Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV): 38650000-6 Фотографічне обладнання. Предмети довгострокового користування (Комплект: мультимедійний проектор з проекційним екраном для початкових класів НУШ). Кошти місцевого бюджету.
Очікувана вартість
55 320,00 UAH
UA-2021-11-12-000823-b eb868778a960455683ed8289d27ac987
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макогон Олена Анатоліївна

+380975700838 alenamakagon@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпрорудненська спеціалізована школа I - III ступенів "Світоч" Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25476784
Місцезнаходження: 71630, Україна , Запорізька обл., місто Дніпрорудне, вулиця Шахтарська 38
Контактна особа: Макогон Олена Анатоліївна
+380975700838
alenamakagon@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2021 10:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2021 10:41
Очікувана вартість: 55 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 554,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Джерела фінансування: За рахунок виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. За рахунок коштів співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної освіти «Нова українська школа»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
Комплект: мультимедійний проектор з проекційним екраном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71630, Україна, Запорізька область, м.Дніпрорудне, пр.Ентузіастів, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2021 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 10:37
оголошення_ тендерна документація_ проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 10:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 53 628,81
UAH з ПДВ
53 628,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2021 15:13
Електронний підпис
18 листопада 2021 15:12
Таблиця відповідності.pdf
18 листопада 2021 15:12
Установчі документи.pdf
18 листопада 2021 15:12
Довідка досвід.pdf
18 листопада 2021 15:12
Уповноважена особа.pdf
18 листопада 2021 15:12
Технічні вимоги згода.pdf
18 листопада 2021 15:12
Лист щодо сертифікації.pdf
18 листопада 2021 15:12
Довідка ліцензування.pdf
18 листопада 2021 15:12
Інформаційна довідка.pdf
18 листопада 2021 15:12
Довідка довкілля.pdf
18 листопада 2021 15:12
Гарантійний лист гарантія.pdf
18 листопада 2021 15:12
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2021 15:12
Проект договору.pdf
18 листопада 2021 15:12
Документи якості.pdf
18 листопада 2021 15:12
Згода на обробку ПД.pdf
18 листопада 2021 15:12
Довідка сервіс центр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 53 628,81
UAH з ПДВ
26 листопада 2021 09:13

Документи

26 листопада 2021 09:13
Електронний підпис
26 листопада 2021 09:12
протокол210.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2021 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
53 628,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2021 09:13
Електронний підпис
26 листопада 2021 09:12
протокол210.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:02
протокол263.pdf укладений
11 січня 2022 11:01
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 11:33
дод уг2.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 11:29
протокол216.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 11:29
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 09:37
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 09:33
протокол _211.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 09:33
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 09:48
дог40.pdf укладений
02 грудня 2021 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.З ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі зі змінами, - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Сума цього Договору становить: 53628,81 грн. (П’ятдесят три тисячі шістсот двадцять вісім гривень 81 копійок) в тому числі ПДВ 8938,13 грн. (Вісім тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень 13 копійок). Вважати вірною суму ПДВ 8938,13 грн. (Вісім тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень 13 копійок). Джерела фінансування: За рахунок виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам - 36942.46 грн. Тридцять шість тисяч дев’ятсот сорок дві гривні 46 коп. в т.ч ПДВ 6157.07 грн. За рахунок коштів співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної освіта «Нова українська школа» - 16686.35 грн. Шістнадцять тисяч шістсот вісімдесят шість гривень. 35 коп. в т.ч. ПДВ 2781.06 грн. Внести зміни в Договірі, специфікації та технічній специфікації в частині реквізитів Покупця та викласти їх у наступній редакції: Рах UА 428201720344231009100034880, Рах UА 328201720344281008177034880.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.З ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі зі змінами, - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. З метою покращення якості предмету закупівлі та приведення у відповідність до звіту про результати проведення процедури спрощеної закупівлі, вважати вірними реквізити Покупця ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМО»: м.Київ, Дніпровський район, вулиця Євгена Сверстюка, будинок 19, офіс 830, Київ, Київська область, 02002, Україна.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 53 628,81
UAH (в тому числі ПДВ 8 938,13 UAH)