Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159) (додаткові)
Очікувана вартість
235 000,00 UAH
UA-2021-11-12-000841-c 168b98502eff4a7aaf9313dc48b1bb66
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бузажи Ганна Юріївна

380487381765 Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південна філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Бузажи Ганна Юріївна
380487381765
Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Між адміністрацію морського порту Південний та ТОВ «УБПК» укладений Договір від 30.04.2021 № 123-В-ПВФ-21 (далі - Договір) на надання послуг з ремонту режимного огородження ПФ ДП «АМПУ» (інв. № 1159). Частиною робіт, згідно з Договором є виконання демонтажу існуючого огородження з залізобетонних плит у кількості 209 шт., що є режимним огородженням між двома підприємствами АТ «ОПЗ» та адміністрацію морського порту Південний. Для можливості виконання демонтажу існуючого режимного огородження підрядною організацією ТОВ «УБПК» спільно з представниками технічного відділу інженерної служби та уповноваженими представниками АТ «ОПЗ» були оформлені земляні роботи на демонтаж та розробку ґрунту для подальшого демонтажу та монтажу режимного огородження. При виконанні земляних робіт було виявлено що біля фундаментів екранів панелей існуючого режимного огородження розташовані існуючи мережі зв’язку (відстань від краю секції огородження 300-400мм, та глибина розташування 400-500мм) та мережи 0,4 кВ освітлення території. Враховуючи безпосереднє розташування мереж зв’язку та електромереж виникла необхідність в ручному розробки ґрунту навколо фундаменту для можливості його подальшого демонтажу. Компанією ТОВ «УБПК» був розпочатий демонтаж першої секції із 209 шт, але виявилось що перепад ґрунту між підприємствами АТ «ОПЗ» та Адміністрацією складає приблизно 200-300мм, а секції паркану (існуючого) не встановлені в стакани, якими це передбачено технологію монтажу паркану, а фундамент виконаний з монолітного ділянки бетону прямо в ґрунт різних розмірів (орієнтовно 1,5х1,5м). При спробі демонтажу секції панелі паркану та фундаменту за допомогою автомобільного крану почав зсуватися ґрунт, що в свою чергу може призвести до пошкодження мереж, тому роботи були призупинені. Зазначені обсяги робіт було неможливо передбачити при складання відомості обсягів робіт (були виявлені під час виконання робіт), що є додатком №1 до Договору. Для подальшого виконання демонтажних робіт необхідно виконати розрізання секції паркану біля фундаменту, подальший демонтаж за допомогою автомобільного крану та розбивання монолітного фундаменту пневматичними або електричними відбійниками. Після розбивання монолітного фундаменту виконати демонтаж його вручну, після чого можливо буде виконати монтаж нового режимного огородження. Вищезазначені роботи не входять до Договору та є додатковими. Робочою комісією Адміністрації та ТОВ «УБПК» була проведена нарада у зв’язку з визначення додаткових робіт з ремонту режимного огородження ПФ ДП «АМПУ» (інв. № 1159) результати якої викладені у протоколі № 01 від 02.02.2021 (додається). На підставі вищенаведеного, доцільно та правомірно застосувати переговорну процедуру закупівлі та обрати підставу, передбачену пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера). Учасник переговорної процедури закупівлі - ТОВ"УБПК"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 10:52
Оскарження наміру укласти договір: 23 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв №1159) (додаткові) за кодом ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно з технічними вимогами, що додаються. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 30 календарних днів, з дати надання заявки Адміністрацією, після підписання договору, протягом 2021 року. 10. Умови оплати договору про закупівлю (порядок здійснення розрахунків): Поетапна оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов цьому Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: Товариство з обмеженою відповідальністю ""УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ" (ТОВ "УБПК"). 12. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 43236589. 13. Місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: вул. Стуса Василя, буд. 2-Д, кімн. 311, м. Одеса, 65033, тел.: (067) 8518679. 14. Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі: 195 833,33 грн. без ПДВ/ 235 000,00 грн. з ПДВ. 15. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": згідно з пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера). 16. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Між адміністрацію морського порту Південний та ТОВ «УБПК» укладений Договір від 30.04.2021 № 123-В-ПВФ-21 (далі - Договір) на надання послуг з ремонту режимного огородження ПФ ДП «АМПУ» (інв. № 1159). Частиною робіт, згідно з Договором є виконання демонтажу існуючого огородження з залізобетонних плит у кількості 209 шт., що є режимним огородженням між двома підприємствами АТ «ОПЗ» та адміністрацію морського порту Південний. Для можливості виконання демонтажу існуючого режимного огородження підрядною організацією ТОВ «УБПК» спільно з представниками технічного відділу інженерної служби та уповноваженими представниками АТ «ОПЗ» були оформлені земляні роботи на демонтаж та розробку ґрунту для подальшого демонтажу та монтажу режимного огородження. При виконанні земляних робіт було виявлено що біля фундаментів екранів панелей існуючого режимного огородження розташовані існуючи мережі зв’язку (відстань від краю секції огородження 300-400мм, та глибина розташування 400-500мм) та мережи 0,4 кВ освітлення території. Враховуючи безпосереднє розташування мереж зв’язку та електромереж виникла необхідність в ручному розробки ґрунту навколо фундаменту для можливості його подальшого демонтажу. Компанією ТОВ «УБПК» був розпочатий демонтаж першої секції із 209 шт, але виявилось що перепад ґрунту між підприємствами АТ «ОПЗ» та Адміністрацією складає приблизно 200-300мм, а секції паркану (існуючого) не встановлені в стакани, якими це передбачено технологію монтажу паркану, а фундамент виконаний з монолітного ділянки бетону прямо в ґрунт різних розмірів (орієнтовно 1,5х1,5м). При спробі демонтажу секції панелі паркану та фундаменту за допомогою автомобільного крану почав зсуватися ґрунт, що в свою чергу може призвести до пошкодження мереж, тому роботи були призупинені. Зазначені обсяги робіт було неможливо передбачити при складання відомості обсягів робіт (були виявлені під час виконання робіт), що є додатком №1 до Договору. Для подальшого виконання демонтажних робіт необхідно виконати розрізання секції паркану біля фундаменту, подальший демонтаж за допомогою автомобільного крану та розбивання монолітного фундаменту пневматичними або електричними відбійниками. Після розбивання монолітного фундаменту виконати демонтаж його вручну, після чого можливо буде виконати монтаж нового режимного огородження. Вищезазначені роботи не входять до Договору та є додатковими. Робочою комісією Адміністрації та ТОВ «УБПК» була проведена нарада у зв’язку з визначення додаткових робіт з ремонту режимного огородження ПФ ДП «АМПУ» (інв. № 1159) результати якої викладені у протоколі № 01 від 02.02.2021 (додається). На підставі вищенаведеного, доцільно та правомірно застосувати переговорну процедуру закупівлі та обрати підставу, передбачену пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера). Учасник переговорної процедури закупівлі - ТОВ"УБПК" Документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Копія листа ТОВ «УБПК» від 02.08.2021 № 2810/27/Вх на 1 арк. в 1 прим з додатком до листа Договірна ціна на суму 235 000,00 грн з ПДВ; - Копія протоколу технічної наради з питань Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв. № 1159) від 02.08.2021 р. № 01; - Копія дозволу на виконання земляних робіт на території і позамайданчикових мережах заводу б/н; - Договірна ціна на будівництво Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв. № 1159) (Додаткові), що здійснюється в 2021 році.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159) (додаткові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Поетапна оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; Пiсляоплата 15 Банківські 80
Iнша подія Поетапна оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов цьому Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. Пiсляоплата 10 Банківські 20

Тендерна документація

12 листопада 2021 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 10:43
Повідомлення про намір.docx
12 листопада 2021 10:43
Додатки до повідомлення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю ""УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ" (ТОВ "УБПК")
#43236589
Переможець 235 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 10:52

Документи

12 листопада 2021 10:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 10:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ""УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ" (ТОВ "УБПК")
#43236589
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 10:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:15
Звіт про виконання договору про закупівлю 307-В-ПВФ-21.docx укладений
20 грудня 2021 16:15
Звіт про виконання договору про закупівлю 307-В-ПВФ-21.docx укладений
20 грудня 2021 16:14
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 13:29
Звіт про результати проведення закупівлі.docx укладений
24 листопада 2021 13:28
307-В-ПВФ-21 від 23.11.2021 ТОВ УБПК.pdf укладений
24 листопада 2021 13:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 235 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 166,67 UAH)