення уповноваженої особи від 23.02.2022 № 48 (додається)
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) (далі – Закон), Положенням про уповноважену особу (осіб) АТ «Укрзалізниця» (далі – Положення), затвердженим протокольним рішенням засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 07.10.202 за № Ц-56/112 Ком.т., відповідно до протокольного рішення засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 09.12.2021 № Ц-56/140 Ком.т. щодо визначення уповноважених осіб філії «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця», у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шпала дерев'яна обрізна непросочена тип 1», предмет якої визначено за кодом Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03410000-7 Деревина (далі – Закупівля), постала потреба в наданні пояснень (інформації та документів) на запит Державної аудиторської служби України, який надійшов через електронну систему закупівель 18.02.2022.
Розглянувши запит Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень» щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу Закупівлі, надаємо наступні пояснення (інформацію та підтвердні документи (що додаються):
1. Щодо виконання переможцем процедури закупівлі (лоти 2-5) умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання грошової застави на забезпечення виконання договору про закупівлю ─ ДП «Рава-Руське лісове господарство» (код ЄДРПОУ 00992450), як переможцем Закупівлі, було надано, до підписання договору, забезпечення виконання договору у вигляді внесення грошової застави на рахунок Замовника (платіжне доручення №20996 від 13.01.2022), розміром 117 000,00 грн (Сто сімнадцять тисяч гривень, оо коп.), що становить 0,5% від суми договорів за лотами Закупівлі 2-5.
На підтвердження надається виписка з банківського рахунку філії «ЦУП» за 13.01.2022 (1 документ у форматі .pdf додається до даного протокольного рішення).
2. Щодо виконання переможцем процедури закупівлі (лоти 2-5) умов додатку 8 до тендерної документації ─ ДП «Рава-Руське лісове господарство» (код ЄДРПОУ 00992450), як переможцем Закупівлі, було надано на адресу Замовника (вул. Санаторна, 12/1, м. Київ, 02099) документи відповідно до додатку 8 тендерної документації (16 документів у форматі .pdf додаються до даного протокольного рішення).
3. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ─ Закупівля передбачена витягом із Зведеного плану закупівель АТ «Укрзалізниця» на 2022 рік, затвердженого рішенням Комісії із формування Зведеного плану закупівель АТ «Укрзалізниця» та проводиться за напрямом фінансування «МТР» відповідно до річного плану закупівель на 2022 рік філії «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця». Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до Положення про порядок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в АТ «Укрзалізниця» затвердженого рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 26.11.2021 № Ц-56/135 Ком.т., з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
4. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) ─ обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak.
5. Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про розгляд тендерних пропозицій учасників (лоти 2-5) ДП «Рава-Руське лісове господарство» і ДП «Сарненське лісове господарство» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю ─ розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі UA-2021-11-12-002821-b здійснено тендерним комітетом філії «ЦУП» АТ «Укрзалізниця», склад якого затверджено рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 02.09.2021 № Ц-56/97 Ком.т. (додається до даного протокольного рішення). Відповідальний за оприлюднення інформації про закупівлю до 31.12.2021 включно – секретар тендерного комітету Стельмащук Олександр Анатолійович. Починаючи з 04.01.2022, відповідно до рішення правління АТ «Укрзалізниця» від 09.12.2021 № Ц-56/140 Ком.т. (додається до даного протокольного рішення), відповідальна за організацію проведення процедур закупівель товарів, зокрема за оприлюднення інформації, уповноважена особа філії «ЦУП» Утюк Євгенія Олександрівна.
- Виконані зобов'язання перед замовником.pdf
- Витяг.pdf
- Гарантія виробника.pdf
- Діяльність.pdf
- Довідка МВС.pdf
- Довідка стаття 17.pdf
- Довіреність.pdf
- Забезпечення виконання договору.pdf
- Застосування заходів із захисту довкілля.pdf
- Копія ДСТУ.pdf
- Наказ на директора .PDF
- Паспортні данні.pdf
- Про затвердження складу тендерного комітету.pdf
- Реквізити.pdf
- Сертифікат 2.pdf
- Сертифікат.pdf
- Статут .pdf
- Частина 2 статті 17 Закону (1).pdf
- Щодо призначення уповноважених осіб.pdf
- № 48 від 23.02.2022 П. рішення УО про надання відповіді ДАСУ (Шпала тип 1).docx
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000033 ● 3c453989f7fb4b75b505a5503dbcbd3d
- Статус: завершено ● Дата: 13 вересня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 19:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-11-12-002821-b 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 850 900,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 58 509,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерне забезпечення |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 58509 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору 0,5% від суми договору |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 02099, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Санаторна, будинок 12/1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП Рава-Руське лісове господарство | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 17:01
|
ДП Сарненське лісове господарство | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2021 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП Рава-Руське лісове господарство |
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Сарненське лісове господарство |
5 850 900,00
UAH з ПДВ
|
5 850 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Рава-Руське лісове господарство #00992450 |
Переможець |
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 10:23
|
Звіт 03-0003-22 від 13.01.2022.pdf | укладений |
27 січня 2023 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2022 13:55
|
Договір №03 0003 22 від 13.01.2022.pdf | укладений |
15 січня 2022 13:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Шпала дерев'яна обрізна непросочена тип 1 | 5000 | шт. |
1 170,00
UAH з ПДВ
|