Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)
Очікувана вартість
769 500,00 UAH
UA-2021-11-12-002311-b ● b1bc2b0f181f49d6bee94a3cccb42a0c
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 44118658 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Сімферопольська, 17А |
Контактна особа: |
Мороз Олексій Анатолійович +380663456876 tender_gudpsdo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. У відповідності до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Згідно із абзацом 5 частини 13 статті 11 Закону за наявності підстав для здійснення переговорної процедури закупівлі, передбачених цим Законом, замовники, які зобов’язані здійснювати закупівлі через централізовану закупівельну організацію, самостійно проводять закупівлі товарів та послуг із застосуванням переговорної процедури закупівлі. Інформація про потребу в закупівлі таких товарів та послуг не надається централізованій закупівельній організації. Відповідно до частини 3 статті 40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Згідно із частиною 4 статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. У відповідності до частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Централізованою закупівельною організацією ДУ “Професійні закупівлі” в інтересах Замовника – Головного управління ДПС у Дніпропетровській області двічі проведено відкриті торги на закупівлю товару. Відкриті торги було автоматично відмінено електронною системою закупівель через подання для участі менше двох тендерних пропозицій. Посилання на ідентифікатори закупівель за якими було двічі відмінено торги через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій: UA-2021-08-20-011070-a, UA-2021-10-05-014866-b.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 15:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5470 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м.кв, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється протягом 10 банківських днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
12 листопада 2021 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСМЕНЕДЖЕР" #33856421 |
Переможець |
769 497,72
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 09:28
|
Договір про закупівлю товарів № 225/2021 | укладений |
24 листопада 2021 09:22
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 листопада 2021 10:53
|
311 545,36 UAH | UA448201720343180001000120630 ГУ ДПС у Дніпропетровській області |
UA343209840000026007210168001 ТОВ "Офісменеджер" |
Оплачений |
29 листопада 2021 10:53
|
457 952,36 UAH | UA448201720343180001000120630 ГУ ДПС у Дніпропетровській області |
UA343209840000026007210168001 ТОВ "Офісменеджер" |
Оплачений |