Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015- 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( папір А4)
Очікувана вартість
7 908,66 UAH
UA-2021-11-11-017944-a 70d192fd527740029ccf66cf08863717
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олексіївна Москаленко

+380505284733 laboratoria_10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498708
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
Контактна особа: Світлана Олексіївна Москаленко
+380505284733
laboratoria_10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість товару повинна відповідати вимогам стандартів якості країни - виробника і підтверджуватися сертифікатом якості або посвідченням про якість або іншим подібним документом, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього
загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, який повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України та таке.інше. Постачальник, повинен мати усі відповідні документи на вид діяльності, який здійснюється ним при виконанні зобов’язань, передбачених даним договором. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб уникнути його пошкодження та/або
знищення до моменту отримання товару Покупцем.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 пачка
Папір А4 500 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за договором здійснюється Покупцем в національній валюті - гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів .на розрахунковий рахунок Постачальника, за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати одержання товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 листопада 2021 22:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Переможець 7 908,66
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 22:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 22:35
2210 106.pdf укладений
11 листопада 2021 22:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 500 арк. 53 пачка 149,22
UAH з ПДВ