Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
protection of cemeteries
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2021 15:43 |
Очікувана вартість: | 9 795 391,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 976,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 листопада 2021 14:59 |
Enquiries until: | 03 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 грудня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 9 795 391 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 48 977 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 15:01 |
Додаток 2.doc | |
12 листопада 2021 15:01 |
додаток 1.docx | |
12 листопада 2021 15:00 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-08-000017 ● 679ba568254845779914bce1921ce468
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 21:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.12.2022 № 24-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.12.2022 № 24-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-11-12-002498-c 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 21:22:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з охорони кладовищ, код ДК 021:2015 - 79715000-9 Послуги з патрулювання, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-11-12-002498-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-13 15:59:36
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.Відповідно до Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про поховання та похоронну справу», органи місцевого самоврядування в галузі житлово-комунального господарства забезпечують охорону кладовищ. З метою охорони території кладовищ та враховуючи видатки бюджету Криворізької міської територіальної громади, департаментом розвитку інфраструктури міста здійснено закупівлю з надання охоронних послуг на 12 кладовищах міста («Ново-Краматорівка», с.Веселі Терни, «Північного ГЗК» (нове), «сел. Горького», «Західне», «Центральне», «Криворізьке», «Всебратське» (нове), «Північно-Довгинцівське», «КДЗ», «Південного ГЗК» (нове), «Бажанове»), шляхом несення регулярного обходу територій.
При підготовці технічного завдання для проведення закупівлі охоронних послуг на 2022 рік керувалися наступними нормативними документами: «Про охоронну діяльність», «Про охорону праці», Правил благоустрою в місті Кривому Розі, затверджених рішенням міської ради від 21.10.2015 №4038, Положення про порядок надання ритуальних послуг на території м. Кривого Рогу, затверджених рішенням міської ради від 28.04.2010 №3816 (зі змінами).
Очікувану вартість розраховано на підставі фактичних показників минулого бюджетного року з урахуванням індексу інфляції, підвищення мінімальної заробітної плати та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2022 рік.
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за адресою: https:krmisto.gov.ua.
Проте, постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 “Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно - комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану”, відповідно до Указу Президента України від 24.02. 2022 № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Враховуючи викладене доступ до сайту тимчасово обмежено.
Враховуючи вищезазначене, на підтвердження розміщення обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо скріншот сторінки веб-сайту з необхідною інформацією.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АБ"КАМРАТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2021 16:27
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2021 13:43
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ» |
9 787 232,00
UAH з ПДВ
|
9 787 232,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" |
9 794 760,64
UAH з ПДВ
|
9 794 760,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ» #40818531 |
Переможець |
9 787 232,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 11:50
|
ДУ 6 до Д. 4-Т.pdf | зміни до договору |
16 січня 2023 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 09:39
|
ДУ 4 до Д 4-Т.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 11:20
|
ДУ 3 до Д 4-Т.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 13:13
|
ДУ 1 до Д 4-Т від 12.01.2022.PDF | зміни до договору |
14 січня 2022 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 12:42
|
4-Т | укладений |
14 січня 2022 12:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 4-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |